IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дизел с два цилиндъра пуска догодина Volkswagen

Ще го слагат на Up!, Taigun и XL1

Дизел с два цилиндъра пуска догодина Volkswagen

Дизел с два цилиндъра пуска догодина Volkswagen
Шефът по развойната дейност на VW Улрих Хакенберг заяви, че компанията е готова с дизелов двигател с два цилиндъра, който ще стъпи на пазара през следващата година.

Моторът ще дебютира на компактния модела Up!, за да конкурира на пазара Fiat Panda TwinAir. Той представлява модифицирана версия на двигателя, който използва свръхикономичния XL1, чиято премиера ще се състои също през 2013 година.
Дизел с два цилиндъра пуска догодина Volkswagen
Не се съобщават нито динамичните характеристики на мотора, нито техническите такива. Хакенберг обаче заяви, че този двигател е предвиден за новата платформа за компактни коли на групата. На нея ще бъде качен представеният преди дни Volkswagen Taigun, който също ще получи двуцилиндровия агрегат.

Трицилиндровите двигатели, които в момента се предлагат за модела Up!, са предвидени да бъдат използвани с новата платформа MQB, допълни Хакенберг, уточнявайки, че новото поколение на Golf ще получи и двигател с три цилиндъра.

0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ST ( преди 11 години )
    От VW съобщават че от по догодина същия модел ще е на платформата на колело......за да бъдат по напред от Индия с единия цилиндър...
  • #22
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Симо ( преди 11 години )
    Е , те така не се бях смял отдавна, абе - имаме умни и духовити личности сред нас - няма спор, ако бяхме по-задружни и работливи - щяха да ни дишат праха , ама нейсе....
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Т.е. - очаквайте VW Indy - powered by двукрак индиец :PP.S. Ще има и една торбичка с къри и люти чушки - за Turbo Boost ;)
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Щом идеята е да се постига нисък разход - то в Индия и рикши има ;)
  • #19
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В Индия се произвеждаше ,ЕДНОЦИЛИНДРОВ Дизелов мотоциклет, щом идеята е да се постига нисък разход на гориво, ще има и жертви.Въпроса е колко ще е голяма жертвата, и да ли си, струва.
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    E , И ???
  • #17
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    TwinAir е бензин, а този е дизел. Интересно ми е как ще се справят с вибрациие на тоя двуцилиндров дизел.
  • #16
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ха ха. Немската инженерна мисъл пак изостава с матреяла. Фиат TwinAir е пуснат на пазара в модела 500 още през 2010, а ВАГЕН пускат такъв три години по-късно с неясни характеристики. Ами да бяха взели двигатели от Фиат, че да не изостават толкоз.
  • #15
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ето ги ВАГенчетата как хубаво си пушат,дори по-зле и от Варбург/Трабант:
  • #14
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И не забравяйте,че при ФВ турбото е консуматив: