IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов двигател за Mercedes-Benz C-class

Моделът вече ще се предлага и с 1.6 литров бензинов турбо-мотор

Нов двигател за Mercedes-Benz C-class

Mercedes-Benz добави още един двигател в гамата на C-class, както и две нови нива на оборудване - AMG Sport и AMG Sport Plus. Версиите купе, седан и комби вече ще се предлагат с 1.6 литров агрегат – BlueEfficiency.
Нов двигател за Mercedes-Benz C-class
Мощността на мотора е 152 к.с., а максималният въртящ момент – 250 Нм, които се достигат при 1250-4000 об/мин. Според производителя разходът на гориво с този двигател е 6 л/100 км, а изхвърлените вредни емисии СО2 са 138 г/км.
В оборудването AMG Sport влизат също така 17-инчови джанти от лека сплав, както и халегонни предни фарове. Версията AMG Sport Plus пък разполага с 18-инчови двуцветни джанти и фирмен спойлер AMG. В салона на тази модификация има и спортни предни седалки.

Тагове: amg c-class blueefficiency
0 от 500
  • #21
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Ами то май вчера на брат ми БМВ-то е изпушило нещо и той мисли, че е турбото, защото изведнъж изгубило мощност и после не могъл да го запали. Пък моята е 3.2 атмосферен и се надявам да изкара поне още 200 000 км. Времето ще покаже кой мотор е по-здрав!
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Трифорс,Този под мен ти е отговорил на повечето дивотии.Аз само ще добавя,че мотора с турбо е много по-сложна машина,по-капризна,по-неикономична реално,а не на книга и с много по-голяма вероятност нещо да се прецака.Отделно турбото при някой марки е консуматив и смяната му е доста скъпо удоволствие.Май много станаха
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    takumi ( преди 11 години )
    2. Вредните емисии зависят от катализаторите и системата за управление на горивото. Няма нищо общо с турбо или не.3. Турбо мотора обаче има турбо, понякога две, интеркулер, тръби и т.н. и това определено го прави по-тежък от атмосферния.
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    takumi ( преди 11 години )
    Triforce, в грешка си и по 4-те точки. 1. Как точно турбо мотора прави по-голям въртящ момент с по-малко гориво? Мощността е пропорционална на изгорената енергия. При големи натоварвания съвременните мотори не са по-икономични от тези отпреди 20 години. Подобренията са при ниски натоварвания които реално обаче никой не използва и затова разликата в паспортния и реалния разход на новите мотори е огромна, а при старите почти я няма.
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Последното изказване е невероятно!1.Турбо мотора е по-еластичен и има много по-голям въртящ момент, особено при ниски обороти!2.Турбо мотора има по-ниски вредни емисии при същите конски сили, отколкото атмосферния мотор.3.Турбо мотора със същата мощност ще е по-малогабаритен и съответно по-лек!4.Виж горните 3 точки :D
  • #16
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Още на времето преди повече от 20 г. Хонда правеше 160 коньови мотори с 1,6 двигатели без турбо,а сега Магарцедес ми вадят някакъв маломощен мотор с турбина.Слаба работа според мен.А иначе на малки мотори не е лошо да сложиш турбо,но намаляваш много живота на агрегата.Натоварванията са в пъти по-големи,а двигателя е малък и трудно ще ги поема дълго време.Турбо,най-добре на голям мотор според мен.
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    takumi ( преди 11 години )
    Как мислите? 250 Нм в диапазона 1250-4000 об/мин от 1.6 литра работен обем дали е с турбо? Колко по-очевидно може да бъде?
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Самая доступная версия модели Mercedes-Benz C-Class - C 180 BlueEFFICIENCY, получила новый силовой агрегат. 1,6-литровый бензиновый турбированный двигатель с прямым впрыском топлива обладает мощностью 154 л.с. и максимальным крутящим моментом 250 Нм. Это позволило сократить средний расход топлива до 5,3 литров на 100 км, а также уровень выброса вредных веществ до 149 г/км. Одновременно с этим прекращается заказов на автомобили Mercedes-Benz C-Class в кузовах седан и универсал с двигателями 3,5 литра V6.
  • #13
    7 rate up comment 0 rate down comment
    разбирател ( преди 11 години )
    C 180 BlueEFFICIENCY се захранва от нов ultra-efficient 1.6-литров директно впръскване турбокомпресорен бензинов двигател и е придружен от електрическо серво управление,което укрепва допълнително икономията.С мощност на 154 hp при 5 000 rpm, новият двигател е почти толкова мощен, колкото предшественика си при разработване на идентична 250 Nm на въртящ момент от по-широк спектър на rev 1,250 до 4000 оборота/минута.C 180 BlueEFFICIENCY седан връща 47.9 mpg и 138 g CO2/kmC 180 BlueEFFICIENCY имот
  • #12
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Никъде не пише турбо, мощността е 154 к.с. и е от серията Блуефишънси - старт стоп система и директ инжекцион