IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #38
    19 rate up comment 6 rate down comment
    expert ( преди 13 години )
    Като стана дума за корейците, една кратка справка показва,че на прехваленото тегло от 1150 кг. на базов Голф,Hyundai i30 тежи 1185 кг. при условие,че е по-дълъг и по-висок.Така, че прехвалената технология на германците изобщо не е уникална ,а е по-скоро прах в очите.
  • #37
    29 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако някой каже,че този Golf е по-атрактивен от Hyundai i30, значи лъже.
  • #36
    21 rate up comment 6 rate down comment
    jk ( преди 13 години )
    Да,таблото е завъртяно към водача, точно копие от таблото на KIA Optima,едно към едно.Иначе като кола, отново нищо особено.Гръмко заявявиха тегло от 1050 кг., а то виж каква била работата 1150 кг.От тази фирма ако ви кажат "добър ден", погледнете къде е слънцето.
  • #35
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Колата може и да не е толкова лоша, но клиентелата и в Бг е яко фолкаджийска, това са най-невъзпитаните и арогантни "шофьори".Може би единствените , които ги превъзхождат са "водачите" на Ауди, но да не забравяме, че това са бивши голфаджии.Така, че не се учудвайте на яростната защита на феновете, просто борбата, която те водят на пътя сега е пренесена в/у клавиатурата.Защо няма такова негативно отношение към която и да е друга марка, задавали сте си въпроса...
  • #34
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    за момента си направих труда да прочета вс коментари и питам къде видяхте японски фенове да плюят по гоуфо тва че вие постоянно ни намесвате у ваще статии си е ваш проблем а иначе гоуфо не ми допада мн пасата и туарега ме кефат повече
  • #33
    14 rate up comment 3 rate down comment
    до avtor ( преди 13 години )
    Това е най-лесната работа - една лепенка "REMUS" на задното стъкло и Pernik Edition е готов!
  • #32
    19 rate up comment 8 rate down comment
    dakk ( преди 13 години )
    Голф 7 фейслифт на Голф 6.Нищо ново от към интериор и екстириор.
  • #31
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Лелее ( преди 13 години )
    НЕщо безлична ми стои тая седмица. Отвътре е доста приятна, но от вън все едно не са се напънали изобщо. Не е грозна, но едва ли ще завърти очи по пътищата...
  • #30
    21 rate up comment 4 rate down comment
    avtor ( преди 13 години )
    Убеден съм, че ако се направи статистическо проучване, Перник ще се окаже населеното място в Европа с най-много Голф-ове на глава от населението. Редно е най-накрая от ФВ да почетат този факт със специално издание на Голф VII - PERNIK Edition.
  • #29
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    хм фистинга и миризмата само с 20 коментара,слаба работа. в предишната статия за ФВ написаха 250 коментара и с коментарите на другите хора статията стигна 300 коментара. Тука още не са се *** тотално, но спокойто като го погледат още малко като прочетат екстрите и като се сетят, че пак ще направи за смях любимите им марки във тестовете може да съберът сили за голямото насиране и да започнат по дейно да пишат. Все пак високото грозде киселее много.