IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota е най-скъпата автомобилна марка за 2012 г.

Японският бранд бе оценен на 30.28 млрд. долара

Toyota е най-скъпата автомобилна марка за 2012 г.

Марката Toyota е най-скъпият автомобилен бранд за 2012 г. Името на японския производител бе оценено на 30 милиарда и 280 милиона долара, което е с 9 % повече в сравнение с миналата година. В общия рейтинг на всички търговски марки, публикуван на сайта на компанията Interbrand, Toyota заема 10-о място.
Toyota е най-скъпата марка за 2012 г.
В Топ 100 на тази престижна класация са попаднали само 12 автомобилни производителя. Всички те, без Honda, са увеличили цената си. В рейтинг-листата за първи път попада корейската марка Kia.

През миналата година Toyota отново бе на първо място, следвана от Mercedes-Benz и BMW. Тогава сред първите 100 търговски марки на планетата попаднаха 11 автомобилни производителя.

Класиране на автомобилни марки

Марка            Стойност     Динамика


1. Toyota                30.28 млрд.    +9 %
2. Mercedes-Benz    30.09 млрд.    +10 %
3. BMW               29.05 млрд.    +18 %
4. Honda               17.28 млрд.    -11 %
5. Volkswagen    9.252 млрд.    +18%
6. Ford            7.958 млрд.    +6%
7. Hyundai        7.473 млрд.    +24%
8. Audi                7.196 млрд.    +17%
9. Porsche        5.149 млрд.    +12%
10. Nissan        4.969 млрд.    +30%
11. Kia            4.089 млрд.    -
12. Ferrari        3.770 млрд.    +5%

Класиране на всички марки
Toyota е най-скъпата автомобилна марка за 2012 г.
Източник: bloomberg

