IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche 918 Spyder: 0-200 км/час за 8 секунди

Нови подробности за хибридната спортна кола

Porsche 918 Spyder: 0-200 км/час за 8 секунди

Нови подробности за хибридната суперкола Porsche 918 Spyder разкри сайтът Teamspeed, който се добра до рекламната брошура на модела.
Нови подробности за Porsche 918 Spyder
За машината се знае, че разполага с агрегат, чиято мощност е около 800 к.с. Блатодарение на него тя ускорява от 0 до 100 км/ч за 3 секунди, а скоростта от 200 км/ч бива достигната за 8 секунди.

Porsche 918 разчита на бензинов 4.6 литров бензинов двигател плюс 2 електромотора и роботизирана скоростна кутия с двойно сцепление. Към тях е прибавен и комплект литиево-йонни батерии (6.8 kWh), които гарантират преход само на електричество в продължение на 25 км при максимална скорост 150 км/ч.

Като опция в новия модел ще се предлага пистов спортен пакет, благодарение на който теглото на Porsche 918 Spyder се намалява с 35 кг. и достига 1.6 тона. При него автомобилът остава без климатик, аудиосистема и вътрешна обвивка на вратите.

Колата може да бъде поръчана в 6 цвята „металик” или да бъде боядисана в стила на някой отбор – Martini Racing или Porsche Team Salzburg. Цената за получаване на специален, допълнителен цвят, е 50 000 евро.

Бъдещите клиенти могат вече да изпробват машината в Лайпциг, а продажбата на суперколата ще започне през есента на 2013 г. Цената на Porsche 918 Spyder на европейския пазар е 645 000 евро, като от нея ще бъдат произведени точно 918 бройки.

Тагове: porsche 918 spyder
0 от 500
  • #32
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Бобсън ( преди 13 години )
    Като Ви чете човек коментарите ще си помисли,че от тези 918 бройки поне 300 ще се продадат в България.Вижте му първо цената и тогава коментирайте!
  • #31
    10 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Порше винаги е харесвано от автомобилните състезатели...ако не го знаеш започвай да предеш вълна..може и на баба ти...
  • #30
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    *** по колко пъти на ден да ти казвам да не коментираш коли, защото нищо не разбираш от коли? Отвори Ютуб и гледай,гледай тестове и хайде да не е в 100% но в 80-90% от случаите коментара накрая е точно такъв, че Поршето доставя най-голям кеф като го караш. Дори в Аутомедия скоро имаше тест в който тестващите стигнаха до същия извод:http://***.automedia.bg/news/article_17498.htmlКогато не си карал никога такива коли поне слушай хората които ги карат какво казват. А не си представяй какво е.
  • #29
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    КОй говори на писта ? Говорим за каране. Ако ти е кеф да се сучеш и да дрифтиш си е перфектен, както ги ползват старите БМВ-та и много им се кефят нали ? Speedart ти си всеизвестно тъпо парче, не е нужно пак да го доказваш като спамиш темите.
  • #28
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Japan Power ( преди 13 години )
    "в стартовата решетка във всички стартове Аудитата стартират първи, защото показват по-добри времена на обиколка от Тойотите в квалификациите"Квалификацията в Сао Пауло:1. Toyota TS030 - 1:22.3632. Audi R18 ultra - 1:23.1473. Audi R18 e-tron - 1:23.332http://***.fiawec.com/races/6-hours-of-sao-paulo/results-and-chrono.htmlВАГиналчетата не можете ако не излъжете нещо. Какво ли ще говорите като Тойота запука Ауди до края на сезона? Бая грешки ще им се насъберат на пилотите на Ауди, а?
  • #27
    7 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    muscle car- да доставя удовоствие на писта...ти не си много наясно с автомобилите...смени хобито..
  • #26
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ти какви тестове гледаш бе ? Порше да доставя повече удоволствие от ферари или muscle car ? *** неадекватния фанатик си ти бе. Карал ли си някога подобна кола, че дори и мнение изказваш. Поршето е със супер стария и смотан дизайн, отделно, че технологично нищо ново не са измислили и не са предложили на пазара сигурно от времето на 2рата световна ... Уникално безсмислен начин да си дадеш парите. Годзили, ферарита, всичко друго ама не и тва сбъркано недоразумение.
  • #25
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе технология от баба ти ама разплаква Приуса а? Тойота е една марка копирач. Нищо не измисля, гледа само от къде какво да изкопира или да открадне.
  • #24
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това че 5-6 некадърника не ги одобряват, не означава и че 5-6 ги одобряват. При положение че продават стотици хиляди бройки годишно скъпо и прескъпо и са марката с най-висока надценка и печалба от автомобил говори красноречиво. Като добавим че винаги когато има тест драйв на Порше и други по-мощни марки пилотите накрая са единодушни, че Поршето доставя най-голямо удоволствие от шофирането, дори и когато в теста не е било най-бързата кола. А щом пилотите го казват, хората с каруци да мълчат.
  • #23
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Няма да се връщаме в средновековието сега,не сме в час по история.Какви Поршета какви немци хайде в 19 век сега.