IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus IS хибрид ще бъде с турбо-мотор

Моделът ще разполага с 2.5 литров, 4-цилиндров двигател

Lexus IS хибрид ще бъде с турбо-мотор

Следващото поколение на Lexus IS ще бъде първият хибрид на марката, който ще разполага с турбо-мотор. Това разкриха германски журналисти, които се добраха до информация за бъдещия модел.
Lexus IS хибрид ще бъде с турбо-мотор
Концепцията LF-CC, чрез която Lexus загатва новия IS

Според тях версията IS, която има добавка "h" към името, ще получи 2.5 литров, 4-цилиндров двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, с директно впръскване на горивото. Той ще бъде комбиниран с електромотор, благодарение на което седанът ще харчи 4.2 л/100 км, а нивото на вредни емисии СО2 ще бъде под 100 г/км. Освен това ще се предлага и стандартен IS с нормален турбо-двигател с обем 2.0 литра и мощност 200 к.с.

Още през май управляващият директор на Lexus в САЩ Марк Темлин обяви, че премиум-марката на Toyota е преразгледала своето отношение към турбо-моторите и ще започне да залага на тях. Веднага след неговото изявление се появиха слухове, че моделът IS-F от следващото поколение ще получи такъв двигател.

Преди няколко дни се разбра, че до 2015 г. Toyota ще пусне на пазара цели 21 нови хибридни автомобила. Част от тях ще разполагат именно с 2.5 литровия двигател, който ще бъде оборудван със системата за директно впръскване на горивото D-4S на Toyota. Тази система е позната от модела GT 86, като благодарение на нея двигателят ще има най-високия коефициент на полезно действие - 38.5%, предлагайки висока горивна ефективност и висока производителност.

Тагове: Lexus IS lexus is h
0 от 500
  • #22
    10 rate up comment 9 rate down comment
    A8W12 ( преди 13 години )
    АБЕ ТОЙОТА , ВАРИ ГО ПЕЧИ ГО , НА ГУЩЕР МИРИШЕ !!!
  • #21
    3 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Ostanah bez duh
  • #20
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Lexus ( преди 13 години )
    vsi4ki taka mislim
  • #19
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ах каква е таз държава,със история измислена,с територия - ограбенаот тракийците заграбена?От гърците си взеха буквите,от Румъния и Сърбия крадяха булкитече бяха прабългарките чепати,дебели и супер мустакати.
  • #18
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Бе не ми обяснявай кой какво еди кога си имал че да не стигнем до кой го е измислил и тн. Мислиш ли си сериозно че ауди и бмв 10-15 години с това са се занимавали специално как да направят двойно каскадно турбо.
  • #17
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Japan Power ( преди 13 години )
    Дизайнът на тоя концепт съдържа елементи от класически модели на Тойота. Задницата е заострена версия на задницата на Супра, страничната линия на прозорците е подобна на 2000ГТ, предницата си е класически модерен лексус. Отлична работа.
  • #16
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Japan Power ( преди 13 години )
    Разбирача, Тойота имаха двойно каскадно турбо (за къс лаг) серийно още в Супра от 92-ра. На БМВ и Ауди им тябваха 10-15 години за да го направят. Пък ти обясняваш тука колко били назад японците. Май ти си назад с познанията.
  • #15
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Няма нужда да ми поясняваш, не сме края на 80-те години турбомоторите нямат такъв лаг. Освен това се подобряват постояно правят се различни изпълнения примерно с механичен компресор за ниски и средни обороти и с турбокомпресор за високите. Това е бъдещето на бензините, както при дизелите които са с принудително пълнене отдавна. При бензина взе да става масово по-късно тъй като американците са малко по-бавно зацепващи и японците покрай тях.
  • #14
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Да ти поясня-атмосферните двигатели дават истинското усещане за двигателя,затова то е предпочитано от карачите, а турбото улеснява производителите- не са нужни конструктивни мерки за високите обороти,дава голям въртящ момент. А между другото допълнително турбо може да вгради всеки по-голям сервиз в България а и по света
  • #13
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Премиум марката преразгледала отношението си към турбомоторите ха ха ха видя се кои са изостанали накрая щото те се водят основно по американските марки които пък са още по-изостанали.