IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Mondeo пристигна в Париж

Получава по-качествени материали от своя американски близнак

Новото Mondeo пристигна в Париж

Новото Mondeo пристигна в Париж
Новото поколение Mondeo е една от премиерите на щанда на Ford на тазгодишното изложение в Париж. Автомобилът, както вече знаете, е част от стратегията на американската група „One Ford” за създаване на глобални модели. Казано иначе, конструиране на аналогични модели, с аналогичен дизайн и аналогични двигатели, които се предлагат в Европа, Америка и Азия.

Като глобален модел Mondeo има брат-близнак, който се продава на пазара в САЩ. Това е моделът Fusion, чиято премиера се състоя на изложението в Детройт. Разликите в двата модела са минимални, като промени се откриват най-вече в интериора. Там Mondeo превъзхожда Fusion с по-качествени материали и по-изпипан дизайн.

Освен това, разлики спрямо американския Fusion има в окачването, кормилната уредба и спирачната система. В оборудването на европейския модел присъстват системите MyFord Touch и Advanced Active Park Assist, която може да паркира автомобила автоматично.

Към момента от компанията не разкриват подробности за задвижващите агрегати на новото Mondeo, което ще се предлага във версии седан, комби и хечбек. Можем да очакваме обаче, под капака на колата да намерят място 1.0-литровия EcoBoost двигател, генериращ 125 к.с., както и по-големите EcoBoost двигатели с обем 1.6 и 2.0 литра. При дизелите, най-вероятно, ще присъстват агрегатите с обем 1.6 (TDCi и ECOnetic) и 2.0 литра. Ще има опция и за задвижване към четирите колела.

От Ford съобщават и за хибридна версия, снабдена с комбинация от 2.0-литров двигател и електромотор, генериращ обща мощност от 185 к.с.

0 от 500
  • #52
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 12 години )
    Интересно е, че този път дизайнът е по-скоро еволюция. Първите три поколения Mondeo нямаха нищо общо едно с друго. Иначе със сигурност ще е много добра кола и лидер в класа си по не малко показатели.
  • #51
    3 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Абре с 3 думи:Следващата ми кола.
  • #50
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Дадох пример точно по тезата на РС1600----------------------А на тези майстори, които цитирате, не бих дал да доближат колата ми на по-малко от 200 м. Вие сте жертви на мошеници, които оправдават собствената си некъдърност или измама с автомобила (независимо от марката).
  • #49
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ККК ( преди 12 години )
    Красив е, ама от Астън няма ли да се сърдят за решетката... Да бяха сложили и задно предаване и щеше да е перферктно завършена колица :)
  • #48
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Varna ( преди 12 години )
    Те в Казанлък са такива - на всяка манджа мерудия. Провинциалисти, какво да ги правиш!
  • #47
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Става въпрос за Ford,какви Итал. да не си объркал статията?
  • #46
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    RS1600 е прав. В Казанлък, всички майстори, като чуят италианска кола и така подскачат, все едно ще им вадят зъб. А този, който ми ремонтираше мотоциклета каза: "Да, няма проблем за поддръжката им! Супер са италианските автомобили! Просто никой не иска да ги ремонтира с желание, а когато правиш нещо на сила, то не се получава." Много съм съгласен с човека и ако някога се кача на кабрио Алфа Ромео, определено той ще е човека по поддръжката му :)
  • #45
    10 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Господа, смешно е да правите изводи за качеството на Форд цитирайки модели, които не се произвеждат от 20-30 години, а дори и от тях ако имате впечатления са от незнайно как как карани и поддържани коли с неоригинални части.А на тези майстори, които цитирате, не бих дал да доближат колата ми на по-малко от 200 м. Вие сте жертви на мошеници, които оправдават собствената си некъдърност или измама с автомобила (независимо от марката).
  • #44
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Да, Сиера наистина беше ***, обаче Таунус преди нея беше много качествен автомобил. По соц време имахме Таунус, от последните, произведен през 1981-ва.
  • #43
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А Сиерата не беше ли *** питам аз!Един мнооого голям ***,жаден за гориво,масло и всякакви други течности.Трошеше се за добър ден,а зимата можеше да го запалиш само ако го полееш с туба бензин и му драснеш клечката.Форд са си Форд и винаги са били една от най-кенефната марка.Много майстори изучиха децата си в чужбина покрай тези бараки и потриват ръце от задоволство щом излезе всеки следващ модел на Форд.