IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Up! – седан за развиващите се страни

Германците започват разработка на нов 1.5 дизелов двигател

Volkswagen Up! – седан за развиващите се страни

Volkswagen ще пусне съвсем скоро на пазарите в развиващите се страни евтин седан. Основно той ще бъде насочен към Индия, като се очаква новият модел да бъде на базата на хечбека Up!
Volkswagen Up! – седан за развиващите се страни
Машината с 4 врати ще бъде с дължина под 4 метра и ще бъде комплектована с 3-цилиндров бензинов двигател с обем 1.0 литър. Основният съперник на седана Volkswagen Up! на пазара в Индия ще стане компактния Maruti Suzuki Swift DZire.

Освен това в германския концерн работят и над нов 1.5 дизелов двигател, за основа на който инженерите на Volkswagen ползват настоящия 1.6 литров агрегат. Бъдещият мотор ще бъде поставен на моделите Volkswagen Polo, Skoda Fabia и Rapid.
 

0 от 500
  • #9
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Някой брои ли ВАГените за коли изобщо?Ако имаше награди за антиавтомобил,то Ъп щеше да заеме едно от призовите места,а ВАГ ще оглави отборното класиране.
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Кво кво каза,я провери Акциите на VW кои инвеститори ги дължат и пак обяснявай. Че се чудят какви данъци да налагат на вноса на другите производители и части, за да си пласират ***? Фиат отдавна видяха истината и от*баха европа за сметка на крайслер в Америка и на ФИат в Бразилия и Южна америка.защо мислиш, че германия дава заеми на Гърция,Че нали икономиката им се крепи на евросъюза?Ако станат данъците като за другите държави извън ЕU,кой ще си купи скъпия немски *** ?
  • #7
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Само доказваш същото.
  • #6
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    *** нали съм ти казал като сънуваш нещо да не го представяш като истина. Германия дава толкова пари на ФВ, колкото дава и на Тойота и всички останали компании. ФВ не е държавно предприятие а частно акционерно дружество и един от най-големите данъкоплатци в Германия, единственото което упражнява държавата над ФВ е да не позволява тя да бъде продадена на чужди инвеститори, Целта е ясна при печалба от 11.3 млрд. евро на година и данък от 50% в Германия показва, че в хазната на Германия годишно влизат 5,6 милиарда евро само като данък печалба. С над 100000 работни места, смятай още колко пари влизат като осигуровки/зравни,пенсионни../ За това е напълно нормално, Германия не иска да изгуби златната си кокошка, не като в БГ да се продават всички предприятия които печелят. Ако чужд инвеститор купи ФВ и измести фирмата в България примерно, защото тука данъка е плосък само 10%, по този начин Германия ще се лиши от много милиарди евро.
  • #5
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Gladiator ( преди 13 години )
    Не можаха да набутат Suzuki с дървените си двигатели,и сега си признават вината!!!
  • #4
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    То ако VW можеха да правят коли, нямаше да се налага Германия да им дава пари, за да купуват други марки, от който да смучат технологии... Още горките не са направили един свестен модерен команрейл дизел. Че едно време викаха, че това е идиотска технология нали ? А сега 10 години след другите тръгнали да я развиват тепърва. Пошла фирмичка какво да правиш. A.k.A. проф. Вучков
  • #3
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    То ако дизелите на Тойота бяха читави нямаше да купуват дизелови двигатели от БМВ.
  • #2
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    нека компетентните коментари да започнат СЕГА
  • #1
    10 rate up comment 8 rate down comment
    юруш на доматите ( преди 13 години )
    да вземат назаем 1,4 дизел-90 к.с на Тойота,зер се понаучат на нещо.Двигателят е върховен-королата търчи с него и е икономична-4,6-4,8 лято и до 5 през студа.