IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW показа plug-in hybrid

BMW Concept Active Tourer има 190 к.с. и изразходва средно 2.5 л/100 км.

BMW показа plug-in hybrid

BMW официално показа моделът Concept Active Tourer, чиято премиера пред публика ще се състои в Париж. Возилото е концепция, която представя бъдещият сериен модел 1-Series GT.
BMW показа plug-in hybrid
Концептът представлява MPV, което съчетава "комфорт и функционалност с динамика и стил". Размерите на колата са 4,350 мм дължина, 1,834 мм широчина, 1,560 мм височина и 2,670 мм междуосие. Джантите, на които стъпва, имат размер от 20 инча.

В салона на BMW Concept Active Tourer откриваме познатия за баварците дизайн, който обаче изглежда малко по-футуристично. Уредите са изцяло дигитални, като присъстват 10.25-инчов екран и следващото поколение heads-up дисплей. Налични са още фоново осветление и огромен панорамен покрив, който позволява на водача да избира колко светлина да пропуска вътре в купето.

BMW Concept Active Tourer, който ще видим в Париж, е plug-in hybrid. Въпреки това обаче, моделът запазва познатия динамичен стил на BMW. Под капака на возилото е поставен представеният днес 1.5-литров TwinPower Turbo двигател, който е куплиран с електромотор и пакет литиево-йонни батерии. Общата мощност на системата е 190 к.с., а максималният въртящ момент достига 200 Нм.

Това позволява на возилото са ускорява от място до 100 км/час за по-малко от 8 секунди и да развива 200 км/час. Батериите на BMW Concept Active Tourer могат да бъдат зареждани и от електрическата мрежа, което предоставя пробег само на електроенергия в продължение на около 30 км. Така хибридното возило има средно потребление на гориво от едва 2.5 л/100 км, като отделя в атмосферата под 60 гр/км вредни СО2 емисии.

Още информация за BMW Concept Active Tourer очаквайте в края на този месец, когато моделът ще бъде представен официално.

0 от 500
  • #45
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до: АНТИexpert ( преди 11 години )
    Болнав ми се виждаш нещо. Да не си бил пак на течение?
  • #44
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ало ларжа,аре като си толкова ларж да ни събереш някоя вечер, да ни повозиш в луксозната си лимузина и да ни почерпиш в някое тузарско заведение!Какво ще кажеш,става ли?Нали си ларж,богато *** и не ти свидят парите.Чакам да напишеш кога да идваме.
  • #43
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да бе, щото пък на хората с Лексус и Инфинити им пука за Опел и Фолксваген? Да ви имам аргументите.
  • #42
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е как на дизелите им дават по-голям обем че и с турбо пък бензина атмосферка и с по-малък литраж, това е супер нечестно нали уж по-голямо кпд имали да ги *** у печките.
  • #41
    6 rate up comment 6 rate down comment
    ( преди 11 години )
    Истината е ,че на хората с Бмв,Ауди и Мерцедес грам не им пука за мнението на някой с тойота,нисан и прочее ПЛАСТМАСА....Факт.Плюйте колкото искате,никой не ви е.ава за живи в премиум клас където немците са окупирали върха.А това ,че сте пинти и ви интересува само евтинията не говори хубаво.Най-грозно е мъж да не е ларж.Затова и в Тойота рядко ще видиш хубава пичка...Факт! Както ви свиди за гориво,части и др. така ви свиди и за жени,ядене,дрехи и т.н... Жалка история
  • #40
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Вчера гледах състезанието.Алудитата ще го лапат яко завбъдеще.Ама като ги знам какви са мижитурки нищо чудно като паднат няколко състезания да се оттеглят под предлог, че са постигнали всичко.
  • #39
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Хибридният ( преди 11 години )
    За сравнение на хибридните системи - механичната на Ауди (разработена от уилямс) дава почти еднакви резултати с нехибридните си аналози. Хибридната система на Тойота е със суперкондензатори и прави бензиновия болид много по-бърз от нехибридния си аналог - нехибридните атмосферни бензини обикновено завършват 5-6 обиколко по-назад, а хибридният бензинов болид на Тойота изпревари Ауди с почти цяла обиколка въпреки че имаше един питстоп в повече. Тотална доминация на Тойота.
  • #38
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Хибридният ( преди 11 години )
    Да, колега, невероятна победа на Тойота. Да не забравяме че условията на WEC дават огромно предимство на дизелите - 3.7 литрова работен обем за турбиниран дизел срещу 3.4 литра работен обем за атмосферен бензинов или 2.0 литра за турбиниран бензинов.
  • #37
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Japan Power ( преди 11 години )
    Хибридната Тойота току-що наби Аудито с маховик на Уилямс в Сао Пауло с повече от обиколка. Съболезнования, ВАГиналчета!
  • #36
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А още по-добре коментари под статиите да няма. До колкото помня във вестниците и списанията под статиите нямаше читателски коментари, и това ги прави много по-приятни за четене.