IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

680 к.с. за суперколата Peugeot Onyx

Автомобилът е дизел-електрически хибрид

680 к.с. за суперколата Peugeot Onyx

580 к.с. за суперколата Peugeot Onyx
След като в интернет пространството се появиха спекулативни данни за концептуалната суперкола Peugeot Onyx, французите разпространиха официална информация, която ги опроверга. От нея ставя ясно, че автомобилът разполага не с 200 к.с., а с цели 680 к.с.

Те са генерирани от хибридна система, съчетаваща дизелов двигател, електромотор и пакет литиево-йонни батерии. Двигателят с вътрешно горене е 3.7-литров V8 HDi FAP (600 к.с.), който задвижва задните колела. Той е куплиран с 6-степенна секвенциална трансмисия и електродвигател (80 к.с.). Така общата мощност на системата достига 680 к.с.

Няма информация за динамичните показатели на Onyx, но можем да бъде сигурни, че те ще са впечатляващи. Все пак автомобилът тежи само 1100 килограма и има завидна аеродинамика.

Peugeot Onyx е изграден почти изцяло от въглеродни влакна. От този материал са изградени елементите на купето, а конструкцията е карбонов монокок, който тежи само 100 кг. Размерите на колата са 4.65 метра дължина, 2.20 метра широчина и 1.13 метра височина.

Повече подробности за Peugeot Onyx ще станат ясни в края на месеца, когато моделът ще бъде официално представен.

Тагове: peugeot onyx
0 от 500
  • #6
    9 rate up comment 11 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    бе тука пише за Пежо,не за немски или японски автомобил,пак се оакахте,май повече мразите немското,отколкото обичате японското,с тези нерви и омраза не се живее пълноценно
  • #5
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ***, трябва да ви подарим сметало!!!
  • #4
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това е *** бе хора,какво искате?Не само са неграмотни,но и не могат да смятат.Простено им е,защото са германофилчета.
  • #3
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    То , само аритметиката да е.
  • #2
    14 rate up comment 5 rate down comment
    пламен ( преди 13 години )
    Е как дизеловия мотор е 600 к.с, електромотора е 80 и общата мощност е 580? Нещо май аритметиката куца :D
  • #1
    20 rate up comment 15 rate down comment
    къде са германчетата ( преди 13 години )
    Някъде по сервизите я за смяна на дюзи,я за спукана глава,я за прегрял двигател,я за бъгава електроника,я гръмнало турбо,я за счупена скоростна кутия или за издало багажа окачване.Ето на дори французите ги надминават технологично.От ПСА правят хибриди,а от Рено-Нисан правят електромобили и коли на водород.Да ама немеца е ***,като гъдулка и си трака с дизелчето.Още по-големи гъдулки обаче са им феновете.