IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Изцяло новото поколение Range Rover

Олекналият с 420 килограма всъдеход се появи в Париж

Изцяло новото поколение Range Rover

Изцяло новото поколение Range Rover
Безспорно, едно от най-любопитните возила на автоизложението в Париж е новото поколение Range Rover. Четвъртото поколение на модела е напълно променено, като няма почти нищо общо със своя предшественик.

Едни от най-важните новости при новия Range Rover са алуминиевия монокок и алуминиевото окачване, на които разчита. Благодарение на тях возилото е по-леко с цели 420 килограма, спрямо своя предшественик.

Въпреки, че е по-лек новият Range Rover има със 100 мм по-голямо междуосие, което доставя повече простор в салона. Ново е и окачването, което е въздушно.

Освен това, автомобилът е снабден с второто поколение на системата Terrain Response 2, която има и автоматичен режим. Този режим разпознава терена, по който се движи колата, и сам подбира най-подходящия от общо петте режима на управление, спомагайки за безпроблемното преминаване на автомобила през скалисти, заледени или кални местности.

Що се отнася да двигателите на Range Rover, сред тях присъства 3.0-литров V6 дизел, генериращ 258 к.с. и 599 Нм. При него потреблението на гориво, според производителите, е 7.4 л/100 км, а вредните емисии на СО2 - 196 г/км. Наличен е и по-голям дизел - V8 с обем 4.4 литра. Той генерира 340 к.с. и 699 Нм, като изразходва средно 8.7 л/100 км. (229 г/км).

Бензиновото предложение е едно - 5.0-литров V8 двигател, предлагащ 510 к.с. и 624 Нм. С него луксозното возило изразходва средно по 13.4 л/100 км, като отделя в атмосферата 322 г/км вредни СО2 емисии.

Към момента са ясни цените на Range Rover единствено за Великобритания. Там най-евтината версия - Range Rover Vogue 3.0 TDV6, ще струва £71,295, докато най-скъпата - Range Rover Autobiography 5.0 Supercharged, ще достига цена от £98,395.

Тагове: range rover
0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    thebrainless ( преди 11 години )
    Land Cruiser-a си е доста пряк конглокент на рейнджа например.
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Между другото килограмите са си обявени. Това в дадена статия какво пише зависи от пишещите я, не от компанията Land Rover все пак. Теглото му е 2160 кг с V6 и 2360кг с V8 (дизел). Това за автомобил пълен с екстри и с дължина 5 метра, ширина над 2 (без огледалата) и височина 1.85 е доста впечатляващо.
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 11 години )
    Не знам защо си чешете езиците с тези 420 кг., но ви уверявам, че клиентите на Range Rover никога няма да чуят за тази цифра и въпреки това ще го притежават, защото е може би ултимативният автомобил в света.Такава комбинация от стил, лукс, комфорт, статус, проходимост, имидж и т.н. не притежава никой друг.
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    123, цената не случайно е толкова висока. На пазара няма друг автомобил с повишена проходимост, който да е толкова луксозен. Отделно, че и като размери е по-висок и широк от общо взето всичко на пазара (поне европейския) и не на последно място се справя много добре извън пътя (за новия не знам). Относно мнението ти за дизайна в правото си си да не го харесваш, но е несериозно да твърдиш, че им липсват идеи - не мислиш ли, че Evoque например е доста идеен и оригинален?
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе Веселяк, Automedia все пак не е на баба ти вестника. Предполага се, че хората които могат да се впечатлят от -420кг. знаят колко е тежал предишния Range, тези, които не знаят си имат Google. А тези, на които и Google помага - ми да се опраят.2635 kg е curb weight на предишния 5.0.
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    400кг си е напредък, но да не забравяме че преди топ модификациите тежаха 2,6-2,7 тона. мисля че Q7 V12tdi тежеше толкова. така че тези 400кг са минимума , който трябваше да свалят ако искат да оживеят. досега масата бе основния недостатък на рейндж ровър - сега става по интересно
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    123 ( преди 11 години )
    Няма конглокенция само по отношение на цената :) А е факт ,че никъде не е посочено колко точно тежи! По мое мнение това е крайно безлично като дизайн , независимо от това ,че се опитват да прикрият липсват на идеи зад традицията.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    Веселяк, прав си за поднасянето на информацията, но 420кг си е съвсем конкретно инфо. Факт е, че обикновено се казва "новият модел е с еди колко си процента по-лек от стария", за да се даде база за сравнение, но в случая вероятно са искали да подчертаят колко много са го олекотили по този начин. Иначе линка ти ми отваря главната страница, но пак ти казвам Range Rover няма директна конкyренция, а само непреки конкyренти, така че не е редно да се прави сравнение.
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Веселяк ( преди 11 години )
    Wane, ако си работил с данни ще знаеш как една и сущя информация може да се поднесе по различни начини и да остави у хората различни впечатления.Колкото до липсата на конглокенция:
  • #15
    3 rate up comment 4 rate down comment
    nicolo ( преди 11 години )
    Братлета,каквото и да ни показват пичовете от ЛАНД РОУВЪР,трябва да ни е ясно,че от тук нататък ще караме ТАТА на огромна цена.Къде отиде неповторимия стил на РЕЙНДЖ РОУВЪР-В МИНАЛОТО.Вече сме без физиономия,без стил,с две думи-глобализация и никаква фантазия......