IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #18
    15 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нова платформа,сама по себе си е нов модел,за тези които не виждат разликите-има лекари!
  • #17
    15 rate up comment 12 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    еййй мускОл хахаах,колко сте грамотни,ама карай.....може би и аз очаквах нещо малко по-така,но след като видях снимката с всички поколения голф,ми стана ясно,че не са и търсили нещо революционно,остават си вярни на класическия дизайн за голф,но определено изглежда по-голяма кола. Идеална е да бъдеш анонимен на пътя,пък и доста хора така предпочитат.
  • #16
    13 rate up comment 23 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Добре пояснявам за кривогледите японски фенове , когато предния и задния мост на автомобила е по-широк от конструкцията му...калника е раздут за да побере гумите и купето е скосено към върха , това придава мускулеста форма на автомобила....вие няма как да му обърнете внимание , защото гледате дали е практично ( дилетантско ) икономично и т.н.( гръмнат варел ) ...точно така , говоря за Приус.Голфа е нисък и раздут...доста по-голям от предходния модел..
  • #15
    16 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хубав е а отвътре е направо страхотен. Мисля, че няма смисъл да му търсите кусури, едва ли ще видите в този клас нещо по-добро. Особнно ако има и Golf VII RS. А за екстрите няма какво да се добави, този Голф може да го натовариш с екстри като на А8, че и отгоре ако добавим самопаркиращата система. Адаптивен круз-контрол, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж,адаптивното шаси,Камери с видеонаблюдение от всички посоки и т.н... Като добавим и динамичните двигатели е супер предложение
  • #14
    22 rate up comment 21 rate down comment
    eks ( преди 13 години )
    Много ме разсмиват коментари относно дизайна и липсата на очебийни промени. А най се кефя когато някой коментира нещо за германците като цяло :)Това са ГЕМАНЦИ бе ей, *** ! Това са бош, сименс, мерцедес, фолксваген, аег, бмв, хюго бос, и т.н. световни марки! Нали не си вярвате, че те не могат да направят каквото си поискат!Дизайна е ЦЕЛЕВО скучен. Целевата група е КОНСЕРВАТИВНАТА средна класа на запад, която не обича показността, и иска качествена кола хем за работа, хем за удоволствие!
  • #13
    45 rate up comment 11 rate down comment
    перник ( преди 13 години )
    Тези който имат 6 поколение голф само сменят фаровете и вече са със седмо
  • #12
    30 rate up comment 12 rate down comment
    до speedart ( преди 13 години )
    Той много се е разширил бе, цели 13 милиметра!Пръста на ръката ти е по-широк!
  • #11
    29 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А нямаше ли да е изцяло нов модел? нали така ви обещаха ? А къде е двигателя с разход от 3.2 ли кво беше ? Като гледам са си старите двигатели без кой знае какво подобрение даже. А чакай, обещанията на VW се забравят веднага след излизането на модела и никой не говори за тях.
  • #10
    24 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    speedart къде ги видя тия мусколи бе ? Абе вие четете ли статията и гледате ли снимките преди да почнете да свършвате по монитора си ? ХАхаХА баси забавната статия се оказва, чакам още бисери ? м/у другото някой по запознат с тая марка ще ми каже ли какви са точно разликите с 6тицата ? Освен, че са добавили някой екстри, които другите в класа предлагат от 5-10 години? Базова цена от 16 000 евро... и седалки на квадратчета - евала !!! Хвалба на немската немощ в днешни дни!
  • #9
    35 rate up comment 11 rate down comment
    pathfinder ( преди 13 години )
    по-скоро фейслифт