IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шефът на Nissan спря новия GT-R

Карлос Госн е недоволен от бъдещия дизайн на автомобила

Шефът на Nissan спря новия GT-R

Появата на следващото поколение на суперколата Nissan GT-R е под сериозна въпросителна. Лично шефът на компанията Карлос Госн е спрял разработката на автомобила, тъй като е недоволен както от неговия дизайн, така и от качествата на купето. Според журналисти от изданието Inside Line, проектът може изобщо да не получи "зелена светлина".
Шефът на Nissan спря новия GT-R
Nissan GT-R се появи преди 5 години, като оттогава претърпя няколко обновления, които засегнаха екстериора, шасито и двигателя. Очакваше се следващото поколение на суперколата да излезе през 2013 г., но по-късно се разбра, че тогава ще видим само поредната модернизация на машината. А новият GT-R ще бъде готов едва през 2017 г.
Изданието допълва, че същинската разработка на машината все още не е стартирала, тъй като Госн не е одобрил както нейния външен вид, така и качеството на материалите за изработка. Заради тези проблеми главният дизайнер на Nissan Кадутоши Мицуно е подал оставка и е напуснал поста си.
Настоящето поколение на GT-R (на снимката) разполага с 6-цилиндров, би-турбо мотор с обем 3.8 литра и мощност от 550 к.с. Благодарение на този агрегат суперколата ускорява от 0 до 100 км/ч само за 2.84 секунди.
 

Тагове: gt-r
0 от 500
  • #7
    21 rate up comment 5 rate down comment
    ПрофесионалистА ( преди 13 години )
    Карлос бил "някво мениджърче", не разбирал от материали и т.н. - *** ти си е.а.и тъпака.
  • #6
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Нисанчо ( преди 13 години )
    Вече няма Примера, няма Алмера. Сентра, Максима и Олтима се предлагат извън Европа. Сега, ако спрат и GTR..., като изключим богатата гама на кросоувърите и сув-овете ща остане една Micra и Note...
  • #5
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    poslednite dva konentara ochevidno sa ot edin i susht zlobar, taaa pitch - pii si hapchetata redovno...
  • #4
    12 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На тоя ***..ерас кой знае колко пари са му платили конглокенцията да се бави или да не се пуска модела, че мамата им се е.а с Годзилата.Новия модел сигурно щеше да им разкаже играта окончателно и се уплашиха
  • #3
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тоя Гон знае само да съкращава работни места и да спира проекти.Нали щеше да се маха *** и ***...ото?Някакво кисело мениджърче се изказва по въпроси за качество и дизайн...смях.Не му е харесало, че качеството ще се подобри сигурно.Те такива като него само се..ат на труда на инженерите.Много добре ги знам.САмо гледат да режат бюджети и да се бият в гърдите колко пари били спестили.Прави се нещо, идва мениджъра дето нищо не вдява от техника и вика Аааа това много скъпо и айде много ти здраве
  • #2
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ей за първи път чета за такова ускорение 2,84 сек. До сега се ограничаваха до един знак, след запетаята сега станаха два очаквам скоро автопроизводителите да сложат и трети,четвърти,пети ще стане нещо като числото Пи. Ускорение от 0-100км. 2,842746324617483 сек.
  • #1
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    i vse pak shteshe da e interesno da vidim disaina, koito ne e udobren :) i da 4uem razli4nite mneniq