IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Двулитров дизел с 200 коня от BMW

В Париж баварците представят M Performance Power Kit

Двулитров дизел с 200 коня от BMW

Двулитров дизел с 200 коня от BMW
Една от изненадите за изложението в Париж, които подготвят от BMW, е специален кит за 2.0-литровия дизелов двигател на компанията. Той се нарича M Performance Power Kit и благодарение на по-големия охладител и препрограмираното ECU на двигателя, увеличава параметрите на агрегата до 200 к.с. и 420 Нм.

M Performance Power Kit ще може да се поставя на всички модели на BMW, оборудвани с въпросния четирицилиндров двигател - 120d, 320d и 520d. Според информацията доработката позволява ускорение от място до 100 км/час с около секунда по-бързо от стандартните версии. Въпреки това обаче потреблението на горивото и нивата на вредни емисии не се променят. Не се променя и заводската гаранция на автомобилите.

Очаква се подобен кит да бъде предложен и за бензиновите двигатели на BMW, но към момента от компанията не разкриват никакви подробности.

0 от 500
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    някой си ( преди 13 години )
  • #36
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Вярно, че германците са измислили много неща, но японците и до ден днешен им показват, как могат да се правят по-добре! :)Колкото до хибридните технологии, германците изостават на светлинни години, това не ти трябва да имаш IQ като на Айнщаин, че да го проумееш.
  • #35
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До хибридния ( преди 13 години )
    Разбира се че са го измислили немците. още през 1905г.хибрида е измислен от Порше преди повече от 100г. А технологията която ползва Приус е копие на технологията на Немците от 1905г. разработена от Хайнрих Пипер с мощен електромотор (10-15 квт), който помага на основния ДВГ при ускоряване, а при спиране превръща рекуперативно механичната енергия в електрическа.В качеството на трансмисия като правило се използва вариатор или планетарна предавка. Тойота нищо не са открили, те просто копират всичко немско. Когато немците са правили автомобили японците на са знаели какво означава думата автомобил, после когато са правели хибриди японците не са знаели какво е хибриден автомобил. По това време създателя на Тойота е шиел чаршафи и шушони.
  • #34
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Както и друг път съм забелязал и съм споменавал,че това е казанлъшкия ***.Взели са го в този сайт да дерибейства.Предполагам много от простотиите,конфликтите,минусите,интригите са негово дело.Прави така,че хората тук да се карат,а когато му се каже истината започва да трие.Дребна душица си ти ***,дребна.Има една българска поговорка,която в пълна сила се отнася за теб:"Дай на простия малко власт и му гледай сеира"
  • #33
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ами това е положението за съжаление.Немските фенчета пак действат задкулисно,подмолно и с нечестни средства.Ето колегите по-долу са свидетели,че само данни и факти съм поместил,които за съжаление явно болят и заради това тъпоно,нещастно,смотано,сополиво немско фенче ме изтри.Това дали ще промени фактите?Не нали!Те си остават каквито са.Само,че хората,които си мислят,че от немското по-бързо,здраво и хубаво няма да могат да прочетат истината.То пък и за какво ли им е,като няма да е разберат.
  • #32
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Шиб.ното и тъпо копиленци ме изтри.Това е един *** смотан.
  • #31
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    *** пак ли триеш коментари бе?*** германско фенче си мисли, че конските сили определят дали колата е спортна.ТИ СИ БРУТАЛНО ТЪПО ПАРЧЕ!ЗАКЛЕВАМ СЕ!
  • #30
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Хаха, всичките коментари в подкрепа на японското,след моя,изчезнаха, явно японските коментари не са толкова "яки", колкото немските!Хаха....
  • #29
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Голямо извъртане,голямо нещо.Порше е фирмата която печели най-много от автомобил.Новото турбо разцепи новия гтр но никога няма да го продават евтино знаеш ли защо? Защото и скъпо го купуват за разлика от гтр който за малко да няма нов модел....такива ти ми работи.В момента най много спортни модели имат немците...фактАуди,бмв и мерц се сцепват да бълват продукция 400+ коня и всичко се купува а японците какво произвеждат 400+ коня ...освен гтр.Чакам отговор..
  • #28
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Те немските коне били куци а всички състезания от формула 1 до Льо ман все немски двигатели ги печелят.Куци били немските коне а на ринга в челните места основно немски мотори...та такива ти ми работи.Нсх е велика кола но няма климатроник,подгрев на седалките и прочее екстри...по-лека е и затова има по добър вървеж от луксозното бмв...различна политика имат бмв и хонда.