През последните години портфолиото от марки на един от най-големите производители на автомобили в света VW Group постоянно растеше. Както изглежда обаче, масивната експанзия на немците ще спре, поне за сега.
Това потвърди лично шефът на VW Group Мартин Винтеркорн, който заяви, че компанията му не планира да купува нова марки. "Имаме това, което искаме. За момента 12 марки стигат", заяви Винтеркорн, пред Handelsblatt.
Той допълни, че компанията му ще се съсредоточи върху пазарите на Югоизточна Азия, но отхвърли слуховете, че обмисля купуването на Proton. Той обаче потвърди, че Alfa Romeo представлява интерес за VW, но побърза да уточни, че в момента компанията е прекалено заета с 12-те марки, които притежава.
"Сега е важно да се съсредоточи върху интегрирането на новите ни покупки (Porsche, Ducati, Scania и MAN) в портфейла на дружеството", заяви той.