IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen пуска Scirocco GTS в Европа

Моделът предлага избор от пет двигателя

Volkswagen пуска Scirocco GTS в Европа

Volkswagen пуска Scirocco GTS в Европа
Volkswagen съобщи, че GTS версията на новото Scirocco, която видяхме за първи път преди няколко месеца, излиза на пазара. Scirocco GTS е специален модел, който се отличава с уникален визуален пакет и може да бъде оборудван с пет различни двигателя - два бензинови и три дизелови.

Бензиновите са 1.4-литровия TSI (160 к.с.) и по-големия 2.0-литров TSI, който генерира 210 к.с. Дизеловите предложения включват 2.0-литровия TDI, предлагащ 140 к.с., неговата BlueMotion версия и по-мощната модификация, генерираща 170 к.с.
Volkswagen пуска Scirocco GTS в Европа
Сравнен със стандартното Scirocco, моделът GTS се отличава със специален визуален пакет. Той включва червено-черни ивици, които преминават през цялото купе, червени странични огледала, спойлер от Scirocco R, задна броня с вграден дифузер и 18 или 19-инчови джанти.

Интериорът разполага с черна тапицерия с контрастиращи червени шевове, акценти от черен пиано лак, спортен волан, спортен скоростен лост и означения с името на модела.

Scirocco GTS ще се предлага на всички пазари в Европа. Цените в Германия стартират от €28 100 и достигат до €33 525.

0 от 500
  • #23
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аурис е по-добрата кола от Голф!!! По-завършената,по-балансираната. Аурис първо е по-тих.Японските автомобили винаги са били и са по-тихи от немските. Комфорта в Аурис е много добър. Цялостното усещане в Аурис е по-добро- по-добра видимост и изобщо цялата кола е японска и по-добре замислена. Голф си е голф- скучен и никога не се е отличавал с някакви качества. Абе просто голф, астра, все едни кошове.
  • #22
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    абе *** сплеснат,не знам ти от къде си,че ме наричаш селянин,обаче се обзалагам на пари,че ако се срещнем и се огледаме и разкажеме историите си,ще се окажеш един обикновен,оакан провинциалист дето не си ми нито на годините,нито на акъла,на нищо,а сега продължавай сам да си помпаш самочувствието,че друг никой не го прави
  • #21
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Добро спрямо какво, на голфа е по-добро. Та като сме започнали окачването, кормилното управление, шумоизолацията, стабилноста, комфорта и цялосното усещане докато караш автомобила са по-добри при фолксваген. Не съм фен, ако не вярваш най-добре *** и тествай. Не определяй качествата на колите по това кой дизайн ти харесва повече.
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аз пък ти говоря,че качеството на материалите на Аурис е добро.Сглобката е добра също. Но каквото и да е , то не кара колата! И ставаше въпрос за пенсионерското табло горе. Това не може да е спортна кола с табло от голф.
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аз ти говоря за качество на материали и сглобка той ми говори за космическото табло на ауриса дето го видял на снимчици. Едното няма нищо обшо с другото, то има и опел кадет с електрони прибори но това не определя дали е качествен нито го прави свръхмодерен целия модел. Личи си че колите им правиш тест драйв през нета.
  • #18
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Имал Гоуф,роло и Шкода - личи си,че имаш селски вкус, нямаше нужда да го казваш. Как така нямаш и мерцедес-мечо. Нали така им викате на село?
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    виж*
  • #16
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Селчо, я погледни германските технически прегледи и си виш кошовете какви еднодневки са тия германски шлепове бе! На Тойотите само на колене може да им се кланяш с тия германски навеси,които караш!
  • #15
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    мухъл,точно от една тойота патих по европейските пътища,а съм имал голф,поло и сега карам шкода на 3 години,до сега проблем не съм имал,поне не и нещо сериозно,не ми обяснявай ти на мен,като навъртиш поне 500 000км по пътищата тогава давай мнение, а селчо на мен да кажеш е доста....селско,ай сиктир от тийнейджърчета-плазмодеи
  • #14
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Лелеее, точно пък японските коли се карат много леко, *** са леки, волан,колата върви пъргаво. Точно *** с немска кола д ами обяснява,че японската била с твърди ***, значи изобщо си измисляш! караш немски шлеп, чак претенции на японските коли намира,където няколко пъти по-леко се карат!