IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кой продава най-много в Европа

Вижте топ 10 на най-успешните марки и модели за месец октомври

Кой продава най-много в Европа

Един нов модел успя да влезе в първата десетка на Европа по продажби. Това е Fiat Panda, който заема 9-а позиция със 17 377 продажби за месец октомври. Това е с 23.9% повече от същия период за миналата година.
Fiat Panda влезе в Топ 10 на Европа
Именно Panda показва най-висок ръст на продажби и това е благодарение на пазара в Италия, където са пласирани 70% от този автомобил. Още един модел на Fiat – хечбекът 500, се продава добре, като е записал увеличение от 15.4%, но това не му стига да попадне в първата десетка.
Fiat Panda влезе в Топ 10 на Европа
Добре се справят и двата нови френски модела. Peugeot 208 влезе в тройката, следван от Renault Clio, който заема четвърта позиция. В първата десетка се настани и Nissan Qashqai, чийто ръст на продажбите за 1 година е скочил с 15.7%.
Кой продава най-много в Европа
Като цяло Volkswagen Golf продължава да е лидер на пазара в Европа с 33 156 бройки за октомври. Спадът при него в сравнение със същия период преди 12 месеца е 12.1%. Моделът на германския концерн със сигурност ще остане на върха до края на годината, още повече че през ноември стартираха и продажбите на неговото седмо поколение.

Топ 10 на продажбите за октомври по модели
Кой продава най-много в Европа
При производителите от Топ 10 само Audi и Mercedes-Benz са успели да увеличат продажбите си за последния месец. Положителни резултати имат още Toyota, Hyundai, Kia и Volvo, които обаче не успяват да влязат в първата десетка.

Най-успешните марки за октомври
Кой продава най-много в Европа
Най-големият пазар си остава този в Германия, където са купуени 259 529 нови автомобила. Следват Франция със 162 335 и Великобритания със 151 252 бройки. От трите най-голям ръст записва пазарът на Острова – 12.1%, докато в Германия той е едва 0.5%. Във Франция има спад от 7.8%

Като цяло през октомври европейците са купили 1 002 101 автомобила, което е с 4.6% по-малко от миналия октомври. За първите 10 месеца на Стария континент са продадени 10 327 000 коли, като намалението е със 7.3% в сравнение с 2011 г.

0 от 500
  • #81
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    А кой прави роботите Кука?Тошиба и Фуджитсу са интегратори, до скоро беше Сименс-Фуджитсу, значи и германците правят компютри по твоята логика. Най-много периферия или памети да правят, германците също правеха доскоро (Инфинеон), но не си заслужава вече.Много ясно кой от кого купува - японската икономика е много по-голяма, особено ел.индустрията + произвеждат евтино в Азия. Аз не оспорвам това, аз само казах, че германците правят ПО-ДОБРИТЕ КОЛИ, което се вижда от пазарите.
  • #80
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    Знам, че Тойота продават много в САЩ, казах ДОРИ ТАМ ФВ напредват много добре. Глобално тенденцията е в полза на ФВ, затова скоро ще са най-големият производител. За какво е спора?
  • #79
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тойота може да продава малко повече бройки от ФВ, но това е нормално като се видят продажбите се вижда че тойота продава много евтини тенекии. все пак 60% от продажбите на Тойота са моделите Корола Аурус и Ярис.Само марката Ауди носи на ФВ по-голяма печалба отколкото Тойота и Лексус общо. Какво остава за останалите марки във Портфолиото на ФВ. Тойота продава евтин трошляк. Тойота са едни семкаджии.
  • #78
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не знам от къде ги взе гези 300000ФВ в САЩ? Само моделите Пасат и Джета имат 350 000 продажби в САЩ, като добавим останалите модели и марки може да продават към милион бройки в САЩ.
  • #77
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Котоошу ( преди 13 години )
    Да не забравяме,че благодарение на японците се ползват и масово лаптопите - Тошиба!
  • #76
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Котоошу ( преди 13 години )
    Самите Фолксваген, Порше и Ауди купуват никелметал-хидридни батерии от японците за хибридите си. От САНИО. Що не вземат да си направят нещо сами германците? Без да ползват компютри и високи технологии от японците.
  • #75
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    Не е ясно. Тойота и Фолксваген имат еднакъв ръст , но при Тойота този ръст означава страшно много коли повече, докато при германците едно нищо. Така и така продават по 5 коли в Щатите. Германците не правят роботи кука. Най-добрите роботи са японските. Японски компютри има , и то много. Виж германски няма! Японски- най-бързият компютър е Фуджицу. Тошиба дали ти е позната също така. Защо ли германците ползват японски компютри,а! Щото не е като да се наливаш с бира да направиш компютър.Затoва
  • #74
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    Най-добрите роботи са германски: Кука!))Япоски компютри няма - всичко е с части САЩ(Тайван), казах.Много просто: Тойота расте по-бавно от пазара, ФВ по-бързо от пазара - сега ясно ли е?
  • #73
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Котоошу ( преди 13 години )
    я да чуем за насъплението на германците в САЩ? Фолксваген - продадени 300 000 коли годишно, Тойота - продадени 2млн. коли годишно. За кое настъпление говориш от германската бирена пропаганда?
  • #72
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    Китай купуват всякакви *** като Фолксваген- все пак там се купуват и продават ментета като германските коли. Японски компютри има, и то много. Американски също,но германски няма- то не е като да пиеш халба с бира и да правиш допотопни дизели. Германски робот нещо? щото японците и там са номер 1.Където има високи технологии и здравина- търси японец. Където има тракане,сажди,бира и наденица- търси германец.