IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus загатна новото поколение IS

Показа концепцията LF-CC

Lexus загатна новото поколение IS

Lexus загатна новото поколение IS
От известно време в интернет пространството се носят информации за следващото поколение Lexus IS, което трябва да видим догодина. Автомобилът ще заложи на динамични форми, прецизно управление и завладяващ дизайн, като освен във версия седан, ще се предлага като купе и комби.

Всичко това все още не е официално, но като се има предвид новата концепция, която показаха японците, голяма част от горните твърдения могат да се окажат истина. Концепцията носи името LF-CC, като едновременно представя бъдещ модел и загатва формите на новото поколение IS.

Чрез LF-CC обаче японците искат най-вече да покажат как ще се развива новия дизайн, който от скоро виждаме при Lexus, и който ще бъде използван при всички бъдещи автомобили на луксозната марка, включително при IS. Ясно е, че скучните от форми миналото бързо ще бъдат забравени за сметка динамиката, която излъчва концептуалния LF-CC.

Нещо подобно вече видяхме и при концепцията LF-LC, представена в Детройт и Женева тази година. За разлика от нея обаче, LF-CC е по-малък и залага на задвижване към задните колела. Агрегатът му също е хибриден, като включва чисто нов 2.5-литров бензинов двигател с четири цилиндъра, малък електромотор и пакет батерии с голям капацитет.

Подробна информация за Lexus LF-CC очаквайте в края на месеца, когато ще се състои премиерата му.

0 от 500
  • #21
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Два въпроса ( преди 13 години )
    1, С колко Тойота трябва да завиши качеството за да застигне Лексус?2, Като са толкова по-добри японските автомобили защо японците в Северна Америка си купуват предимно Мерцедес и други немски марки?
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Чекора/Мамуля ( преди 13 години )
    А фенчетата би трябвало да приветстват когато една силна компания реши да наруши комфорта на друга в даден сегмент. Това води до конглокенция и падане на цени. Ниските цени на немските марки в щатите са пряк резултат от появата на Лексус, Аглока и Инфинити. Тук в Европа обаче понеже сме големи фенове на "оригиналността", затова плащаме по 50% отгоре за същите немски модели.
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Чекора/Мамуля ( преди 13 години )
    Ами логично е щом имаш претенции за оригиналност да си автор на идеята. Някак си прекалено нагло е да изкопираш идея от другаде и да претендираш че някой после я е изкопирал от теб. При положение че оригиналът е съществувал преди теб и за него. Но, на губещите на технологичния фронт немски марки май друго не им остава от това да пищят че някой им бил копирал крадените от другаде идеи.
  • #18
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Райнхолд Дуденхофер ( преди 13 години )
    Освен това не става дума кой е пръв и дали някога не е имал подобно нещо, а че при БМВ това е силно изразено и постоянно от десетилетия, докато другите са минали на по-евтини и практични конструкции - предно предаване, повече място отзад и т.н. Обаче ценителите не кълват на такива работи, затова се наложи да се възприеме подхода на БМВ (по-малко практичност, но повече кефф)
  • #17
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Райнхолд Дуденхофер ( преди 13 години )
    Е не - виж как предното колело е по-близо до вратата, отколкото до бронята. И при 4 врати трябва главата на водача да разполовява колата, а *** му да разполовява междуосието. Без излишни обеми. Купето отива толкова назад, че страничното стъкло стига до задната ос и багажникът да е 3 пъти по-малък от капака отпред. Като роудстер, ама обикновена кола...
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Чекора/Мамуля ( преди 13 години )
    Дуденхофер, дал си отлично описание на Селика от 1970:http://maydaygarage.com/wp-content/uploads/2011/09/Dylans_mint_1974-Toyota_Celica-_GT-CustModCars.Com-5.jpgПо това време БМВ имат Е9 и 3200CS, само че и двете нямат нищо общо с "изтеглено назад купе, колела напред, дълъг капак, тясно предно стъкло и т.н..." По твоята логика излиза че БМВ са копирали Тойота а не обратното май, а?
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Дизайнерите рисуват, но Шефовете одобряват.Така притискани, да не правят големи промени, такива дизайнери не могат да се прочуят и намерят по-заплатена работа! (Освен под псевдоними да предлагат дизайни на конглокенцията)
  • #14
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Райнхолд Дуденхофер ( преди 13 години )
    По-точно: БМВ са измислили концепцията купе с шофьор по средата и център на тежестта по средата, съотв. изтеглено назад купе, колела напред, дълъг капак, тясно предно стъкло и т.н... Или поне те я направиха легендарна, и азиатците не пропускат да копират успешното (старите Не-БМВ-Лексуси са пълни дървета)Но нищо, хем БМВ продажбите са много по-големи, хем колите по-скъпи - значи по света ХОРАТА ЗНАЯТ кой е оригиналът и кои ментетата ерзаци! Заблудените като тебе са малко...
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Чекора/Мамуля ( преди 13 години )
    Те пък немците едни дизайнери... все от италиански, американски или японски произход.
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Немските дизайнери с мъка правят трудно забележими промени,измерими в мм или в няколко градуса, установими само при съпоставяне на принципа "познай разликите", докато японските фирми въвеждат напълно нови дизайнерски решения.И затова твърденията за копиране от немските модели са странни!Но все пак те идват от самите немски (спонзорирани) медии и от прочутите им иконопоклонниците в Европа, това обяснява загадката! :)