IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нова трансмисия за следващия Toyota RAV4

Кросовърът ще излезе на пазара догодина

Нова трансмисия за следващия Toyota RAV4

Следващото поколение на Toyota RAV4 ще получи напълно нова трансмисия. Това твърдят западните издания, според които кросовърът ще разполага със съвсем различна 6-степенна автоматична скоростна кутия.
Нова трансмисия за следващия Toyota RAV4
Промени ще има във външния вид на машината, който ще бъде в стила на новата Toyota Camry. Автомобилът ще бъде базиран на доработената платформа на настоящото поколение на RAV4.
Очаква се новото поколение на кросовъра да разполага с 4-цилиндров двигател с обем 2.5 литра и мощност 178 к.с., а също така и с 6-цилиндров мотор с обем 3.5 литра и мощност 268 к.с. За двете модификации ще се предлага и система за задвижване и на четирите колела. Предвижда се и хибридна версия.
В продажба следващото поколение на Toyota RAV4 ще се появи догодина. Официалната премиера на кросовъра ще бъде най-вероятно на автосалона в Лос Анжелос в края на тази година.

Тагове: rav4
0 от 500
  • #5
    32 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Изостанали двигатели вика...... :-) ей бе ти си голям шегаджия бе.АЗ двигател на Тойота не съм чул да пука глави, да хвърля турбини, да блокира при студен старт, да разбива легла на клапани, дюзи.......Тия неща са запазена марка на ВАГ.Те правят колите консумативи.
  • #4
    13 rate up comment 30 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Да не е някое счупено ММТ? Автоматична кутия - само немско!
  • #3
    31 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Рав4-ката е една от най-здравите коли правени някога. Виж тюф. А ако сравняваш равчето с тигана ва VW мнооооого си далеч от изтината.
  • #2
    28 rate up comment 10 rate down comment
    GTE ( преди 11 години )
    Хубаво, обаче 2 съединителните DSG-та като се сменят като консуматив до към 150К км, или TDI PD до 2009, които си имат заложен проблем с главите и блока, по съвременни ли са? Не съм им фен на масовките, но поне Valvematica доста добра технология и като за съвсем нова е направо безпроблемна.
  • #1
    16 rate up comment 28 rate down comment
    pfff ( преди 11 години )
    Различна различна колко да е различна? В най-добрия случай ще е с два съединителя, ама това е доста оптимистично за изостанала марка като Тойота. А за двигателите- без коментар - 15 години назад от осталите марки. Само не ми е ясно как продават тия толкова мн коли, мн се лъжат изглежда хората.