IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota е най-скъпата автомобилна марка за 2012 г.

Японският бранд бе оценен на 30.28 млрд. долара

Toyota е най-скъпата автомобилна марка за 2012 г.

Марката Toyota е най-скъпият автомобилен бранд за 2012 г. Името на японския производител бе оценено на 30 милиарда и 280 милиона долара, което е с 9 % повече в сравнение с миналата година. В общия рейтинг на всички търговски марки, публикуван на сайта на компанията Interbrand, Toyota заема 10-о място.
Toyota е най-скъпата марка за 2012 г.
В Топ 100 на тази престижна класация са попаднали само 12 автомобилни производителя. Всички те, без Honda, са увеличили цената си. В рейтинг-листата за първи път попада корейската марка Kia.

През миналата година Toyota отново бе на първо място, следвана от Mercedes-Benz и BMW. Тогава сред първите 100 търговски марки на планетата попаднаха 11 автомобилни производителя.

Класиране на автомобилни марки

Марка            Стойност     Динамика


1. Toyota                30.28 млрд.    +9 %
2. Mercedes-Benz    30.09 млрд.    +10 %
3. BMW               29.05 млрд.    +18 %
4. Honda               17.28 млрд.    -11 %
5. Volkswagen    9.252 млрд.    +18%
6. Ford            7.958 млрд.    +6%
7. Hyundai        7.473 млрд.    +24%
8. Audi                7.196 млрд.    +17%
9. Porsche        5.149 млрд.    +12%
10. Nissan        4.969 млрд.    +30%
11. Kia            4.089 млрд.    -
12. Ferrari        3.770 млрд.    +5%

Класиране на всички марки
Toyota е най-скъпата автомобилна марка за 2012 г.
Източник: bloomberg

Тагове: Interbrand
0 от 500
  • #87
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Най-добрите немски автомобили от масовите са Форд.
  • #86
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Varna > plovdiv ( преди 12 години )
    Дано да е така , много се надявам .Трудно мога да го кажа аз от личен опит, щотото сам се возил от изброените японски само на Инфинити и ми хареса, а от другата страна и на S-klasa i 7,5 -ца и също е добре.Интересно ми е от возия дали немските могат да бъдат бити, защото наистина 15 годишни мерцедеси возят доста по-добре от нови коли
  • #85
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    "Ти си голям спец бе!Значи според теб XP е добра ОС?!?!?!И е по-добра от 7 и 8?!?!?!"Да, сега съм на 7 и не 7 и Виста може да им се изкефи сямо някой *** като теб. Но разбирам те - ние българите сме злобен народ и такива като теб злобари в България са малцинство.Затова и много българи емигрираха - избягаха от злобата.
  • #84
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    гларус/майна,къде прочете,че някой казва, че S-klasata или новата 5-та серия са кофти?Никой не твърди подобно нещо и аз специално никога не съм го казвал,няма и да го кажа.По отношение на лукс и имидж са супер,по отношение на качество,надеждност,цена и екстри обаче Лексус,Инфинити и аКУРа са много по-добър избор.Няма какво да си кривим душата.Ако се абстрахираме от марките и сравним всички показатели ще разберем,че най-доброто във всяко едно отношение е японското.
  • #83
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И понеже се засегна темата за Дайхацу искам да кажа,че е една огромна загуба оттеглянето им от Европа.Наистина е нещо невероятно пазара на старият континент.Никакви пазарни принципи не играят роля.Законите се пишат така,за да защитават немското най-вече и друго европейско производство.Слагат големи акцизи на автомобилите произведени навън и ние се лишаваме от страхотни коли,които в САЩ например са много по-евтини.Това се прави не в наш потребителски интерес,а само в интерес на корпорациите.Жалко
  • #82
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Varna > plovdiv ( преди 12 години )
    Като малко дете се радвам акто чуя подобни новини, че японското превазхожда немското , но какъв трябва да си , че да кажеш на S-klasata или новата 5-та серия, че е кофти, това е несериозно. Не може на черното да се казва бяло.
  • #81
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дайхацу мой човек са се специализирали в направата на малки,градски автомобили.Страхотни са,икономични и адски надеждни.Да обаче дали ракламата или дали много тясното производство на модели им играе лоша шега не знам,но са действително една от най-незаслужено ощетените от клиентите компании.Под шапката на Тойота за съжаление този факт не се промени.Много жалко наистина.За Сеат не съм съгласен.Изглеждат по-добре,но са абсолютни ***.Дори испанците предпочитат ФВ пред Сеат,дори и по-скъп.
  • #80
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    След Windows XP MS нямат нито една хубава операционна система...-----------------------Ти си голям спец бе!Значи според теб XP е добра ОС?!?!?!И е по-добра от 7 и 8?!?!?!Господи,колко мъка има на този свят,господи...
  • #79
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Истината е, че Дайхацу са много по-красиви като дизайн от братската марка Тойота, обаче хората нали се лепят на марката - всички си купуват Тойота, а не по-доброто Дайхацу.По същия начин по който много по-красивите и по-добре изглеждащи, че и по-евтини СЕАТ-и не се купуват така както позьорските VW.Собствениците на Тойоти не са по-малки позьори от собствениците на VW, защото ако не бяха такива щяха да купуват Дайхацу.
  • #78
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какво има да хвалим бе гларус/майна?Какво?То и да хвалим и да не хвалим все тая.Специалистите си казват тежката дума.Немското е с малко гаранция и ненадеждно,но за сметка на това с необосновано висока цена.Как да го променим този факт,като и самите немци си го признават.Искаш да кажа за нещо,което е със смешна 2-годишна гаранция,което се чупи постоянно и сервиза е неговия дом,нещо хубаво ли?Кажи какво да е това хубавото дето искаш да кажем?Нещо за измислен имидж и история ли?А за настоящето?