IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus загатна новото поколение IS

Показа концепцията LF-CC

Lexus загатна новото поколение IS

Lexus загатна новото поколение IS
От известно време в интернет пространството се носят информации за следващото поколение Lexus IS, което трябва да видим догодина. Автомобилът ще заложи на динамични форми, прецизно управление и завладяващ дизайн, като освен във версия седан, ще се предлага като купе и комби.

Всичко това все още не е официално, но като се има предвид новата концепция, която показаха японците, голяма част от горните твърдения могат да се окажат истина. Концепцията носи името LF-CC, като едновременно представя бъдещ модел и загатва формите на новото поколение IS.

Чрез LF-CC обаче японците искат най-вече да покажат как ще се развива новия дизайн, който от скоро виждаме при Lexus, и който ще бъде използван при всички бъдещи автомобили на луксозната марка, включително при IS. Ясно е, че скучните от форми миналото бързо ще бъдат забравени за сметка динамиката, която излъчва концептуалния LF-CC.

Нещо подобно вече видяхме и при концепцията LF-LC, представена в Детройт и Женева тази година. За разлика от нея обаче, LF-CC е по-малък и залага на задвижване към задните колела. Агрегатът му също е хибриден, като включва чисто нов 2.5-литров бензинов двигател с четири цилиндъра, малък електромотор и пакет батерии с голям капацитет.

Подробна информация за Lexus LF-CC очаквайте в края на месеца, когато ще се състои премиерата му.

0 от 500
  • #31
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ГП ( преди 13 години )
    Забравих да спомена, че когато Lexus GS 2ро поколение се появи с 4 фара, Мерцедес твърдяха че това си е тяхно творение. Но ... Още 5 години преди това 4те фара бяха използвани от друг модел Лекс... Точно така преди Мерцедес. А пък Последното поколение Е класа така прилича на 3то поколение GS отпред ... Нещата са почти както е девиза на Мерцедес 100 години иновации (*** след като друга марка ги въведе)
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    GP ( преди 13 години )
    Щом смятате, че Лекса копира ето ви малко храна за размисъл:Вижте предпоследния SLK и последния Lexus SC (който е по-стар)BMW 7 серия последната и Lexus LS от 2007ма>> стоповете се напълно идентичниСтария IS и новата С класа във фейсСтраничния профил на Lexus RX i ML Лексус първи си пуснаха SUVto, но още в следващото поколение смениха профила на колата, а мерцедес 3то поколение жулят с негоА за технологиите на Лексус използвани в други автомобили след това просто е излишно да споменавам.
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Varna > plovdiv ( преди 13 години )
    Защо вече показаха новите LS и GS, а IS още се бавят
  • #28
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Тази серия LF е напълно водеща в автомобилния дизайн с новите си идеи,въздейства освежаващо.
  • #27
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тойота така и не се научиха да правят коли.
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Чекора/Мамуля ( преди 13 години )
    ""губещите на технологичния фронт немски марки" - айде-айде - това, че азиатската фанатичност не може да бъде очаквана от сърбина и турчина в германския завод е добре познат проблем"Ти въобще правиш ли разлика между технологии и качество на сглобката?
  • #25
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Чекора/Мамуля ( преди 13 години )
    И какво общо има добрата стратегия с копирането? БМВ копират ли Лексус като правят премиум хибриди или пък премиум кросоувъри? Ами А5 и C-клас купе и те ли копират БМВ? Логиката май не ти от силните страни.
  • #24
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Райнхолд Дуденхофер ( преди 13 години )
    "губещите на технологичния фронт немски марки" - айде-айде - това, че азиатската фанатичност не може да бъде очаквана от сърбина и турчина в германския завод е добре познат проблем - той се решава сам чрез глобализацията - вече и колите и частите на всеки се правят къде ли не. И тогава остава акъла, школата! А германците са най-добрите. Това показва пазарът. Дори и в САЩ, където обслужването на Тойота е на всеки ъгъл и за стотинки.
  • #23
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Райнхолд Дуденхофер ( преди 13 години )
    Напротив, конглокенцията е максимална когато се предложи максимална алтернатива. Като се предложи същото, позициите на първия не се разклащат. Иначе в САЩ всичко е по-евтино заради огромния и либерален пазар (нали европейската интеграция е затова - да се постигне подобен ефект)
  • #22
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Райнхолд Дуденхофер ( преди 13 години )
    "Автор" няма никога - всичко произхожда от нещо по-старо. Първият компютър е древногръцки зъбчат механизъм от преди 2000 год, но и той е гледан от по-стар... Става дума, че като подхванеш една стратегия, а другите друга, ама после тръгнат и те по твоята, значи си по-добрият стратег. Освен това си свършил много работа по прокарването на стратегията, а другите стъпват по отъпканата пътека.