IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Skoda представи своя достъпен модел

Rapid ще конкурира автомобили като Dacia Logan

Skoda представи своя достъпен модел

Skoda представи своя достъпен модел
Автомобилното изложение в Париж е сцената, на която чешката марка Skoda представя своя нов достъпен модел Rapid. Това е лифтбек, изпълнен изцяло според новия дизайнерски език на марката, който ще се конкурира на пазара в Европа с модели като Dacia Logan.

Возилото, чиито размери са: 4480 мм дължина, 1700 мм широчина и обем на багажника 500 литра, ще се предлага в три нива на оборудване - S, SE и Elegance. Той ще стъпи на пазарите на Стария континент в началото на месец ноември, като цените във Великобритания ще стартират от £12,900.

Толкова ще струва модификацията, оборудвана с 1.2-литров бензинов двигател (75 к.с.) във версия S. В стандартното оборудване на този модел присъстват дневни светлини, предни електрически прозорци, централно заключаване и регулируема по височина шофьорска седалка.

Най-скъпата версия на модела - ниво Elegance и двигател 1.6 TDI (105 к.с.), ще се предлага срещу £17,850. Тя прибавя към оборудването 16-инчови алуминиеви джанти, следящи посоката фарове за мъгла, задни електрически стъкла, темпомат и многофункционален волан с четири лъча.

Skoda Rapid ще се предлага с избор от общо 6 задвижващи двигателя - 4 бензинови и 2 дизелови. Трансмисиите ще бъдат 3 - механични с 5 или 6 предавки и автоматична DSG със 7 степени.

Бензиновите мотори са – 1.2 THP (мощност 75 к.с., 112 Нм въртящ момент, ускорение от 0 до 100 км/ч за 13.9 секунди, максимална скорост 175 км/ч и среден разход на гориво 6.1 л/100 км), 1.2 TSI (86 к.с., 160 Нм, 11.8 секунди, 183 км/ч и 6.0 л/100 км), 1.2 TSI (105 к.с., 175 Нм, 10.8 секунди, 198 км/ч, 6.0 л/100 км) и 1.4 TSI (122 к.с., 200 Нм, 9.5 секунди, 206 км/ч, 5.8 л/100 км).

Дизеловите агрегати са – 1.6 TDI (90 к.с., 230 Нм, 11.2 секунди, 190 км/ч, 4.2 л/100 км) и 1.6 TDI (105 к.с., 250 Нм, 10.6 секунди, 190 км/ч, 4.4 л/100 км).

Тагове: Dacia Logan Skoda Rapid
0 от 500
  • #51
    10 rate up comment 1 rate down comment
    дЕдовия ( преди 13 години )
    Скъпо дете.Полонез беше по-голяма екзотика дори и от Застава.Иначе си прав за Ладите/Жигулите и търсенето им.То обаче беше породено не от качествата им,а от съвсем други фактори.По 15 г. се чакаше за Лада.Тогава имаше един феномен.Ладите на старо се продаваха по-скъпо отколкото на магазина.Най-добрите и комфортни соц.возила бяха Волгите.Несравним за времето си комфорт и лукс.Малко хора ги имаха и всичките бяха приближени на властта.Случаен човек не караше Волга.
  • #50
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И на кого му пука за Лада и другите соцбоклуци?
  • #49
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Дядовия ( преди 13 години )
    Скъпи деца,най-търсени, и с най-висока цена на вторичния пазар беше Lada1500S, а след нея всички модели на LADA(Жигули). С най-висока цена в магазина беше POLONEZ.
  • #48
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ти колко Застави си виждал тогава?Бяха пренебрежително малко.Екзотика по-скоро.Нямаше ги ипочти не се продаваха,защото тогавашната мото-техника не ги предлагаше.Внасяха се единични бройки само и няма как да се каже те ли са били най-качествени.За Шкода обаче ти го гарантирам,че беше така.Добри коли бяха за времето си.Варбург също не бяха никак зле особено последните с моторите на Голф 1.Ама тогава ФВ правеха добри коли,а след Голф 2 всичко е леш
  • #47
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Глупости, Застава бяха най-качествените в соц лагера, да не говорим, че бяха първите хембеци и коли с предно предаване в социалистическия блок.
  • #46
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе яж си го това грозде бе.Аз не ща да го виждам!Гроздето та гроздето блях, баси ***
  • #45
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Xa-xa ( преди 13 години )
    Като Ви чета каментарите, повечете оплювате ВАГ. Май гроздето Ви накиселява, а?
  • #44
    6 rate up comment 4 rate down comment
    само един ( преди 13 години )
    голям *** може да каже,че промяната след Forman се е птразила зле на Skoda.А *** пише с различни имена, но ние си го знаем като Дошо!Зощо не проверите моделите и продажбите преди времето на VW?
  • #43
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Брикет..?
  • #42
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В соц. лагера най-качествените коли бяха Шкода. Помня Шкода 105 и 120 л. Много добри бяха. Със 120 л през какви снегове иледове сме минавали, където сега, като си помисля нормален лек автомобил едва ли може да мине. Наистина бяха много проходими. Жалкото е че не успяха самостоятелно да продължат да се развиват, а бяха купени от ФВ. Платиха високата цена на социалистическото съществуване.