IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Двулитров дизел с 200 коня от BMW

В Париж баварците представят M Performance Power Kit

Двулитров дизел с 200 коня от BMW

Двулитров дизел с 200 коня от BMW
Една от изненадите за изложението в Париж, които подготвят от BMW, е специален кит за 2.0-литровия дизелов двигател на компанията. Той се нарича M Performance Power Kit и благодарение на по-големия охладител и препрограмираното ECU на двигателя, увеличава параметрите на агрегата до 200 к.с. и 420 Нм.

M Performance Power Kit ще може да се поставя на всички модели на BMW, оборудвани с въпросния четирицилиндров двигател - 120d, 320d и 520d. Според информацията доработката позволява ускорение от място до 100 км/час с около секунда по-бързо от стандартните версии. Въпреки това обаче потреблението на горивото и нивата на вредни емисии не се променят. Не се променя и заводската гаранция на автомобилите.

Очаква се подобен кит да бъде предложен и за бензиновите двигатели на BMW, но към момента от компанията не разкриват никакви подробности.

0 от 500
  • #17
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    БМВ не купува хибридна технология от Тойота защото от там няма какво да се купи. Те стартираха общи разработки по батерии и хибридна технология. Иначе технологията на Тойота е измислена от немците преди пповече от 100г. Те просто я копират. Виж обаче Тойота купува от БМВ дизелови двигатели.
  • #16
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Хибридният ( преди 13 години )
    Некомпетентни *** коментират хибриди. Жалка картинка. Да се смееш ли, да плачеш ли?
  • #15
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    БМВ като са им толкова икономични дизелите защо ще купуват хибридна система от Тойота?
  • #14
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ето ви едно клипче за оборотите. Това е дизел с автоматик. Нормално е да дават нисък разход в града, при градски скорости оборотите са средно 1200-1300. На място двигателя е на около 750-800 оборота. Тоест разликата е съвсем малка между работещ на място двигател и двигател при градски скорости от 40-50-60км.ч.
  • #13
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Шкода фабия 2010 от Горубляне до Надежда в делничен ден разход 4,6 на цариградско падна до 3,8. Точка!
  • #12
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Пич виж ,че още един човек ти пише кога се включва турбото ама ти пак много знаеш бе....Запали си колата ,подай газ и когато изсвири турбото ти е включено..това е супер аматьорско ама показва нещо ориентировъчно.При каране най се усеща вече колата как те лепи на седалката и това е в обороти около 1500...сега какво трябва да се лъжем,обиждаме и философстваме..баси моторите са еднакви
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дъртак,повечето бусове спринтер са с мотор от е класа.310/312 Спринтер е с мотор 2.9 тди на Е клас.Пълно е с такива мотори на по над 500 000 километра. Прочети малко преди да ръсиш простотии из форумите.Я влез в мобиле и гледай Е клас таксита в германия на по колко километра са -400 000+ все дизели.Фв пък кади,пасат и транспортер са с еднакви мотори-влез ,виж и после пиши глупости
  • #10
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ха ха тука фистинга пак се изложи за пореден път. *** нали ти казах за коли да не пишеш бе? Според теб минимум ти трябват 1750 оборота за да смениш предавка? ДОООБРЕ. Странно старото ми Ауди А6 което карах 7г. Автомат при нормално каране оборотомера не скачаше над 1200 оборота. чак при скорост от 70-80 км. отиваше към 1500 оборота. Есествено при стъпка на *** до край веднага скачаше над 2-3000 и кусур оборота. Преди да пишеш за коли вземи покарай малко кола, за да не ставаш за смях.
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе дизелът на празни обороти колко гори бе....какво значение има градското дали е в Варна,Пловдив или София? 100 км градско са и 100км...или само в София е градско във Варна не е?
  • #8
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Пич стига ръси простотии -дизелът по-принцип е супер издръжлив на работа мотор.Да кажеш ,че не е спортен мотор ще се съглася ама да ръсиш простотии от сорта че не ставал за каране и се чупел -ходи се прегледай.Всички работни коли са дизел/баничарки,бусове,камиони,рейсове/. Дизелът работи на ниски обороти и оттам износването е по-малко ...помисли малко преди да говориш