IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нова трансмисия за следващия Toyota RAV4

Кросовърът ще излезе на пазара догодина

Нова трансмисия за следващия Toyota RAV4

Следващото поколение на Toyota RAV4 ще получи напълно нова трансмисия. Това твърдят западните издания, според които кросовърът ще разполага със съвсем различна 6-степенна автоматична скоростна кутия.
Нова трансмисия за следващия Toyota RAV4
Промени ще има във външния вид на машината, който ще бъде в стила на новата Toyota Camry. Автомобилът ще бъде базиран на доработената платформа на настоящото поколение на RAV4.
Очаква се новото поколение на кросовъра да разполага с 4-цилиндров двигател с обем 2.5 литра и мощност 178 к.с., а също така и с 6-цилиндров мотор с обем 3.5 литра и мощност 268 к.с. За двете модификации ще се предлага и система за задвижване и на четирите колела. Предвижда се и хибридна версия.
В продажба следващото поколение на Toyota RAV4 ще се появи догодина. Официалната премиера на кросовъра ще бъде най-вероятно на автосалона в Лос Анжелос в края на тази година.

Тагове: rav4
0 от 500
  • #15
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Швабите няма как да направят сервизни акции.Там трябва пълна подмяна на *** им.Нямат такива средства.Схемата там е друга казва се ;прееби клиента;
  • #14
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Николко - Защото самите германци признават в собствените си технически прегледи,че по-здраво от Тойота на тая земя няма.
  • #13
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Къде са тойотките ( преди 11 години )
    Закръглиха на 200 млн.продадени коли Тойотите! Браво, японци!
  • #12
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Къде са фолксвагенче ( преди 11 години )
    БерлинАвтомобилният концерн Фолксваген обяви, че изтегля 193 620 коли от Бразилия заради проблем със задните колела на моделите Novo Gol и Voyage.Проблемът според производителя е, че колелата не са достатъчно смазани, а това можело да предизвика шум, а по-късно и евентуалното им блокиране. В краен случай колелото можело и да се откачи, предупреждават от VW
  • #11
    5 rate up comment 5 rate down comment
    do: !!!!! ( преди 11 години )
    Смени дилъра момче или спри пиенето,защото,като чета какви глупости пишеш виждам,че никак не е добре работата при теб.ВАГ наистина се чете с Ф,но има още една особеност.Г в края на думите се чете и изговаря,като К и се получава звучното ФАК.
  • #10
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Най-точния и директен превод на ВАГ Е ФАК от английски ***,както всеки си казва след като си купи тяхна ТРЪТКА.
  • #9
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Великите ВАГ също върнали 1 млн. коли, но не му се дава гласност нещо, красота, пък са по последните места на ТЮВ отново....http://***.spiegel.de/***/werkstatt/maengel-an-achse-vw-ruft-weltweit-870-000-autos-zurueck-a-297425.html
  • #8
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Великият дизел на Ваг. Връща в сервизите 300 000 само от марката Фолксваген, красота...http://***.n-tv.de/***/VW-ruft-2-0-Liter-Diesel-zurueck-article5227621.html
  • #7
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Аз ( преди 11 години )
    Най-великият производител в света връща 1,5 автомобила в сервизите, красота.....http://***.spiegel.de/***/aktuell/unfallgefahr-toyota-ruft-weltweit-1-5-millionen-autos-zurueck-a-847776.html
  • #6
    10 rate up comment 11 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Pfff,moge da vikash pfff i da si plyuesh v pazvata samo kato si kupish nemska taliga