IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кои се провалиха на новия краш-тест

Само 3 от общо 12 премиум-модела покриха изискването

Кои се провалиха на новия краш-тест

Девет от общо 12 нови премум-модела се провалиха на новия вид краш-тест, организиран от Американския застраховатен институт за пътна безопасност (IIHS).

От организацията съобщиха, че незадоволителни оценки са получили Mercedes-Benz C-class, Lexus IS 250/350, Acura TSX, Audi A4, Volkswagen CC, Lincoln MKZ, Lexus ES 350 и BMW 3-series. Изискванията покриха единствено Volvo S60, Infiniti G и Acura TL.
Кои се провалиха на новия краш-тест?
Интересното е, че седаните Audi A4 и Mercedes-Benz С-Сlass, които бяха получили най-високи оценки за безопасност в САЩ, не успяха да се справят с новото изпитание. То включваше фронтален удар с 25-процентово покритие на предната част от страната на шофьора при удар с 64 км/ч. Тестът трябваше да отговори какви ще са пораженията при пасажерите в случай на удар с дърво, стълб или автомобил.
Кои се провалиха на новия краш-тест?
Оказа се, че след директен удар десният крак на шофьора на Mercedes-Benz C-Class остава заклещен под педала на спирачката, а лявото предно колело направо е изтръгнато. При Audi A4 проблемът е, че кормилната уредба се е изместила с 18 см в посока на водача, в резултат на което неговата глава се изплъзва от въздушната възглавница и се удря в страничната колонка. Освен това това при този автомобил не се е задействала и страничната въздушна възглавница при шофьора.
Кои се провалиха на новия краш-тест?
„Новата програма е създадена след анализ на много случаи на директни удари на пътя в реалния живот. Целта ни е да определим какво се случва с пътниците при подобни инциденти, за да може производителите да ги защитят по най-добрия начин”, коментира президентът на IIHS Ейдриън Ленд, който бе сред хората, провеждащи теста.
Кои се провалиха на новия краш-тест?
В крайна сметка от общо12 автомобила, участвали в изпитанието, най-високи оценки получиха Volvo S60 и Acura TL. След тях се нареди Infiniti G, чиито резултати специалистите от IIHS определиха като „задоволителни”.

На обратния полюс освен Audi A4 и Mercedes-Benz C-Class, са моделите IS и ES на Lexus, но досега те така и не бяха получили най-високата оценка за безопасност при краш-тестове в САЩ.

Любопитно е и друго – при останалите тестове, които включваха челен удар с 40-процентово покритие на предната част, здравина на покрива на колата, страничен удар и заден удар именно Audi A4 и Mercedes-Benz C-Class получиха най-високи оценки от експертите.

Тагове: IIHS
0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    Нещо не е излязъл линка който пратих. Дано втория опит да е по-успешен.
  • #13
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ама какво стана с Лексус бе? И те наредени на стената на срама.
  • #12
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хюндая щеше да се разпадне на съставни части, той не може да покрие техническия преглед чисто нов какво остава в такъв тест.
  • #11
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Смешен *** е Хюндай. Това че някакъв институт решил да си направи свои тестове не прави марките лоши. Към марките са предявени критерии за безопасност и те ги спазват, това че някой променил критериите и 85% от колите не издържали на новото изискване не прави марките лоши. А относно Еърбега, Еърбеците не се произвеждат от производителите на коли. Ако гумата Мишелин гръмне на пътя Ферарито ли е виновно. Абдалите пак са се *** само че техните бараки не биха издържали и нормален тест.
  • #10
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Искам да кажа, че ако ги подложат на реален краш тест с три стърчащи метални кола от пред никоя кола няма да мине тестовете защото металните пръти ще минат като копия през цялата кола. Някакъв застрахователен институт, мислил мислил и го измислил, само не разбрах как точно така ще се удари някой и как това било най-честата катастрофа? Ами то никой не може да предвиди от къде точно ще е удара, някой коли се въртят и правят пергели и се удряд както дойде, други се въртят през таван и т.н....
  • #9
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Представяте ли си ако на теста бяха Пуснали Хюндай или Тойота, То при Лексус нещата са трагични смятай при Тойота а Хюндая вероятно щеше да е разсечен на две като знаем какви евтини *** са.
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    Ето го и самия тест. И моля този който е писал веднага след мен с моя ник да не го ползва, а да си измисли свой собствен, различен от моя!
  • #7
    12 rate up comment 8 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    При сегашните тестове всички кои получаваха максимална или близка до максималната оценки, което беше тъпо. При този тест пък всички се провалят което е още по-тъпо. Винаги може да се измисли тест който да е не безопасен при определени условия и винаги в реална ситуация може да се получи удар, който да не е безопасен, дори и колата да е с максимална оценка на краш тест.
  • #6
    15 rate up comment 8 rate down comment
    /// ( преди 13 години )
    "Ха, немските премиуми с големите претенции колко били солидни се оказаха консержени кутии. " Те пък от Лексус щото са обрали първите места, *** ***
  • #5
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Fenix ( преди 13 години )
    до :) А това прочете ли го?Новата програма е създадена след анализ на много случаи на директни удари на пътя в реалния живот.."коментира президентът на IIHS Ейдриън Ленд