IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW 4-Series Gran Coupe идва през лятото

Най-мощните версии се очаква да бъдат 435i и 435d

BMW 4-Series Gran Coupe идва през лятото

При компания като BMW има малък разрив между 3-а и 5-а серия. Основните конкуренти на баварците - Audi и Mercedes-Benz, се справят или са на път да се справят с този проблем. При първите успешно се продава модела А5, а вторите подготвят CLA, който  ще излезе в продажба догодина.
BMW 4-Series Gran Coupe идва през лятото
BMW също има достоен отговор - напълно новата 4-а серия, за която от известно време се появяват различни слухове. Според немските издания новият модел първоначално ще се предлага само като купе с четири врати, а производството му ще стартира през пролетта на 2013 г. Първите продажби трябва да бъдат факт през лятото, а към гамата ще бъдат включени купето с три врати 4-Series и кабриолета 4-Series (всички версии на 3-Series, освен седана и комбито, вече ще се наричат 4-Series)

Като целева аудитория баварците ще търсят клиентите, за които динамиката е по-важна от икономията. Доказателство за това са предполагаемите двигатели, на които ще разчита BMW 4-Series. Най-мощните версии ще бъдат 435i (306 к.с.) и 435d (286 к.с.) с шестцилиндрови двигатели. По-късно може да се появи и М4, но хибридна версия не се предвижда.
BMW 4-Series Gran Coupe идва през лятото
На външен вид автомобилът ще прилича повече на умалена версия на BMW 6 Gran Coupe, отколкото на 3-Series. Всъщност моделът ще се позиционира така - като достъпно премиум-купе с четири врати. Това трябва да донесе успех на машината на пазарите в САЩ и Китай.

Ориентировъчната цена на новия модел в Германия ще бъде около 40 000 евро за версията с най-ниско ниво на оборудване с бензинов мотор. При дизеловите модели това ще бъде версията 420d, която ще бъде с около 4600 евро по-скъпа.

*изображенията са неофициални
 

0 от 500
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 11 години )
    Изглежда доста брутално !! :) определно ще има хляб в него....така че всички които ревът че е излишно в гамата да вземат да си го заврът....хахах :)))
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    "А наскоро излезе статистика, че БМВ печели най- много на продадена кола..."И кво точно следва от това? Аз говоря за печалба, не за печалба на продадена бройка. Май твоя опит за остроумие не се получи.
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    До кратунгена - ами нали точно за да изглежда така трябва да е нисък тавана на задните седалки бе ***. А това води до сгъване на 4 при влизане отзад и блъскане на главата в тавана ако си над 1.75.
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Ime ( преди 11 години )
    "Важни са не продадените бройки, а печалбата за производителя."Мдааа, така е. А наскоро излезе статистика, че БМВ печели най- много на продадена кола...така че опита ти за остроумие не се получи.
  • #9
    9 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много модели пускат немците,всичките уникални ***.
  • #8
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кефи отпред и профила, но задницата има оше какво да се желае. Двигателите не се съмнявам че ще са ок и като избор и като характеристики.
  • #7
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Истината, ако това беше 3-та серия, продажбите и щяха да са 1/5 от сегашните. Просто защото задните седалки са трудно използваеми.
  • #6
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Анонимен, тебе какво те грее че немците предлагат повече модели с още повече модификации? Да не би да си купуваш по един от всичките?
  • #5
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен -2-ро мнени ( преди 11 години )
    Мен ме смущава, че като влезеш в Ауди, Бмв, Мерцедес сайтовете им виж колко модели с колко различни двигатели предлагат. Това ми липсва при японските. Дори и сегашните модели на Лексус и Инфинити, по-бавно се обновяват, а да не говорим за нови модели ( Лексус сега ще вади конкрент на CLS, a dano.
  • #4
    9 rate up comment 21 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Японците няма какво да научат от немците, освен празноглавата им пропаганда. Но те са достатъчно интелигентни да схванат че положителния ефект от нея е само краткосрочен, а дългосрочният ефект е отрицателен. Важни са не продадените бройки, а печалбата за производителя.