IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Consumer Reports - японските коли са най-надеждни

В топ 10 влизат общо 8 марки от страната на изгряващото слънце

Consumer Reports - японските коли са най-надеждни

Автомобилистите в САЩ обявиха колите от 7 японски бранда за най-надеждни за 2012 г. В първата десетка влизат общо 8 марки от страната на изгряващото слънце. Класирането е направено от изданието Consumer Reports въз основа на допитване сред 1.2 млн. свои читатели, които са оценявали автомобилите си.
Consumer Reports - японските коли за най-надеждни
Toyota Prius C

От общо 90 модела в класацията добри оценки са получили 86. От тях 35 са с най-висок бал, като най-надежден е хибридът Toyota Prius C (на снимката). Сред американските машини най-малко жалби има от купето Cadillac CTS.

Последните места в списъка от 28 марки се заемат от Ford и Lincoln. Специалистите от Consumer Reports отбелязват, че най-много оплаквания има от моделите Explorer, Fiesta и Focus. На много от собствениците на тези модели не са се харесали мултимедийните системи MyFord и MyLincoln.

Подобни оплаквания постъпиха и миналата година. Тогава Ford заемаше общо 20-о място в подреждането от 28 автомобилни производителя. През 2011 година отново японските марки заемаха водещите места.

Топ 10 на марките с най-надеждни модели за 2012 г. в САЩ

Място    Марка    Миналата година

1.    Scion        -
2.    Toyota    + 4 места
3.    Lexus    - 1 място
4.    Mazda    -
5.    Subaru    + 3 места
6.    Honda    - 1 място
7.    Acura        - 4 места
8.    Audi        + 18 места
9.    Infiniti        - 2 места
10.    Kia        + 2 места


През юни тази година подобна класация направи и компанията J.D. Power and Associates. В нея за най-надеждни бяха обявени автомобилите с марка Lexus. На 100 нови коли от този бранд са постъпили 73 оплаквания. След луксозната японска марка се нареждат Jaguar (75 на 100), Porsche (75 на 100) и Cadlillac (80 на 100). В анкетата на J.D. Power and Associates са участвали 74 000 собственици на автомобили.

Тагове: Consumer Reports
0 от 500
  • #58
    3 rate up comment 1 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Do dolniya!Ti si presen primer za seluandur!'bEgai' kazvat peizanite v shopsko,Vurvi da nacepish malko durva za kolibata si i da se uspokoish.
  • #57
    4 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Do psevdoistinata!Navsykude nemskite taligi sa simvol na nai-loshoto suotnoshenie cena-stoka,s bedno bazovo oborudvane,kudeto dori zadnite vrati se zaplashtat dopulnitelno,losha elektronika,tyasno prostranstvo-audi 4,vw,malka smeshna garanciya i oshte i oshte,no zashto da otvaryam o4ite na zabludenite ovce
  • #56
    5 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Kogato consumer reports govori,BG selyandurite tryabva da zamluknat i da ne si otvaryat ustata ,mirisheshta na 4esun i vkisnato domashno vino
  • #55
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    По добре сервизни акций за сметка на пройзводителя отколкото счупени глави дюзи носачи и скоростни кутий на лайнярската селска фирма VW за сметки на супер простите им *** чалгарски клиенти.
  • #54
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Тойотко ( преди 13 години )
    Цените на материалите и технологиите нямат особено значение. Важното е качеството на крайния продукт, а то при Тойота е в пъти по-високо от това на Фолцваген например. И тая класация на Consumer Reports за пореден път го потвърждава.
  • #53
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Със сервизните акции от тази година Тойота постигнаха уникален рекорд някъде към 30 милиона автомобила в сервизите за 3 години. Това е дори повече от продукцията им за 3години. С тия разходи всяка друга марка би фалирала. Добре че Тойотите са направени с евтини материали и колата да им излиза безумно евтино, че да не фалират след допълнителните разходи от постоянно ресто в сервиза.
  • #52
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Тойотко ( преди 13 години )
    Анонимен, Тойота прави надеждни автомобили. Това е доказано многократно и от безброй независими източници. Това че са отзовали 20 милиона автомобили заради проблем в 0.0001% от тях по никакъв начин не ги прави по-малко надеждни статистически. Ако имаше поне малко разумна умствена дейност щеше да можеш да го проумееш.
  • #51
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Пак долни гадни лъжи от селската фирмичка за вторични суровини.
  • #50
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ха ха тая статия като я чете човек и се чуди да се смее ли или да плаче? За 2010 и 2011г. Тойота върна 20 милиона коли в сервизите, за фалшиви *** на газта, за фалшиви *** на спирачките и още дузина други проблеми. Ама при положение че през 2012г. продължават да връщат в сервизите коли за да им сменят ***, при положение че в момента има нова сервизна акция при която връщат нови 7,5 милиона коли отново в сервизите заради опасност от пожар ето: http://***.automedia.bg/news/article_17825_cp2.htmlЕ такива платени рекламки за надеждност, може и да минават в Америка ама в Европа не! Да ти таковам и надеждноста, когато всеки месец ти привикват колата в сервиза за премахваме на нов проблем който потенциално може да те убие.
  • #49
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Varna > plovdiv ( преди 13 години )
    Наистина едва ли има друг град с по-лоши пътиша от варненските. На всичкото отгоре на този пейзаж се виждат някой супер коли из улиците на града, просто за контраст.