Тагове: Interbrand
0 от 500
  • #47
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Фактите са ,че Toyota е най-скъпата автомобилна марка . КРИТЕРИИТЕ СА:КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА НА ИНТЕРБРАНДС:Проучването класира 100-те най-скъпи търговски марки в света на базата на критерии, които включват постигнатите финансови резултати, влиянието на марката върху избора на потребителите и способността на марката да генерира по-високи приходи на компанията. нЯМА СМИСЪЛ ДА СПОРИТЕ С ТЕЗИ ОРГАНИЗАЦИИ КАТО ДОРИ НЕ ЗНАЕТЕ АНГЛИЙСКИ ДА ПРОЧЕТЕТЕ КРИТЕРИИТЕ В ОРИГИНАЛ!
  • #46
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не бе не че не разбира, просто иска да му повтаряш едно и също, за да каже после че имало много коментари в тема за Тойота, затова като му даваш факти той казва лъжа, ти цитираш Тойота, той казва че Тойота лъжат, ти цитираш пак, тай пак лъжа 80% от коментарите са едно и също! Може би иска и да затрупа линковете с фактите, които показват че единствено той лъже и Тойота е една грохнала компания, която май наистина си плаща, за да я споменават.
  • #45
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    С две думи критериите по които се оценяват марките, Тойота няма как да е първа! ФАКТ! Критериите са: Постигнатите финансови резултати, влиянието на марката върху избора на потребителите и способността на марката да генерира по-високи приходи на компанията. Така нека видим постигнати финансови резултати: От 2010г. насам компанията с най-висока печалба в света е ФВ тук поне пише че Тойота е на трето място, което според теб било лъжа, но поне от Тойота това са дали, сега ти ако знеш повече от Тойота е друг въпрос ха ха: http://***.automedia.bg/news/article_12298.htmlЕто за тази година: http://***.dir.bg/news.php?id=11646927&tid=21Ето и за Тойота, която на всичкото отгоре е била на загуба миналата година а не на печалба Ето инфото от Тойота загуба от $ 1.48 млрд. Тоест пак няма лъжа, или ти знаеш по добре от Тойота а? Ха ха чети: http://***.capital.bg/biznes/kompanii/2012/08/04/1880628_toyota_s_nai-goliama_pechalba_ot_4_godini/А печалбата им за тази година Доста зад Фолксваген а само някакви 2 милиарда долара?Да видим печалба от автомобил и тука Тойота е зад Фолксваген: http://***.automedia.bg/news/article_17430.htmlНа каква база Тойота е първа, като не е на база критериите, които са обявили от консултанската фирма че спазват когато правят проучването нямам представа, предполагам че и Тойота нямат такава, освен ако не са бутнали и там някой долар да им вдигнат цената на пазара. Единствения лъжец тука си ти.
  • #44
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Но най-важната ти ЛЪЖА е ,че класацията на Интербрандс се прави с харесвания във Фейсбук. Колко си ***! Отдавам го и на това,че на село не си учил и английски.
  • #43
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Първо- Тойота НЕ Е на загуба! Първа твоя лъжа! Второ - генериране на приходи - Тойота не е на 3-то място! Втора твоя лъжа.Трето- ИНТЕРБРАНДС ли ги изкара *** или лъжци? Интербрандс отчита това,че марката е способна да генерира по-високи приходи,както става. Освен това марката Тойота влияе върху потребителите за избора им. Също така постигнатите финансови резултати за тази година за Тойота са много добри.
  • #42
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Явно си глупав! НА БАЗА ФИНАНСОВИ РЕЗУЛТАТИ!! Тойота на ЗАГУБА! На база генериране на приходи ТОЙОТА Е НА ТРЕТО МЯСТО! С 2 МИЛИАРДА ПО-МАЛКИ ПРИХОДИ ОТ ФВ за тази година А ТОВА СА И НАЙ-ВИСОКИТЕ ПРИХОДИ ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 4 ГОДИНИ! Демек, Отдавна е с ниски приходи! Та как оценяват критериите? Защото по тези критерии е зад ФВ! А Фолксваген за трета година подред ще е най-печелившата компания. За какво говорим тогава? Като ти казвам, че е измислена класацията и критериите и дори са погазени.
  • #41
    7 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 12 години )
    Nishto novo pod slunceto,koeto izgryava ot iztok
  • #40
    2 rate up comment 4 rate down comment
    ИНТЕРБРАНДС ( преди 12 години )
    КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА НА ИНТЕРБРАНДС:Проучването класира 100-те най-скъпи търговски марки в света на базата на критерии, които включват постигнатите финансови резултати, влиянието на марката върху избора на потребителите и способността на марката да генерира по-високи приходи на компанията.
  • #39
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тойота беше на загуба заради природни стихии. Интербрандс отчита това,че марката е способна да генерира по-високи приходи,както става. Освен това марката Тойота влияе върху потребителите за избора им. Също така постигнатите финансови резултати за тази година за Тойота са много добри. Кликване във фейсбук изобщо няма нищо общо с тази класация на Интербрандс. Кликването за Кока-Кола по-долу е споменато като още едно доказателство за това, че Кола е харесвана и успешна марка.
  • #38
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Добре бе ти или не си добре или умишлено се правиш на луд! Аз какво ти пиша ти какво повтаряш? Ще ти го обясня нагледно, за да го разбереш най-накрая. Ето според критериите на които се базира оценяването: Постигнатите финансови резултати, влиянието на марката върху избора на потребителите и способността на марката да генерира по-високи приходи на компанията. Така нека видим постигнати финансови резултати: От 2010г. насам компанията с най-висока печалба в света е ФВ: http://***.automedia.bg/news/article_12298.htmlЕто за тази година: http://***.dir.bg/news.php?id=11646927&tid=21 Ето и за Тойота, която на всичкото отгоре е била на загуба миналата година а не на печалба: http://***.capital.bg/biznes/kompanii/2012/08/04/1880628_toyota_s_nai-goliama_pechalba_ot_4_godini/Доста зад Фолксваген а?Да видим печалба от автомобил и тука Тойота е зад Фолксваген: http://***.automedia.bg/news/article_17430.htmlТака тука се вижда че по всичките критерии Тойота е след ФВ. Остана им само крикванията във Фейсбук ха ха ха. Толкова за смешната класацийка и противоречието с критериите на които се базира.