IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кои се провалиха на новия краш-тест

Само 3 от общо 12 премиум-модела покриха изискването

Кои се провалиха на новия краш-тест

Девет от общо 12 нови премум-модела се провалиха на новия вид краш-тест, организиран от Американския застраховатен институт за пътна безопасност (IIHS).

От организацията съобщиха, че незадоволителни оценки са получили Mercedes-Benz C-class, Lexus IS 250/350, Acura TSX, Audi A4, Volkswagen CC, Lincoln MKZ, Lexus ES 350 и BMW 3-series. Изискванията покриха единствено Volvo S60, Infiniti G и Acura TL.
Кои се провалиха на новия краш-тест?
Интересното е, че седаните Audi A4 и Mercedes-Benz С-Сlass, които бяха получили най-високи оценки за безопасност в САЩ, не успяха да се справят с новото изпитание. То включваше фронтален удар с 25-процентово покритие на предната част от страната на шофьора при удар с 64 км/ч. Тестът трябваше да отговори какви ще са пораженията при пасажерите в случай на удар с дърво, стълб или автомобил.
Кои се провалиха на новия краш-тест?
Оказа се, че след директен удар десният крак на шофьора на Mercedes-Benz C-Class остава заклещен под педала на спирачката, а лявото предно колело направо е изтръгнато. При Audi A4 проблемът е, че кормилната уредба се е изместила с 18 см в посока на водача, в резултат на което неговата глава се изплъзва от въздушната възглавница и се удря в страничната колонка. Освен това това при този автомобил не се е задействала и страничната въздушна възглавница при шофьора.
Кои се провалиха на новия краш-тест?
„Новата програма е създадена след анализ на много случаи на директни удари на пътя в реалния живот. Целта ни е да определим какво се случва с пътниците при подобни инциденти, за да може производителите да ги защитят по най-добрия начин”, коментира президентът на IIHS Ейдриън Ленд, който бе сред хората, провеждащи теста.
Кои се провалиха на новия краш-тест?
В крайна сметка от общо12 автомобила, участвали в изпитанието, най-високи оценки получиха Volvo S60 и Acura TL. След тях се нареди Infiniti G, чиито резултати специалистите от IIHS определиха като „задоволителни”.

На обратния полюс освен Audi A4 и Mercedes-Benz C-Class, са моделите IS и ES на Lexus, но досега те така и не бяха получили най-високата оценка за безопасност при краш-тестове в САЩ.

Любопитно е и друго – при останалите тестове, които включваха челен удар с 40-процентово покритие на предната част, здравина на покрива на колата, страничен удар и заден удар именно Audi A4 и Mercedes-Benz C-Class получиха най-високи оценки от експертите.

Тагове: IIHS
0 от 500
  • #4
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Малко разяснение за нови краш тест - той е различен от другите и удара е направен, така че да закачи само малка част от калника като по този начин частите които обикновенно поемат челния удар неуспяват да свършат работата си. Затова резултатите изглеждат толкова лошо. Идеята е този нов краш тест да накара производителите да почнат да подсилват и други части на колата. До тогава се блъскайте само челно :)
  • #3
    14 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    Разликата е, че тези премиуми са правени с внимателно изследване на реални случаи, докато другите са правени с внимателно изследване на текущите тестове.
  • #2
    20 rate up comment 16 rate down comment
    :D ( преди 13 години )
    Ха, немските премиуми с големите претенции колко били солидни се оказаха консержени кутии. Смешници.
  • #1
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ето на това му казвам аз краш тест: