fallback

Honda представи спортни хибридни системи

Три различни системи покриват цялата моделна гама на марката

Хибридните автомобили с емблемата на Honda никога не са се възприемали като спортни. А те и не са, тъй като предназначението им е най-вече да пестят гориво. Японците обаче променят това с представянето на новите си хибридни системи. Това са три различни технологии, съчетаващи електрически и бензинов двигател, предназначени за три различни вида автомобили. Първата система носи името Sport Hybrid Intelligent Dual Clutch Drive и се описва като компактна и лека хибридна система с един електрически мотор. Тя е съставена от нов бензинов двигател с четири цилиндъра и обем 1.5 литра, работещ по цикъла на Аткинсън, 7-степенна трансмисия с два съединителя, в която е граден електрически двигател и литиево-йонни батерии. Липсва конкретна информация за техническите характеристики на тази система. От Honda обаче уточняват, че тя предоставя отлично потребление на гориво при ниска до средна скорост на движение и спортно усещане при ускорение и висока скорост на движение.Тази система вече се тества на Honda Jazz, като според предварителните данни предоставя движение на електричество в продължение на 5 километра с максимална скорост до 70 км/час.  Honda Accord Plug-in Hybrid може да се зарежда в електрическата мрежа Следващата технология - Sport Hybrid Intelligent Multi Mode Drive, ще видим на борда на очаквания през 2013 година Accord Plug-in Hybrid. Технологията включва новоразработен двигател с вътрешно горене, безстепенна трансмисия (с два вградени електрически двигатели и заключващ се съединител) и литиево-йонна батерия. Тази технология е оборудвана с три режима на работа - електрически, бензинов или комбинация от двете, чиято цел е да оптимизират максимално ефективността й. Наследникът на легендарната Honda NSX ще видим през януари 2013 г. Третата хибридна система, която японците представиха, се нарича Sport Hybrid SH-AWD. Тази технология очакваме да видим при наследника на легендата NSX. Тя разчита на 3.5-литров V6 двигател, три електрически мотора и 7-степенна трансмисия с два съединителя. Според японските инженери тази технология доставя динамиката на двигател V8, съчетана със сигурността на задвижването към четирите колела.

Тагове: honda nsx
fallback
  • #12
    Вагнер ( преди 11 години )
    Майко мила,какво време дойде некви хора да сравняват Бмв със Хонда(фирма направила първото си подобие на автомобил едва през 60-те години 20 век)Хора вие сте полудели май!Хонда правят роботи бе,къде ги слагате при Бмв!?!?!
  • #11
    azzzz ( преди 11 години )
    То и Нелсон Пикет(Брабъм) е шампион с двигател на БМВ във Ф1 дори не съм сигурен , че по него време Хонда са били във Ф1(нямам нищо против Хонда).
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хонда като самостоятелен отбор няма никакви успехи. Били са шампиони с макларън като доставчици на двигатели преди двайсетина години. БМВ влизат във Ф1 като самостоятелен отбор през 2006 и през 2007 са втори а хонда са осми въпреки че се състезават доста преди тях. Освен това като доставяха двигатели на Уилямс бяха най-мощните и Уилямсите цепеха всички на правите. Така че можеш да си вярваш сам на глупостите ако искаш ама не ги пробутвай на другите.
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тя технологията със слънце я има и не само. Наричат се възобновяеми енергиини източници, т.е слънце, вятър, геотермални централи и тн и всичките те взети накуп и да се настрои половината земя с такова пак немогат да заместят сегашните само за нуждите на ел. потреблението пък ти ми говориш и за такива мощности за добиване на водород че да няма нужда от нефт, пълни абсурди малко по реалистично мисли. Също така слънчевата енергия не е постояна - ден/нощ, зима/лято, вятъра също.
  • #8
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хонда да се бори с таратайките на бмв?? Видяхме БМВ колко са спортни във Ф1,все бяха последни. Докато ХОНДА е легенда във Ф1. Така че само БМВ може да се натиска на Хонда за новите технологии,както се натиска на ТОЙОТА за хибридите. Не съм чул японски хибрид да има проблем с батериите! Това не е германски тракотор, това е японска техника. А ако на германския трактор му е духнала дюзата колко ще харчи,а?
  • #7
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това изобщо не е вярно и също така това,че сега се замърсява с ТЕЦ не значи ,че не може да навлезе новата технология със слънце. Факт е ,че може водород да се добива чрез слънце, тоест това е бъдещето,а не въглищата. Дори с АЕЦ да се добива водород пак е по-добре отколкото да трака дизела и да замърсява постоянно. Хибрида харчи по-малко от дизела, това всеки го знае. Градско хибрида дава 4/100 извънградско също 4-5/100. Градско дизела със 140 коня дава 8/100 извънградско 5/100. Все харчи повече
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    4 на 100 може да харчи ама ако не е духнал акумолатора и с джентълменско отношение към *** на газта. Още малко ще ми изкараш че бензина харчи по-малко от дизела като му лепнеш една лепенка отзад Hybrid може и да се продават по пазара някъде вече. 7 на 100 ще харчи над 200 коня дизел който като динамика ще е друга вселена. Относно добиването на водорода със слънце и колите на ток това не е алтернатива. Ел. енергията се добива над 60 процента от ТЕЦ и около 25 процента от АЕЦ...
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    Както и да трака дизела винаги замърсява. Докато водорода може да се извлече чрез слънцето.Това е простата сметка. А 5 км. на ток и след това с 4/100 не е никакъв смях за хибридите,щото през тия 5 км. дизела ти е изхарчил половин литър нафта. След тия 5 км. хибрида ти харчи 4/100,а дизела 7/100. Също така хибридът тия 5 км. си ги възстановява като зарежда ток,а дизелът продължава да харчи.
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    До анонимния отдолу - хибридите не са алтернатива, а са плавен преход към алтернативата - напълно електрически коли. Водорода трябва много енергия да се извлече но ако се прави със слънчева енергия няма замърсяване. Бъдещето е в електрическите коли и процеса започна и е необратим.
  • #3
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какви фантастики пак сънувате, какво съвършенство. Впечетлявате се от високотехнологични най-вече имена и съвремено изглеждащ дизайн. 5км на ток хах смях, хибридите не са никакво бъдеще, те са някакво времено хвърляне на прах в очите. Относно водорода ще кажа само каква алтернатива е той след като е необходима повече енергия за извличането му отколкото се получава в крайна сметка от него. Проста сметка събираш и вадиш и накрая си на минус както ще бъде оценен коментара ми.
fallback
Последни