IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Наследникът на Gallardo ще бъде със задно

Ще получи ново име и ще се предлага единствено с автоматична трансмисия

Наследникът на Gallardo ще бъде със задно

Наследникът на Gallardo ще бъде със задно
Lamborghini Gallardo е вече почти 10 години на пазара. А това означава, че е крайно време на видим нов модел, а не само специални версии. Наследникът на най-продаваната кола на Lamborghini ще получи ново име и чисто нови технологии, като трябва да бъде показан за първи път през следващата година, твърди CarAdvice.

По обичай името и на този модел ще бъде вдъхновено от бикоборството, а на борда му ще бъдат качени технологии от концепцията Sesto Elemento (на снимките).

Автомобилът ще се задвижва от атмосферен двигател, без хибридни технологии и ще разполага с версия със задно задвижване. Ръчна трансмисия не се предвижда, но най-вероятно стандартната версия на колата ще има задвижване към четирите колела.

Наследникът на Gallardo ще използва сериозно количество въглеродни влакна, като се очаква да бъде с около 300-400 килограма по-лек от Gallardo LP 570-4 Superleggera.

Съвсем скоро Lamborghini показа няколко нови версии на Gallardo - обновената LP 560-4, LP 570-4 Edizione Tecnica и кабриото Spyder, което означава, че заместникът му ще се появи най-рано в средата на 2013 година.

Тагове: lamborghini gallardo
0 от 500
  • #17
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    wane: neanonimnii oligofrene: posledno gallardo s "avtomatichna" kutiq li e?! i DSG ot porsche li e izlqzla, ili to porshe i WV sa edno i sushto - nali? :D gramotnii palqcho pital li sum te za dva suedinitelq ili ti reshi, che e nujno da mi obqsnish, kakvo si chel iz forumite prosvetleni?
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    И между другото *** неграмотен, скоростната кутия с два съединителя е развита от Porsche за състезателните им коли за Le Mans... не била за спортни коли, bullshit.
  • #15
    5 rate up comment 1 rate down comment
    wane ( преди 11 години )
    Анонимни глупендеро, DSG не е автоматик, a е автоматизирана механична скоростна кутия. Хем ***, хем неук, хем нагъл...
  • #14
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Сегашното М5 е с DSG, незнам само що не сложиха в авендатора такова сегашната SMG сменя бързо но се оплакват в нея по ревютата че боли врата после :D.
  • #13
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Wane: ekspert si go slojil pravilno v kavichki..., "Новата сигурно няма да е автоматик, а DSG" vsushtnost DSG e tochno avtomatik, drugoto e poluavtomatichna robotizirana skorostna kutiq. DSG ne e razrabotvana za sportni avtomobili. Ima edno DSG koeto e mnogo preraboteno, no to se slaga samo i edinstveno vuv Veyron. Na zamestnika na gallardo samo proektantite znaqt kakva ste e kutiqta, moje bi sekvencionna, a mejebi ne... :)
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Брех... ( преди 11 години )
    KLASIKA да доискусури дизайна!
  • #11
    16 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 11 години )
    Да бе то има и лади който бягат ферарита ама няма да си вземеш Лада нали и не прави ладата по добра от ферарито
  • #10
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Марто ( преди 11 години )
    Диша прахта на 5 пъти по-евтини преработени до неузнаваемост автомобили, не на серийни.
  • #9
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дай времето на Вейрона на Нордшлайфе, да видим какво прави на завоите...А ииначе в ютуб епълно с клипове, в които вейрона диша прахта на 5 пъти по-евтини коли..., та хвалете си я тая дебела талига
  • #8
    23 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам каква технология имат или нямат ФВ. Само знам, че държат рекорда в Гинес за най-икономичен автомобил с ДВГ и то сериен. Като знаем Чудото което излиза в края на тази година от Порше 770к.с. и 3 литра разход, както и ускорение 0-100км. за 3 сек., мисля, че в света няма по-добра хибридна технология. Като добавим и най-бързата кола на планетата Вейрон, Май най-технологичните коли са под шапката на ФВ. А Тойота единствено държат рекорди за най-много дела и сервизни акции.