IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz не смогва на BMW и Audi

Компанията от Щутгарт е на трето място в луксозния сегмент

Mercedes-Benz не смогва на BMW и Audi

Mercedes-Benz не смогва на BMW и Audi
Mercedes-Benz изпревари BMW по продажби в САЩ, заемайки първото място в класацията, но не така стоят нещата в световен мащаб.

В световната класация за продажбите на луксозни автомобили Mercedes-Benz заема трето място, а разликата с първия и втория расте.

За първите девет месеца на 2012 година Mercedes-Benz е реализирал 964 900 нови автомобила. Това представлява ръст от 5%, който обаче не е достатъчен за нищо повече от трето място.

Вторият в класацията е Audi, който има преднина от 132 600 продажби. През същия период на миналата година тази разлика е била едва 53 900 продажби.

Първото място заема BMW, който води пред Mercedes със 145 000 продажби, според данните на Bloomberg.

Според анализатори причината за изоставането на Mercedes се дължи на няколко фактора. На първо място е неправилната стратегия на марката в Китай, където продажбите на луксозни автомобили не спират да вървят нагоре. Като причина номер две се спряга позакъснялото пускане на пазара на по-достъпни модели, които привличат нови клиенти и генерират сериозен брой продажби. Третата причина, според Bloomberg, е остарялата версия на S-Class, която се справя все по-трудно с конкурентите си.

Тагове: BMW Mercedes-Benz Audi
0 от 500
  • #29
    5 rate up comment 5 rate down comment
    artspeed ( преди 13 години )
    Най-богатия пазар е американския- както и най-претенциозния. Европейския пазар е пазар за спестовниците. Нормално е също така в Европа да си купуват европейски коли,за да си подпомагат икономиките. Германските марки са на американския пазар от 60 ГОДИНИ, Лексус от 1989=та година,когато изхвърли от пазара за луксозни возила дотогавашния номер1 Мерцедес. Толкова за германчетата. И 100 години да продават в САЩ все тая. Само заради земетресението и липсата на доставки на японците успяха мин.година
  • #28
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ауди = *** 2бр. 00=кнеф 0000=2 тоалетни смрадлививярно е това което колегата по-долу казва изпразнени от вс.***!
  • #27
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Три от всеки десет нови коли в Германия се продават не на клиенти, а на друг автомобилен производител или на дилъри, пише Ройтерс.Така автогигантите се опитват да скрият картината на рецесията на пазара за коли в страната. Чрез тази практика производителите изкуствено надуват статистиката за продажби и създават фалшива представа за търсене. Това важи и за луксозните модели на БМВ.Практиката добила популярност в Германия под названието "саморегистрация". Само през първите шест месеца на 2012 г. имало половин милион такива случая.По този начин статистиката в Германия отчела за първата половина на годината скок на продажбите на коли с 0,7 на сто. Проучващите автопазара агенции Dataforce и BDW Automotive обаче установили, че за същия период търсенето на автомобили от страна на частни клиенти спаднало с 5 процента."Като създават илюзии за продажби, автопроизводители мамят своите акционери", казва Фердинанд Дуденхьофер, шеф на мозъчния тръст CAR в Университета на Дуисбург-Есен.При всяка сделка дилърите получават 3-4 на сто от обявената цена на колата. Това става, независимо дали зад продажбата стои реален клиент. Целта е броят на продадените коли да бъде обявен за еднакъв с този на официално регистрираните.Главният ефект от всичко са колите, регистрирани не от купувачите, а от самите производители. Така делът на техните акции на немския пазар вече е станал цели 9 на сто в сравнение с 5% през 2009 г.
  • #26
    12 rate up comment 12 rate down comment
    ( преди 13 години )
    На снимката виждам два червени автомобила и една бяла барака. Колко класа, колко стил има и двата модела на БМВ и Мерцедес, докато Ауди изглежда не само старомодно, но и изпразнено от съдържание.
  • #25
    12 rate up comment 5 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Ако ви помага тази мисъл за да заспите добре вярвайте си , истината е че европейците си правят коли за европа....пак казвам съвсем от скоро засилиха офанзивата на американския пазар...а японеца е там отдавна , но не това е важното , това което не разбирате е че изискванията на европееца са други , затова тук са автомобилните нации или истинските ценители на автомобилите....
  • #24
    14 rate up comment 4 rate down comment
    b.b. ( преди 13 години )
    "Важно е как се представят на независим пазар като американския. А там корейците и японците смазват европейците." А ако вземем друг незаисим пазар, по-голям и от американския, демек китайския се вижда, че китайците смазват японските автомобили и то в буквалния смисъл. ;)
  • #23
    12 rate up comment 1 rate down comment
    М ( преди 13 години )
    Mercedes изостават заради С моделите. Audi A4 и BMV 3 са много по популярни. Нормално е тези модели да формират голяма част от продажбите и на трите марки и разликата се вижда. А що се отнася за американския пазар - и за трите марки е съпоставим с този в Германия. А що е то независим пазар? Как ги определяте зависимостите е пълна мъгла. Правителството на САЩ наля толкова много пари в автомобилостроенето в страната, че няма такова нещо като независим американски пазар.
  • #22
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най-жестоката конглокенция е на най-богатия пазар - САЩ. А не в Европа,където се продават най-вече в класа на Фиеста и Гоуф, това е беден пазар. Пък и нормално еврипейците да си купуват европейски коли и да си подпомагат икономиките. В САЩ ясно се вижда коя кола колко струва- защото е независим пазар и за японците, и за европейците.
  • #21
    7 rate up comment 11 rate down comment
    artspeed ( преди 13 години )
    Европейците от 60 години са на американския пазар! Само че Лексус от едва 1989 година ги изхвърли от пазара всички германски еднодневки! Сега заради земетресенията германчетата успяха миналата година да продадат малко повече от лексус, но както се вижда тази година Лексус е с най-голям ръст в продажбите. Американците много добре знаят кое е здравото и високотехнологичното -Лексус, те не плащат за марка, а за качество.
  • #20
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Едва смогнах, хаха,да открия тази статия,явно иска се целенасочен труд. Странни неща има-в т.н.премиум сегмент са включени всичките модели на Мерцедес,(да става бройката голяма), докато лукс.модели на Тойота и Лексус не са сумирани (вече ясно защо). А посоченият голям брой на коли се дължал на ПОРЪЧАНИТЕ от дилърите бройки за салоните им.Алес клар!:)