IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bugatti готви версия на Veyron с 1600 к.с.

Автомобилът ще бъде показан след година

Bugatti готви версия на Veyron с 1600 к.с.

Компанията Bugatti готви нова версия на куперколата Veyron, която ще има мощност от 1600 к.с. Машината ще бъде показана на изложението във Франкфурт догодина.
Bugatti готви версия на Veyron с 1600 к.с.
По предварителна информация най-мощното Bugatti ще получи или силно форсиран вариант на 8.0 литровия си мотор W16 с 4 турбини, или нова версия на този агрегат, която ще бъде с обем 9.6 литра.

Очаква се от 0 до 100 км/час тази модификация да ускорява за 1.8 секунди. Максималната скорост на автомобила ще бъде 460 км/ч.

За сравнение, Bugatti Veyron Super Sport с мощност 1200 к.с. ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди, а максималната му скорост е 415 км/ч (електронно ограничена). При новата модификация инженерите на компанията ще намалят теглото на автомобила с около 250 кг. Така новата версия ще тежи 1600 кг. Очаква се нейната цена в САЩ да надмине $2.5 млн.

0 от 500
  • #14
    13 rate up comment 13 rate down comment
    До тъпунгеринг ( преди 13 години )
    Да Хонда S2000 от 2009г. е с двигател 2159 литра а не 2 литра. и не е 250 а 240к.с. и ускорение 0-100км. 6,2 сек. и максимална скорост 240км.ч. Голф Р20 4х4 , 2 литра двигател 265к.с. 0-100км. 5,5 сек. електронно ограничен на 250км.ч. Сега може да се смееш. А Като четеш за Вейрона се сещай, че това е мега инжинерно изкуство. И като се почне от двигателя, трансмисията, обтекаемоста на купета и стигнем до спирачките и гумите всичко е извънземна технология. 460км.ч. е нещо невиждано на асвалт.
  • #13
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 13 години )
    "Високотехнологичния" вейрон вади 1000 к.с. от 8 литра двигател с 4 турбини. Което прави 125 к.с. от литър. Хонда S2000 от 1999-та вади 250 к.с. от 2 литров атмосферен двигател. Което прави специфична мощност но от атмосферен двигател. Смях.
  • #12
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Гошко ( преди 13 години )
    Пичове, вие "Бугати"-то го оставете за богатите. Недейте да се мъчите да мислите, кое колко високо технологично е. Ние българите щото много знаем, затова клечка за зъби не можем да произведем.
  • #11
    17 rate up comment 9 rate down comment
    RoadRunner ( преди 13 години )
    Освен ако не му сложат крила не виждам особен смисъл дори и 2000 к.с. да е. Къде ще ги вдигне тия 460км/ч??? Пак бих избрал Зонда или Кьонигсег които са с доста по-добър дизайн, и в реални условия са бързи почти колкото Вейрон.
  • #10
    17 rate up comment 7 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Да а пък един пластмасов Вайпър сипва супер яко на ГТ-Р-чето на писта....за всичко си има клиантела...
  • #9
    25 rate up comment 9 rate down comment
    w11 ( преди 13 години )
    Следващия модел ще бъде с 20 хил. кубика,8 турбини и 3000к.с.Мотора ще е толкова голям,че шофьора ще седи върху него като баба Яга на метлата.Ех технологии,ех VW...
  • #8
    12 rate up comment 8 rate down comment
    K&G ( преди 13 години )
    Идва , ново Enco, от там и страховете на VW !!
  • #7
    7 rate up comment 5 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Важното е да е ефективно.....
  • #6
    11 rate up comment 9 rate down comment
    DS ( преди 13 години )
    Всъщност няма нищо високотехнологично да създадеш един 8 литров двигател с 4 турбини и да получиш 1000 к.с. ... или 1200. Отделно бюджета им е доста голям, защото знаят, че тази кола така или иначе няма да носи печалба, а се ползва само като меркатинг от ФВ - "Ние произвеждаме най-бързият автомобил в света".
  • #5
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Добър е, ама ми е скъпичък.