IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW показа plug-in hybrid

BMW Concept Active Tourer има 190 к.с. и изразходва средно 2.5 л/100 км.

BMW показа plug-in hybrid

BMW официално показа моделът Concept Active Tourer, чиято премиера пред публика ще се състои в Париж. Возилото е концепция, която представя бъдещият сериен модел 1-Series GT.
BMW показа plug-in hybrid
Концептът представлява MPV, което съчетава "комфорт и функционалност с динамика и стил". Размерите на колата са 4,350 мм дължина, 1,834 мм широчина, 1,560 мм височина и 2,670 мм междуосие. Джантите, на които стъпва, имат размер от 20 инча.

В салона на BMW Concept Active Tourer откриваме познатия за баварците дизайн, който обаче изглежда малко по-футуристично. Уредите са изцяло дигитални, като присъстват 10.25-инчов екран и следващото поколение heads-up дисплей. Налични са още фоново осветление и огромен панорамен покрив, който позволява на водача да избира колко светлина да пропуска вътре в купето.

BMW Concept Active Tourer, който ще видим в Париж, е plug-in hybrid. Въпреки това обаче, моделът запазва познатия динамичен стил на BMW. Под капака на возилото е поставен представеният днес 1.5-литров TwinPower Turbo двигател, който е куплиран с електромотор и пакет литиево-йонни батерии. Общата мощност на системата е 190 к.с., а максималният въртящ момент достига 200 Нм.

Това позволява на возилото са ускорява от място до 100 км/час за по-малко от 8 секунди и да развива 200 км/час. Батериите на BMW Concept Active Tourer могат да бъдат зареждани и от електрическата мрежа, което предоставя пробег само на електроенергия в продължение на около 30 км. Така хибридното возило има средно потребление на гориво от едва 2.5 л/100 км, като отделя в атмосферата под 60 гр/км вредни СО2 емисии.

Още информация за BMW Concept Active Tourer очаквайте в края на този месец, когато моделът ще бъде представен официално.

0 от 500
  • #15
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Само че е с около 20км ел. пробег което може да не стигне за отиване и връщане :D
  • #14
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Само да добавя,че вече има Приус плъг ин,който също се зарежда от контакта както амперата и може да се кара само на ток- примерно да ходиш и да се връщаш от работа само на ток, което е много удобно и икономично.
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    johnny ( преди 13 години )
    В последния брой на аутобилд има статия за впечатления за всички хибриди. В общи линии амперата е най-икономична тъй като може да се движи изцяло на ток 80км, ако не се използва постоянно пълната мощ на електромотора са постигнали 97.1 км в града. Докато приуса може да измине само няколко километра на електричество. Фактически с опела може да си ходиш и да се прибираш от работа всеки ден без да се налага въобще да работи двг в този случай разхода се получава по 2лв за ток на 100км.
  • #12
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Хибридният ( преди 13 години )
    Съотвено, некомпетентните журналисти които правят тия измислени тестове винаги публикуват сензацията че Приус харчел "повече" от еди-кой си дизел, а истината е че не могат да измерят правилно разхода му. Естествено, ако Приус покаже по-нисък разход, тест не се публикува защото няма сензация.
  • #11
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Хинридният ( преди 13 години )
    За некомпетентните по отношение на Приус: резервоара му има мехур за да се намалят изпарителните емисии на въглеводородите от бензина. Поради това всяко зареждане "до горе" пълни резервоара до различно ниво, защото сензорите на бензиновите колонки мерят налягането на бензиновите пари от резервоара, а те при Приус са винаги високи заради мехура.
  • #10
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не е коректен този тест,защото е каране основно по магистрала, и то стария модел Приус, който в града харчи 4/100,а БМВ-то 10/100.
  • #9
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аз не съм компетентен а пиша това което компетентните са писали. Приус е символ на лицемерие и заблуда: http://***.extremecentrepoint.com/?p=541То всеки може да сложи някакви снимки и да каже ето колко харчи, занулявам си бор компа карам извънградско с 80 ще изключвам от скорост, ще подавам едва едва газ и после ще покажа че имам среден разход 3-4 литра и ще пусна снимки. Или някой с Волт, ще кара 60-70км. само на ток и после ще покаже среден разход 0,01 литър. За това Чети а не гледай снимки.
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    К1 ( преди 13 години )
    Какво ли казва изражението на човекът от 1-вата снимка?можеби.."не ми харесва много, това не е стилът на БМВ,но пък е модерно"
  • #7
    15 rate up comment 1 rate down comment
    до:До БМВ ( преди 13 години )
    Абе ти ще излезеш много компетентен по отношение на хибридите нещо.Предвид написаното от теб съм сигурен,че никога не си се качвал на хибрид,а още по-малко да го караш.Кaкво ще кажеш за този разход на Приус,който не е плъг ин и е каран в БГ:http://imageshack.us/f/718/mojapriusrekord.jpg/ А малко видео искаш ли да погледаш как се кара Приус и колко харчи магистрално,извънградско и градско?Приятно гледане:
  • #6
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Онзи ( преди 13 години )
    германец и хибрид смях да си правят дизелите и да оставят това на японците