Farboud GT бе снабден с двигател от тогавашния вариант на Audi RS4, шест цилиндров агрегат с обем 2.7 литра. Мощността му е 442 kW (600 k.с.). Този модел на Farboud бе произведен само в един екземпляр.

През 2003 г. фирмата представи нов модел, наречен Farboud GTS, който бе доста по-практичен от първия. Точно тогава става и смяната на собствеността, като активите на Farboud придобива Крис Марш, който има опитът натрупан във фирми като Marcos и Invicta.
Под ръководството на Марш фирмата представя окончателния вариант на Farboud GTS на автомобилния салон в Бирмингам през 2004 г.
Автомобилът е със задно предаване и разполага с трилитров двигател с шест цилиндъра разработен от Ford. Максималната му мощност е 202 kW (275 k.с.) при 6 200 об/мин. Има и по-мощна версия от 276 kW (375 k.с.), също при 6200 об/мин.
Според производителя, автомобилът ускорява от място до 100 км/час за 4.9 секунди, а с по-мощната версия за 3.8 секунди.
Причината за сегашната смяна на името на фирмата е появата на нова фирма на бившия собственик, този път наречена Arash Cars. Сега бизнесменът от ирански произход разработва автомобил, наречен AF 10, който ще бъде с двигател имащ обем 7.0 литра и осем цилиндъра, изработен от General Motors с мощност 404 kW (550 k.с.) при 6000 об/мин.

