IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda представи своя достъпен модел

Rapid ще конкурира автомобили като Dacia Logan

Skoda представи своя достъпен модел

Skoda представи своя достъпен модел
Автомобилното изложение в Париж е сцената, на която чешката марка Skoda представя своя нов достъпен модел Rapid. Това е лифтбек, изпълнен изцяло според новия дизайнерски език на марката, който ще се конкурира на пазара в Европа с модели като Dacia Logan.

Возилото, чиито размери са: 4480 мм дължина, 1700 мм широчина и обем на багажника 500 литра, ще се предлага в три нива на оборудване - S, SE и Elegance. Той ще стъпи на пазарите на Стария континент в началото на месец ноември, като цените във Великобритания ще стартират от £12,900.

Толкова ще струва модификацията, оборудвана с 1.2-литров бензинов двигател (75 к.с.) във версия S. В стандартното оборудване на този модел присъстват дневни светлини, предни електрически прозорци, централно заключаване и регулируема по височина шофьорска седалка.

Най-скъпата версия на модела - ниво Elegance и двигател 1.6 TDI (105 к.с.), ще се предлага срещу £17,850. Тя прибавя към оборудването 16-инчови алуминиеви джанти, следящи посоката фарове за мъгла, задни електрически стъкла, темпомат и многофункционален волан с четири лъча.

Skoda Rapid ще се предлага с избор от общо 6 задвижващи двигателя - 4 бензинови и 2 дизелови. Трансмисиите ще бъдат 3 - механични с 5 или 6 предавки и автоматична DSG със 7 степени.

Бензиновите мотори са – 1.2 THP (мощност 75 к.с., 112 Нм въртящ момент, ускорение от 0 до 100 км/ч за 13.9 секунди, максимална скорост 175 км/ч и среден разход на гориво 6.1 л/100 км), 1.2 TSI (86 к.с., 160 Нм, 11.8 секунди, 183 км/ч и 6.0 л/100 км), 1.2 TSI (105 к.с., 175 Нм, 10.8 секунди, 198 км/ч, 6.0 л/100 км) и 1.4 TSI (122 к.с., 200 Нм, 9.5 секунди, 206 км/ч, 5.8 л/100 км).

Дизеловите агрегати са – 1.6 TDI (90 к.с., 230 Нм, 11.2 секунди, 190 км/ч, 4.2 л/100 км) и 1.6 TDI (105 к.с., 250 Нм, 10.6 секунди, 190 км/ч, 4.4 л/100 км).

Тагове: Dacia Logan skoda rapid
0 от 500
  • #51
    10 rate up comment 1 rate down comment
    дЕдовия ( преди 12 години )
    Скъпо дете.Полонез беше по-голяма екзотика дори и от Застава.Иначе си прав за Ладите/Жигулите и търсенето им.То обаче беше породено не от качествата им,а от съвсем други фактори.По 15 г. се чакаше за Лада.Тогава имаше един феномен.Ладите на старо се продаваха по-скъпо отколкото на магазина.Най-добрите и комфортни соц.возила бяха Волгите.Несравним за времето си комфорт и лукс.Малко хора ги имаха и всичките бяха приближени на властта.Случаен човек не караше Волга.
  • #50
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И на кого му пука за Лада и другите соцбоклуци?
  • #49
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Дядовия ( преди 12 години )
    Скъпи деца,най-търсени, и с най-висока цена на вторичния пазар беше Lada1500S, а след нея всички модели на LADA(Жигули). С най-висока цена в магазина беше POLONEZ.
  • #48
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ти колко Застави си виждал тогава?Бяха пренебрежително малко.Екзотика по-скоро.Нямаше ги ипочти не се продаваха,защото тогавашната мото-техника не ги предлагаше.Внасяха се единични бройки само и няма как да се каже те ли са били най-качествени.За Шкода обаче ти го гарантирам,че беше така.Добри коли бяха за времето си.Варбург също не бяха никак зле особено последните с моторите на Голф 1.Ама тогава ФВ правеха добри коли,а след Голф 2 всичко е леш
  • #47
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Глупости, Застава бяха най-качествените в соц лагера, да не говорим, че бяха първите хембеци и коли с предно предаване в социалистическия блок.
  • #46
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе яж си го това грозде бе.Аз не ща да го виждам!Гроздето та гроздето блях, баси ***
  • #45
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Xa-xa ( преди 12 години )
    Като Ви чета каментарите, повечете оплювате ВАГ. Май гроздето Ви накиселява, а?
  • #44
    6 rate up comment 4 rate down comment
    само един ( преди 12 години )
    голям *** може да каже,че промяната след Forman се е птразила зле на Skoda.А *** пише с различни имена, но ние си го знаем като Дошо!Зощо не проверите моделите и продажбите преди времето на VW?
  • #43
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Брикет..?
  • #42
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В соц. лагера най-качествените коли бяха Шкода. Помня Шкода 105 и 120 л. Много добри бяха. Със 120 л през какви снегове иледове сме минавали, където сега, като си помисля нормален лек автомобил едва ли може да мине. Наистина бяха много проходими. Жалкото е че не успяха самостоятелно да продължат да се развиват, а бяха купени от ФВ. Платиха високата цена на социалистическото съществуване.