IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche 918 Spyder: 0-200 км/час за 8 секунди

Нови подробности за хибридната спортна кола

Porsche 918 Spyder: 0-200 км/час за 8 секунди

Нови подробности за хибридната суперкола Porsche 918 Spyder разкри сайтът Teamspeed, който се добра до рекламната брошура на модела.
Нови подробности за Porsche 918 Spyder
За машината се знае, че разполага с агрегат, чиято мощност е около 800 к.с. Блатодарение на него тя ускорява от 0 до 100 км/ч за 3 секунди, а скоростта от 200 км/ч бива достигната за 8 секунди.

Porsche 918 разчита на бензинов 4.6 литров бензинов двигател плюс 2 електромотора и роботизирана скоростна кутия с двойно сцепление. Към тях е прибавен и комплект литиево-йонни батерии (6.8 kWh), които гарантират преход само на електричество в продължение на 25 км при максимална скорост 150 км/ч.

Като опция в новия модел ще се предлага пистов спортен пакет, благодарение на който теглото на Porsche 918 Spyder се намалява с 35 кг. и достига 1.6 тона. При него автомобилът остава без климатик, аудиосистема и вътрешна обвивка на вратите.

Колата може да бъде поръчана в 6 цвята „металик” или да бъде боядисана в стила на някой отбор – Martini Racing или Porsche Team Salzburg. Цената за получаване на специален, допълнителен цвят, е 50 000 евро.

Бъдещите клиенти могат вече да изпробват машината в Лайпциг, а продажбата на суперколата ще започне през есента на 2013 г. Цената на Porsche 918 Spyder на европейския пазар е 645 000 евро, като от нея ще бъдат произведени точно 918 бройки.

Тагове: porsche 918 spyder
0 от 500
  • #22
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Порше имат технология обаче от времето на баба ми,кой ги *** тези некадърници вече освен 5-6 български селянина.
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Еми не завършиха първото състезание защото двигателя на Хибридната Тойота умря на 7-мия час. Следващите 2 състезания бяха на 6ч. И там ги избузиха, чак на третото взеха победа а това за питстоповете показва само, че хибридните Аудита са по икономични от хибридните Тойоти. Така, че тихо! А и още нещо, в стартовата решетка във всички стартове Аудитата стартират първи, защото показват по-добри времена на обиколка от Тойотите в квалификациите, това че в едно от състезанията след 6 часа Тойотата финишира секунди пред Аудито, може да се дължи и на пилотска грешка. Защото досега Тойота никога не е стартирала първа, нито веднъж. Което показва че Аудитата са по-бързи, като добавим че са и по-икономични, няма какво да споменаваш Тойота и хибрид. Ясно е че са зад Ауди.
  • #20
    6 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    не пауер първото им се счупи невероятно качествената тойда....другата се докосна с ферарито и се самовзриви , при положение че Аудито направи челен удар в мантинелата с 200 км. и след 10-мин.беше на пистата , другите състезания не съм ги гледал..но те са 6-часа..
  • #19
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Japan Power ( преди 13 години )
    Ха-ха, тоя пък долния, кога излезе това Порше 918, кога го тества в реални условия че харчело повече от Приус. Абе, бая сериозни кухавелници сте се събрали тука!
  • #18
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Japan Power ( преди 13 години )
    Тойота наби Ауди в третото състезание. Първото не го завършиха защото катастрофираха, второто реално вече биха Ауди, но заради един питстоп повече завършиха втори, а на третото вече ги отнесоха с една обиколка, въпреки че пак бяха с един питстоп повече. И после Ауди избузвали Тойота. Хе-хе, оптимист! Я да видим след 2-3 състезания какъв ще е резултата?
  • #17
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ами не знам кой е коня с капаците, вчера хвалиш хибрида на Приус, който при нормално каране дал в теста на Аутобилд разход 5,2 литра. Поршето с 8 пъти повече коне 3 литра. и да не са 3 литра и 5 да харчи пак е в пъти по-добре от Приус, който както на всякъде пишат е изключително тромав а изпреваванията с Приус са мираж. Така, че когато 100 коня Приус харчи повече от Порше с 800 коня не трябва да се казва, че Поршето е най-добрия хибрид а че Приус е най-скапания.
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И към 200 литра по-малко.
  • #15
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    След като Ауди ги избузва няколко пъти, тойота успя да спечели едно състезание. Важното е че хибридите на Тойота, могат да издържат само 6-часовата надпревара, въпреки че и на предните 6 часа Аудитата им опънаха шушоните. Явно им стана жал за тойота и не искаха да ги губят като противник, като ги пердашат 10 състезания подред.
  • #14
    9 rate up comment 2 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    *** тойда завърши ли поне едно състезание без да се разпадне...
  • #13
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Japan Power ( преди 13 години )
    Понеже говорите за технологии - хибридната Тойота със суперкондензаторите разпердушини Ауди R18 от ЛеМан, та това ли Порше ще и с опре? Апропо, според непотвърдена информация на Порше, 918 правело обиколка на Нюрбургринг за 7.14. Точно колкото Lexus LFA който обаче има към 200 коня по-малко. Големи технолози станаха тия Порше откакто влязаха във ВАГ.