IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #278
    7 rate up comment 5 rate down comment
    A8W12 ( преди 13 години )
    Добър вечер на всички съфоромци, в сряда продавам А8 ракетата , който иска да го повозя да заповяда до вторник вечер , на първия дошъл 100 евро награда.
  • #277
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Slav78 до Реалист ( преди 13 години )
    Е добре де каква кола караш в крайна сметка. Или си като онзи A8W12, къде си повярва, че притежава колите на шефчето си.
  • #276
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Реалист ( преди 13 години )
    Тая зган в един определен момент ще стане мнозинство в България , смятайте на каде сме тръгнали.Чалгата и голфа до това води.
  • #275
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ето до каде води простата ти душица показа най-после простотията си със цялата и сила.Човече като четеш форуми вземи прехвани малко култура на говорене и писане. Жалко е че има още много такъв лош генетичен материал като теб.Грешка на природата майка , съжалявам за теб.
  • #274
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Този материал е за *** хората очакваха нещо ново ,но няма. Само голфарите виждат всичко ново и на високо ниво, нали са си облъчени.От 500 коментара преброих 39 по темата Някакви тук се псуват говорят си за нещо изобщо пълна какафония.Но като се има в предвид че темата е за голф всичко си идва на мястото , те феновете са му ниско образовани и по душа чалгаджии хора
  • #273
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Реалист ( преди 13 години )
    По-смешни хорица от вас голфаджиите несъм виждал. Като се качите на таратайките си и си мислите че сте като другите хора с Колите а всъщност сте си жалка картинка сами си го знаете
  • #272
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Реалист ( преди 13 години )
    Как няма да ти стане смешно та ти си с елементарно мислене. Умственно ниво 0 базова версия на неандерталец опитващ се да комуникира с хора. С две думи голфаджия чалгар
  • #271
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    бе верно като видиш някой голфаджия да кара все е под някакъв стрес уплашено гледа едни такива филмирани все едно играе някаква игра.Интересно е друго когато настигаш някой голфче каращо естественно бавно търсещо все още фабричния нисък разход за който са го излъгали от вагенщайн водача му седи винаги накриво между двете седалки явен признак за неудобство при шофиране повече от 5 минути.Имам няколко снимки на подобни екземпляри преди ги снимах но вече спрях че това се оказа естественна стойка
  • #270
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Реалист ( преди 13 години )
    Карам кола не голф.Кога ще проумеете че съществува автомобилен свят , разнообразен красив и винаги на върха на новите технологии. Голфа , това е лагерна количка независимо кой номер е 2.5.7.32 тя е за първоначално управление . Таратайка с която да се научиш да караш и да я блъснеш да не съжаляваш.Зада може после като си купиш кола да видиш удоволствието от шофиране и хубавото на живота.Вие с голфовете си оставате винаги на кота 0 за цял живот.Личи ви даже когато ги управлявяте винаги под стрес
  • #269
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Slav78 до Реалист ( преди 13 години )
    Ти да не караш Мазерати бе?