IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Париж 2012 – електрически SLS AMG

Цената на суперколата е 416 500 евро

Париж 2012 – електрически  SLS AMG

Mercedes-Benz официално представи на автосалона в Париж серийната версия на електрическия суперавтомобил SLS AMG. Цената на новия модел в Германия е 416 500 евро, което е два пъти по-скъпо от бензиновата му модификация.
Париж 2012 – електрически  SLS AMG
Машината е снабдена с 4 електромотора, разположени в главините на колелата. Общата мощност на двигателите е 749 к.с. и 999 Нм максимален въртящ момент. Това прави електрическият SLS AMG най-мощната кола в историята на AMG.

Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 3.9 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

За разработката на литиево-йонните батерии с водно охлаждане на AMG, които се изпозлват за този модел, е помагала британската фирма High Performance Engines, която създаде системата за рекуперация на кинетичната енергия за болидите във Формула 1 (сега с KERS, дело на тази компания се състезават отборите на Mercedes AMG, McLaren и Force India). Акумулаторите с капацитет 60 kWh са разположени на същите места, на които се намират резервоарите при стандартния модел. Общото тегло на батериите е 548 кг. А всеки от електромоторите тежи 45 кг.

Зареждането на акумулаторите от стандартна розетка отнема 20 часа. Със станция за бързо зареждане суперколата се „пълни” за 3 часа. По време на движение акумулаторите получават енергия от KERS, като водачът (също като при болидите във Формула 1) може да избере един от 3 режима на работа.

За създаването на електрическата суперкола инженерите на Mercedes са преработили напълно окачването (за да могат да се наместят електромоторите), поставили са нова кормилна уредба, увеличили са използването на алуминий и карбон, с което компенсират тежестта на акумулаторите. Освен това машината е с по-мощни спирачни механизми и гуми с размери 265/35 отпред и 295/30 отзад. Джантите за 20-инчови.

 

0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ККК ( преди 13 години )
    Хубави числа, без бензинов двигател, як цвят и дизайн... остава някой да го тества и да видим дали работи в истинския свят :)))
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    nicolo ( преди 13 години )
    Скъпи приятелю,не се пише удоПсва,а удоБства,произлиза от удоБен.Съгласен съм с теб за нововъведенията на немците в автомобилостроенето,но коментарът ми беше за нещо друго,което май не си разбрал....Първо научи правописа и после пак ми пиши.Много поздрави.
  • #22
    4 rate up comment 3 rate down comment
    danek ( преди 13 години )
    много некомпетентно исказване,и на твое място бих палил всеки ден по една свещ ниакьде свит и засрамен,че благодарение на тези германци си облян от удопства за които и не подозираш че са тяхно дело
  • #21
    3 rate up comment 6 rate down comment
    nicolo ( преди 13 години )
    За пореден път германците показват лош вкус....електрическите автомобили би трябвало да посочват пътя към по икономични и достъпни превозни средства за близкото бъдеще,а не безмислени и грандомански творения като показаното тук....много жалко....не случайно мутрите предпочитат тази марка!Упражнение по безвкусица....
  • #20
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    600 кила батерии!!!!! Тия по-добре да се обърнат към японците и да не се излагат с такива танкови хибриди. Германците ми наподобяват руснаците- почти еднакво некадърни са в новите технологии и правят еднакво безсмислено тежки "коли". Това просто не е за хвалба за Мерцедес,а точно обратното- за подигравка си е.
  • #19
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За цената му ще си купя 2,бензинови........ или 100 като на Triforce и ще си направя пункт за вторични суровини.
  • #18
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Няма ли да престанете да пишете глупости,статия за мерцедес а се пише за хюндай-*** история........Страхотна кола е този Бенц!
  • #17
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 13 години )
    Капацитет на една батерия се дава в ампер на час - 60A/h.а не в kW/h и в случая захранвали двигатели с мощност 749 к.с!!!(световна смешка) Моят акумулатор е също толкова,обаче тежи 16 кг вместо 548qpkd'r e световна иновация=
  • #16
    10 rate up comment 6 rate down comment
    rez ( преди 13 години )
    Обаче максималната мощност се ползва за около 15 сек. Приблизително толкова е 0-250км/ч
  • #15
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Хюндай" пуска сериен кросоувър с горивни клеткиТри световни премиери представи "Хюндай" на Парижкия автосалон. Сред тях най-интересен е моделът ix35 Fuel Cell, който вече е готов да бъде предоставен под наем за експлоатация в обществени и частни флотилии.Автомобилът разполага с 24 киловатов литиево-полимерен акумулатор и 100 киловатов горивен пакет, който осигурява пробег от 588 км с едно зареждане на резервоарите с водород. Електричеството се получава при взаимодействието на водорода от резервоарите с кислорода от въздуха. Производство на ix35 Fuel Cell ще започне през декември тази година, а първите доставките ще са факт през 2013 г. От компанията се хвалят, че са първият автомобилен производител, който пуска в серийни производство автомобил на горивни клетки. Плановете са да бъдат продадени 1000 ix35 Fuel Cell до 2015 година. Вече има договори с градове в Дания и Швеция за доставка. В дългосрочен план целта е 10 000 продажби.Каква е цената на моделът не е ясно. Без да дават данни за мощността на автомобила, от "Хюндай" казват, че той има сходни динамични характеристики с бензиновите си събратя. Ускорението до 100 км/ч отнема 12.5 секунди, а максималната скорост е 160 км/ч. "Хюндай" ix35 Fuel Cell е плод на 14-годишна изследователска работа, уточняват от компанията.i30 с три врати[Хюндай]В Париж дебютът си направи и новото поколение i30 с три врати. В колата могат да се видят нови елементи, които не присъстват в комбито и в модификацията с пет врати - различни предни и задни фарове за мъгла, радиаторната решетка с нов облик, ясно изразена странична линия и по-спортна задница. "Хюндай" i30 с три врати ще се предлага с четири двигателя и пет мощности, като изборът е между шестстепенни механични и автоматични скоростни кутии.