IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Звук и картина от трицилиндровите двигатели на BMW

Журналисти изпробваха 1.5-литровия бензинов двигател със 180 к.с. (Видео)

Звук и картина от трицилиндровите двигатели на BMW

Звук и картина от трицилиндровите двигатели на BMW
"Нашите нови бензинови и дизелови двигатели с три цилиндъра ще бъдат едновременно мощни и ефективни, но също така ще звучат добре", заявиха баварците при анонсирането на новите си агрегати.

Сега, по време на изложението в Париж, директорът по продажбите на BMW Иън Робъртсън допълни: "1.5-литровия двигател с 3 цилиндъра се държи изключително добре. Въпреки, че е два пъти по-малък, той звучи като шестцилиндров двигател. Освен това е високооборотен, отзивчив, жизнен и спортен".
Звук и картина от трицилиндровите двигатели на BMW
Тези нови двигателите са вече готови, качени на борда на модели на BMW и скоро предстои стартът на серийното им производство.

Малка група журналисти дори успяха да ги изпробват, като за тест им беше предоставен прототип на BMW 1-Series, оборудван с бензинов двигател с три цилиндъра, доставящ 180 к.с. Той е куплиран с 8-степенна автоматична трансмисия.

Припомняме, че този двигател ще се предлага във версии, предлагащи мощност между 120 и 220 к.с.

Как звучи, как ускорява и каква отзивчивост предлага бензиновия 1.5-литров двигател на BMW вижте във видеата долу





Тагове: BMW
0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ha, ha!
  • #13
    0 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ha, ha!
  • #12
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И макар да съм българин, пак предпочитам да сменям колата си през 5 години. С нищо не се различаваме от европейците, освен може би с това, че повечето от нас карат автомобила си от петата до десетата година, вместо от първата до петата. Е, решението е да минете на 2-3 годишни автомобили, та били те и малко по-нисък клас. Аз ли да ви уча, след като не искате да седнете в Дачия или GW?
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Доста добре звучи три цилиндровия мотор на БМВ. Напомня ми за първия Mercedes SLS, но си има нотки и от БМВ. За техническите характеристики не говоря, защото тия мотори са може би две класи над досегашните атмосферни. Това не е еволюция, а революция. А за издръжливостта RS1600 е прав. Предавките са доста по-дълги, а от там се намаляват и оборотите на мотора. Това е възможно благодарение на много по-високия въртящ момент. Друг е въпросът за турбината, но дизелите отдавна са с такава.
  • #10
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    А някой забеляза ли какво хубаво се набира от 140 до 160? При нашето БМВ 525 дизел ускорението е подобно. Двигателят си върви нормално, за 3 цилиндъра. Поне до 160 км/ч. След това няма особено значение, понеже и без това ограничението по правилник е 140 км/ч и не е желателно да се кара с повече от 150 км/ч. Много си е добре трицилиндровият мотор! :)
  • #9
    11 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    BMW, не тъговай. Това е бъдещето, БМВ не могат да си позволят даизостават, напротив.Сигурен съм, че ще бъдат страхотни за каране тези мотори. Няма никаква причина да са по-зле от 2.0 атмосферни, които заменят, дори напротив. Виж примера ми по-долу, абсолютно валиден е и тук.
  • #8
    11 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    thebrainless, тези двигатели не са високооборотни, точно обратното. Турбо моторите развиват максимална мощност и въртящ момент много по-рано и в много по-широк диапазон. Пример:Focus 1.0 Ecoboost 125 к.с. Въртящ момент 170 Нм (200 с Overtorq) при 1400 до 4500 об/мин. Скорост при 3000 об/мин на най-горна предавка - 138 км/ч.Focus 1.6 Ti-VCT 125 к.с.Въртящ момент 159 Нм при 4500 об/мин. Скорост при 3000 об/мин на най-горна предавка - 105 км/ч.Кой според теб е по-високооборотния двигател?
  • #7
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Отпред звучи точно,като дизел,а отзад все едно гърнето е спукано.Акустиката според мен никак не е добра.Иначе,като динамични характеристики добре са се справили от БМВ.Моторетката много радва.Направи ми впечатление,че след 120 км/ч става прекалено шумно.Виждат се и твърди пластмаси,които според мен не са за премиум марка.Като разход на гориво само не знам как ще е.Да не се окаже,че 2.0 харчи по-малко от 1.5 или горе долу са на едно.В много случай е точно така.
  • #6
    11 rate up comment 1 rate down comment
    dakk ( преди 13 години )
    thebrainless прав си говоря по принцип.Мисълта ми е че от BMW знаят много добре колко км. средно изминават тези автомобили в Западна Европа за тези години.Те от BMW едва ли си пяравят сметка че когато колата дойде в България, двигателя ще бъде с изтекъл ресурс.
  • #5
    13 rate up comment 5 rate down comment
    thebrainless ( преди 13 години )
    dakk къде карат в западна европа коли по 7-8 г. ...RS1600Повече от ясно е че високооборотни двигатели, ще имат сравнително по-кратък живот, което е важно за производителите, защото след някоя друга година пак ще трябва да ти продадът нова технология с нова кола. На среден европеец едва ли ще му пука особенно, но на нас бедняците, които ще караме тези коли след Х време, ще ни вълнува доста.