IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lamborghini Aventador ще заключва половината цилиндри

Следващата версия на суперколата ще има и система "start/stop"

Lamborghini Aventador ще заключва половината цилиндри

Половината от 12-те цилиндъра на Aventador ще се заключват (деактивират) при скорост до 135 км/ч. Според представител на италианския производител тази новост ще позволи да се подобри икономичността на машината, като тя ще може да достигне до 20 % при скорост до 130 км/ч.
Lamborghini Aventador ще заключва половината цилиндри
Благодарение на новата технология в комбинация със системата "start/stop" средният разход на гориво при купето ще падне от 17.2 л/100 км на 16 л/100 км. А нивото на изхвърлените вредни емисии СО2 ще намалее от 398 г/км на 370 г/км. Системата "start/stop" ще позволи на двигателя да се стартира само за 180 милисекунди.
Освен това новото Lamborghini Aventador LP700-4 ще бъде с по-натегнати пружини, преработени амортисьори и нови джанти Dione, достъпни в 3 цвята - сребристо, черно и титаново. Суперколата ще има и допълнителни варианти на оформлението на екстериора, които ще включват нови аеродинамични елементи. Една от тези новости ще бъде замяната на прозрачния карбонов капак на мотор с такъв от въглеродни нишки. Ше бъде увеличена и гаранцията на колата - от 3 на 4 години.
Суперколата Aventador разполага с 12-цилиндров двигател с обем 6.5 литра и мощност 700 к.с. Машината е със задвижване и на четирите колела и 7-степенна роботизирана скоростна кутия. От 0 до 100 км/ч версията "купе" ускорява за 2.9 секунди, а максималната му скорост е 350 км/ч.

Тагове: aventador
0 от 500
  • #13
    19 rate up comment 0 rate down comment
    ?! ( преди 11 години )
    Много ясно че Ламбото ще смачка Ферарито с 5-10 секунди. На Имола Ламбото беше карано от журналист. *** ли си? На тест пистата на топ гиър Ламбото дава време с 3 секунди по-добро от 458, дори LP670-4 е с по-добро време.
  • #12
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А май беше на Имола :-)
  • #11
    21 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ще ми е интересно да разбера какво ще е времето на тоя дръгел на Нюрбургринг.На Монца не можа да бие 458 Италия
  • #10
    19 rate up comment 4 rate down comment
    весо ( преди 11 години )
    кво искате от зиладжия...
  • #9
    28 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW......,какво да говорим,те TDI ще сложат,но само за умерения климатичен пояс,щото във другите не върви!!!
  • #8
    32 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какви средни разходи от 16-17 л. бълнувате бе ***.Тази кола,ако падне под 25/100 ще се прекръстя.Те Поршетата с 3800 муб.см двигателите харчат между 17-18/100 при кротко каране,а този расов жребец просто няма как да падне под 25,няма.Мой познат с Бентли ГТ Континентал има разход 20-25/100 при кротко каране,а при много настъпване е стигал среден разход 35/100,а моментния,като го изреже надхвърля 100/100.Не това е важното.На спортна кола не върви да и слагат старт/стоп система.
  • #7
    28 rate up comment 0 rate down comment
    dude ( преди 11 години )
    wow, 12 цилиндъра за 180 мс, не са лоши, но идеята на старт-стоп системата е глупава при луксозни спортни автомобилиПримерно ако падне разхода от 17 на 13 да, ама за 1л мноо важно
  • #6
    22 rate up comment 6 rate down comment
    trb ( преди 11 години )
    davat da...za jalost shte si umrql dokato drupnatite ti kumir4eta po4nat da pravqt takiva avtomobili ;)
  • #5
    28 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Бреееей ВАГ дават на свой продукт 4 години гаранция?Не мога да повярвам
  • #4
    54 rate up comment 0 rate down comment
    до GFY ( преди 11 години )
    Така става когато "журналистите" у нас копират статии от чужди електрони автомобилни медии, прекарват статията през Гугъл преводача и я пльосват тука. Той от къде да знае, че всъщност карбон и въглеродни нишки са едно и също, че да усети гафа. А щом като човек, който няма представа за толкова елементарно нещо пише статии за автомобилна медия, можеш да предположиш какви са ни медиите, щом драскачите в тях дори нямат представа какво публикуват.