IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Up! – седан за развиващите се страни

Германците започват разработка на нов 1.5 дизелов двигател

Volkswagen Up! – седан за развиващите се страни

Volkswagen ще пусне съвсем скоро на пазарите в развиващите се страни евтин седан. Основно той ще бъде насочен към Индия, като се очаква новият модел да бъде на базата на хечбека Up!
Volkswagen Up! – седан за развиващите се страни
Машината с 4 врати ще бъде с дължина под 4 метра и ще бъде комплектована с 3-цилиндров бензинов двигател с обем 1.0 литър. Основният съперник на седана Volkswagen Up! на пазара в Индия ще стане компактния Maruti Suzuki Swift DZire.

Освен това в германския концерн работят и над нов 1.5 дизелов двигател, за основа на който инженерите на Volkswagen ползват настоящия 1.6 литров агрегат. Бъдещият мотор ще бъде поставен на моделите Volkswagen Polo, Skoda Fabia и Rapid.
 

0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Защо всички журналисти?....,достатъчно е да платиш на ***. редактори и готово.VW може,защо и др. да не могат?
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това да не е Тойота, която да си купи НАСА, за да се спаси от фалит ха ха. Не бъркай марките. То се вижда кой купува. А за автомобил на годината трябва да подкупиш всички *** по света. Което е невъзможен абсурд. Както се видя Тойота колкото и да плаща, американците не я броят за качествена марка но пък Фолксваген ги броят. Можеби ФВ са подкупили цялото население на Америка? Това че Тойота си купува реклами а после като я тествати и се почва евтини материали, тромава,лош обзор, евтини пластма
  • #17
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Уж ВАГените все ги избират за коли на годината,а като опре работата до надеждност все са от последните.Значи там където оценките са субективни са първи,а там където са реални почиващи на конкретни неща,т.е. техническите прегледи все са на опашката.Работата май много намирисва.Журналята май,май си топват пръсчетата в медеца.Друг е въпроса,че журналистите няма как да оценят нещо,което не е в компетентността им.За някое печатно или електронно издание да му дадат оценка разбирам,ама за коли не става
  • #16
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Колко ? Журналисти ? инженери ли са ? М ? Критерии има ли ясни ? няма парата е критерия .. аре беги лижи емблемата на гоуфу
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какво списание Блясък бе село. За автомобил на годината гласуват журналисти от цял свят.
  • #14
    7 rate up comment 4 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Да , Фолксваген си продава колите а нашите бедняци се чудят как да си оправдаят комплексите....
  • #13
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Че то аз ако си направя колело и да платя на списание блясък да си направи класация и да каже, че според тях видиш ли е най-доброто колело, това прави ли го съпоставимо с байковете по 10к лева ? Избиват рибата, щом спечелиха двигател на годината с 1.4 -170 к.с. , който градско харчи 10 ... и на 30 к км. основен ремонт, е ИЗВИНЯВАМ СЕ АМА ПОДОБНИ КЛАСАЦИИ НЕ МИ ГИ ДАВАЙ ЗА ПРИМЕР!
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
  • #11
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ми по цял свят Колите на ФВ са избирани сред най-добрите. Светновен Автомобил на годината за 2009г., световен автомобил за 2010г. За 2012г. Пасат бе избран от motor trend за кола на годината:така че по цял свят едно и също ФВ та ФВ, харесват ги хората, така че не за коли ами ги броят за най-добрите коли в света.
  • #10
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тойота ще продължи да продава феноменалния си 1.4 дизел, от бмв ще взима само 2.0 дизел,защото няма да разработва следващото поколение на 2.0 и 2.2 дизелите,защото вървят само в Европа.По-евтино излиза да си го купят от бмв и да печелят от това,че евро-клиентите на дизели ще се радват на бмв дизел в по-достъпна кола.Така ще си вдигнат продажбите по по-евтин път. Иначе си имат супер-модерни хибриди,каквито никой не предлага.Те са много по-сложна технология и Тойота предпочита да влага там.