IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Фейслифт за Nissan 370Z

Японците показаха модела преди премиерата в Париж

Фейслифт за Nissan 370Z

Дни преди премиерата на преминалия през модернизация 370Z, японската марка Nissan показа модела официално. От разпространените снимки става ясно, че европейската версия на спортното купе е получила леки промени във външния вид, запазвайки познатия 3.7-литров двигател.
Фейслифт за Nissan 370Z
Главната промяна във външността на купето 370Z е в предната част. Там виждаме нова предна броня, вертикални LED светлини и различна решетка на радиатора. Промените в салона изглеждат минимални, но все пак трябва да изчакаме официалната премира, за да разберем всички подробности.

Още от сега обаче се знае, че новости при силовия агрегат няма да има. Той остава същия - 3.7-литров V6, който генерира 328 к.с. и 363 Нм. Двигателят се куплира със 7-степенна автоматична или 6-степенна ръчна трансмисия, като и в двата случая задвижващи са задните колела. При версията с ръчна скоростна кутия ускорението от място до 100 км/час изисква 5.3 секунди, а максималната скорост на движение достига 250 км/час.

Новост за модела ще бъдат и двата нови цвята - Midnight Blue и Magma Red, както и новите джанти с размер 18 или 19 инча.

Очаква се моделът да има промени в окачването и спирачната система, но това ще стане ясно след броени дни в Париж. Очаквайте подробности.

Тагове: Nissan 370Z
0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Анонимен,напиши в търсачката си most reliable cars и отвори кой да е сайт-английските или американските и за коя да е година-след 1995г.
  • #17
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ха ха ха Фистинга обади логика. *** преди да плямпаш за тайните ремонти на европейските марки, попитай американците защо ги избират за най-качествени, после се запитай защо немските премиум се продават в пъти повече от японските и накрая виж тойота как прибра в сервизите за 2г. 19 милиона коли и после говори за ремонтите на другите фирми.
  • #16
    12 rate up comment 0 rate down comment
    GFY ( преди 13 години )
    На GT-R поставят единствено и само VR38DETT...VQ37 се използва за други модели на Нисан/Инфинити. Не спори след като не знаеш за какво става въпрос ;) И модела не се нарича Skyline вече, само GT-R! Skyline се продава само в Япония и е еквивалента на Infiniti G37/което имаме тук в Европа/
  • #15
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимно и искрено ( преди 13 години )
    А за европейските коли - и наличието на мит към марката.Собстевниците на скъпите "икони" тихомълком си плащат скъпите ремонти, за да не им се смеят и така жертвите защитават "мъчителя " си. И митът продължава да се възпроизвежда!
  • #14
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Опитват се да го направят по-грозен ли?
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ОК.съгласен.
  • #12
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Те и Гоуф продават повече от други много по-стойностни модели автомобили,но това прави ли ги по-добри.Не,нали!Конюктурата,нагласата и убеждаването правят пазара благоприятен за някой и не толкова за други.Самият продукт не винаги е от първостепенно значение.На ВАГ продуктите са добре продавани,но хората които се интересуват не само от визия,ЛЕД светлини и други подобни знаят какво да изберат и кое е по-стойностно.Дето в маркетинга има една приказка:рекламата и опаковката продават стоката.
  • #11
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    При положение ,че марките които изброих продават повече,значи съм прав,ако беше стартирал и с малък турбо мотор,до сега щеше да продава без проблем,GT-86 излезе сега.
  • #10
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Погледни дали не го слагат VQ37VHR на Nissan Skyline GT-R!
  • #9
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    От където и да го погледнеш Нисана е много по-добро предложение от изброените от теб модели.По-бързо,по-евтино и със сигурност по-качествено.Външен вид,имидж,гъзария и такива подобни субективни неща мисля няма нужда да се коментират.Индивидуални са за всеки.Ако ги имах парите и исках подобен автомобил бих заложил на Нисана без дори и секунда да се подвоумя.А ако го направят с 2л.турбо мотор слиза в по-ниска категориия и там конглокенцията е още по-жестока.GT-86 ще го отнесе Нисана с цена.