fallback

Големият мъник на Renault

Новото поколение Clio иска да бъде автомобил от по-висок клас и донякъде успява

Тагове: Renault Clio
fallback
  • #35
    бъчо ( преди 11 години )
    Ами те и тия фарове минават средата на капака. Само дето са по-обемни. При старата Фиеста фаровете също бяха обемни и изобщо не се издължаваха като на това Клио. Форд хубаво промениха малко визията, ама явно много бързо ви омръзна. Сега поне се заканиха да изтънят фаровете, което за мен е много по-добра, отколкото да ги правят с площ 1 квадратен метър. Пример - Evos и вероятното му европейско име Capri:http://winde.ru/foto/data/37/1770152508_b.jpg
  • #34
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кажете ми да не сънувам или наистина тази кола има фарове, които са различни от 99% от фаровете актуални в последните няколко години тип изопнати, като тези на Пежата, Фордовете, Хюндай, Киа, японските и всички други?! Ако е истина, а не привидиение - евала!!!! Дано се върне времето преди 10 години когато повече се експериментираше с дизайна на фаровете и предниците и можеше да резличиш колите повече!
  • #33
    бъчо ( преди 11 години )
    Мързи ме да си инсталирам скайп. Обаче тая пластмасова дръжка на задната врата хич не е на място. предпочитам много хром, както примерно при Rover 75:http://***.autogaleria.hu/hk2.php?kepid=23083&l=autok/rover/75/rover_75_r6.jpgНаправо се изприщвам от черна пластмаса извън купето и от пластмасови дръжки във вратите. Поне да бяха с цвета на купето...
  • #32
    бъчо ( преди 11 години )
    А малкия турбобензинов мотор почва от...26000. За сравнение, еднолитров Фокус с 5 врати, 100 к.с. и прилично оборудване е в момента за 25000. Има нещо гнило в цялата работа.
  • #31
    бъчи ( преди 11 години )
    i20 почва от 17000 така, че малко ще се озори това Клио с неговите 21000. Това е огромна разлика в тоя клас. Конглокентите също предлагат автомобили за по 18-19 000 и то не съвсем голи.
  • #30
    доко ( преди 11 години )
    ПИША ОТ ГЕРМАНИЯ ВИДЯХ Я ЧУДЕСНА Е ЩЕ ВИ ХАРЕСА И НА ВАС
  • #29
    ВагИнер ( преди 11 години )
    Голяма кола - голямо нещо, нали е рено!! Но най ми харесва онова ГОЛЯМОТО на капака, дето навява асоциации с моето именце!ПП То нали за това така съм се именувал де - няма по-голям фен на реното от мен!!
  • #28
    asa ( преди 11 години )
    С цени от 21000лв и с 4 врати ще изпоти доста коли в нейния клас като продажби. Изглежда добре ,цената е разумна ,моторите доказани. Надявам се скоро да я видя и по пътищата за да я разгледам по отблизо.
  • #27
    бъчи ( преди 11 години )
    Не знам каква е тая мания да има още две врати отзад, а предната да е супер неудобна. Не говоря само за малки коли, а и за по-големи. Вече пуснаха и изчанчени модели - уж купета, а с 4 врати! Егати идиотщината!
  • #26
    бъчи ( преди 11 години )
    @porsheto, аз само заради това не бих си я купил - няма версия с 3 врати. Когато и Форд премахнат трите врати на Фиеста, изобщо няма да се замисля и ще сменя марката. Това направиха вече с Фокус. Дано поне се появи Капри с 3 врати, че излагация голяма.
fallback
Последни