IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #48
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ХАха ми като немогат от Ауди да направят двигател V6 с динамиката на V8 ще продават каквото имат. хората си правят нови по-добри по- икономични двигатели и тва е. Сам доказваш колко са технологично изостанали. Поне да бяха като ферари, казаха, че ще правят V12 и си ги правят, ама им намалиха разхода и емисиите значително, така че да не ги закачат,че са на V12, а не с V8 нали ? Смешна фирмичка са тия, скоро ще стигнат дъното, а не върха !
  • #47
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ам чи то като лек тунинг на предното, по-предното и по-по-предното поколение.....отново....:D:D:D:D:D:D
  • #46
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Миризмата и фистинга много слабо представяне днеска. До довечера не могат да напишан 300 коментара. Май вече са се примирили, че ще гризат дървото цял живот, Фистинга може и да е напомпил страхливата айтоска миризма с Хюндая и за това да нямат време да пишат по 150 коментара на човек. Очаквам след като Фистинга Дошо от Казанлък разпори *** на Страхливата миризма да се включат по Активно. Хайде миризмата по страхлив и се нааква ама Фистинга, може да му дава глокаж като му подаде в уста члена си
  • #45
    4 rate up comment 13 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    преди 10 минути )INFINITI M35h HYBRID В БЪРЗАТА ЛЕНТА КЪМ БИЗНЕС УСПЕХА- .....само че без 8-цилиндрови мотори , егати бизнес успеха...докато Ауди си продава 8-цилиндровите мотори без проблем...
  • #44
    6 rate up comment 17 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Kia Quoris изглежда като продукт от детския магазин Ян Бибиян пред този Голф...
  • #43
    4 rate up comment 15 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    катализатор , защо трябва да ти стане ясно на теб точно....братле ...батка...
  • #42
    5 rate up comment 22 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Дизайна на базовата версия на колата е толкова добър че изглежда като наточено GTI.....
  • #41
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тва за завъртяното табло го има от преди 20 години при Ланча и шведските марки. Със сигурност има и още модели с подобно табло. Така че ако на това му викате иновация, здраве да е !
  • #40
    6 rate up comment 15 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Съжалявам не пия ром , пия ракия...
  • #39
    7 rate up comment 23 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    този Golf е по-атрактивен от Hyundai i30....