IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Звук и картина от трицилиндровите двигатели на BMW

Журналисти изпробваха 1.5-литровия бензинов двигател със 180 к.с. (Видео)

Звук и картина от трицилиндровите двигатели на BMW

Звук и картина от трицилиндровите двигатели на BMW
"Нашите нови бензинови и дизелови двигатели с три цилиндъра ще бъдат едновременно мощни и ефективни, но също така ще звучат добре", заявиха баварците при анонсирането на новите си агрегати.

Сега, по време на изложението в Париж, директорът по продажбите на BMW Иън Робъртсън допълни: "1.5-литровия двигател с 3 цилиндъра се държи изключително добре. Въпреки, че е два пъти по-малък, той звучи като шестцилиндров двигател. Освен това е високооборотен, отзивчив, жизнен и спортен".
Звук и картина от трицилиндровите двигатели на BMW
Тези нови двигателите са вече готови, качени на борда на модели на BMW и скоро предстои стартът на серийното им производство.

Малка група журналисти дори успяха да ги изпробват, като за тест им беше предоставен прототип на BMW 1-Series, оборудван с бензинов двигател с три цилиндъра, доставящ 180 к.с. Той е куплиран с 8-степенна автоматична трансмисия.

Припомняме, че този двигател ще се предлага във версии, предлагащи мощност между 120 и 220 к.с.

Как звучи, как ускорява и каква отзивчивост предлага бензиновия 1.5-литров двигател на BMW вижте във видеата долу





Тагове: BMW
0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе добре си е звука. Не е като на шевна машина, както най-често го описват. Вървежа също. 6500 об/мин ме изненадаха малко. Материалите са си като на сегашната единичка. Какво странно в това? 500 кубика на цилиндър явно са добро попадение откъм звук и вървеж. да видим откъм разход как ще е.
  • #23
    11 rate up comment 0 rate down comment
    b.b. ( преди 13 години )
    "Като гледам таблото нещо много са спестили от материали.Твърда и грозна пластмаса." Типично за "спецовете" тук. По картинка определя твърдостта на пластмасата ;) Ако не беше ограничен от броя символи в пост щеше да обясни каква е на пипане, звук и мирис даже щеше да определи по картинка! ;)
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    Още един коментар за издръжливостта:При това ново поколение двигатели, специално внимание се отделя на вътрешното *** и на ускореното постигане на работна температура. Освен, че намаляват разхода на гориво и двете неща намаляват и износването. Като добавим, по-"дългите" скорости и липсата на необходимост да юркаш във високи обороти за да върви добре, предпоставките са точно за по-дълъг живот.То и без това последните 10 години двигателите са невероятно издръжливи.
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    DS ( преди 13 години )
    Цената не 1-чката всъщност не е висока и точно поради тази причина е спестено на места. Най-новият Голф струва колкото 1-чката например, а А-класата е по-евтина. В този клас според мен А-класата (най-новата) е най-добре изглеждащ автомобил.За хората на които не им харесва 3 цилиндровия двигател има и 4 и 6 цилиндрови версии .... който не харесва, не купува!
  • #20
    7 rate up comment 0 rate down comment
    the legend is back ( преди 13 години )
    Wartburg Reborn!
  • #19
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Само звука да беше с мед да го намажеш.Ами вървенетос тези 180 кончета на това малкото купе колата трябва просто да хвърчи.Като гледам таблото нещо много са спестили от материали.Твърда и грозна пластмаса.А цената???А колко ще харчи???Усещам,че май няма да са много обнадеждаващи отговорите на въпросите ми.
  • #18
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Бач Кико ( преди 13 години )
    На първото видео звука ми напомня на този от трабант.
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 13 години )
    Първият,поне на мен известен 3-цилиндров "дзвер", е на японската високотехнологична фирма Дайхатсу от 1985 г.-с турбо,120 к.с.,участвала е в ралита.Самият аз съм пробвал Мицубиши Колт мод. 2003 г.,с 3 цил.,75 к.с.,с ел. волан, и бръмчи и върви като голям автомобил.
  • #16
    10 rate up comment 0 rate down comment
    KKK ( преди 13 години )
    10 кубика двигател, със 300 коня, с 2 туинтурбота и с живот точно до края на гаранцията- Нарича се пазарна икономика... :(
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Егати, кажете ми какво да си взема - БМВ, Фолксваген, Форд, Пежо или Дачия с 3 цилиндъра? Забравих да уточня, че чакам шестица от тотото, та затова питам спецовете тук...