IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #238
    6 rate up comment 17 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Ами заяждаш се :) Коментирай Голфа - кефи ли те или не? Аз мисля, че те си го доразвиват и си е Голф. Хората, които са карали, пак ще си купят. Тези, които не са карали, няма и да си купят. Това е :)
  • #237
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В сряда-недей се набира де!
  • #236
    3 rate up comment 18 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Човек, къде пише кога е пусната статията? Аз вчера се върнах от морето и не съм следил кога е пусната статията. Защо само се заяждаш? Как не си ми пред очите, да ти покажа какво си нося в S-класата и как би навредило на здравето ти, отворко :) Ама всички са отворени пред клавиатурата, така е, за жалост!
  • #235
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За три дена са коментарите Triforce,наистина не можеш да броиш,как да ти повярваме,че 15год. ти Sкласа гори 11литра газ(ееее ако караш с 70км/ч.)!
  • #234
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Повече от 300 коментара за голф, а за японката в съседната статия е със 260 коментара по-малко, а опела с 300:))). Комплексарщина ли е или е просто някакво много просто хейтърство, това да пишеш повече от 10 коментара един след друг да обопщаваш хората, които имат голф!? Толкова ли не ценят собственото си време, че го губят да леят злоба по продукт, който не харесват. Ако се интересуваха от автомобили (а не от хейтърство) щяха да коментират предимно свойте любими марки, като казват защо им х
  • #233
    16 rate up comment 5 rate down comment
    жжжжжжжжж ( преди 13 години )
    GOLF 1
  • #232
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    300 коментара за 4 дни. И после ми кажете, че Голфа не било кола, та за това има почти 300 коментара :DГолфа си е Голф! За едни хубав, за други смотан! Но си остава Голф! Това е положението...
  • #231
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Golf 6-цата повече ми харесваше като излезе нещо са го 7-цата
  • #230
    20 rate up comment 6 rate down comment
    до ross ( преди 13 години )
    Темата е новия голф, знаеме че е голф.а ти да не си пернишки?
  • #229
    9 rate up comment 14 rate down comment
    ross ( преди 13 години )
    не е истина колко *** пишат във форума. Темата е новия голф, а не комплексите, които имате да избивате. Колата иначе не е лоша, а който не я харесва има право на избор!