IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шефът на Nissan спря новия GT-R

Карлос Госн е недоволен от бъдещия дизайн на автомобила

Шефът на Nissan спря новия GT-R

Появата на следващото поколение на суперколата Nissan GT-R е под сериозна въпросителна. Лично шефът на компанията Карлос Госн е спрял разработката на автомобила, тъй като е недоволен както от неговия дизайн, така и от качествата на купето. Според журналисти от изданието Inside Line, проектът може изобщо да не получи "зелена светлина".
Шефът на Nissan спря новия GT-R
Nissan GT-R се появи преди 5 години, като оттогава претърпя няколко обновления, които засегнаха екстериора, шасито и двигателя. Очакваше се следващото поколение на суперколата да излезе през 2013 г., но по-късно се разбра, че тогава ще видим само поредната модернизация на машината. А новият GT-R ще бъде готов едва през 2017 г.
Изданието допълва, че същинската разработка на машината все още не е стартирала, тъй като Госн не е одобрил както нейния външен вид, така и качеството на материалите за изработка. Заради тези проблеми главният дизайнер на Nissan Кадутоши Мицуно е подал оставка и е напуснал поста си.
Настоящето поколение на GT-R (на снимката) разполага с 6-цилиндров, би-турбо мотор с обем 3.8 литра и мощност от 550 к.с. Благодарение на този агрегат суперколата ускорява от 0 до 100 км/ч само за 2.84 секунди.
 

Тагове: gt-r
0 от 500
  • #67
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Еммм за пишещите тук явно това е признак за премиум.Да се чупи постоянно и да виси по сервизите дори за глупости щото виждаш ли било премиум и трябвало подръжка.Егати подръжката, всеки месец ремонт та да добута до следващия месец.
  • #66
    11 rate up comment 2 rate down comment
    VAG IST KAPUT ( преди 13 години )
    Как да ги няма другите коли на ВАГ - пълно е с коли на ВАГ - Туарег е 87-мо място, Кади - 80 място.
  • #65
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Защо в ТЮВ, Мерцедес S класа за 80 000 Евро средна цена е на 100-място , тоест на дъното с Рено,Пежо и Хюндай ,които струват по 15 000 евро??? Това ли е немския премиум - премиум разходи по ремонти, тия германски чирепи!
  • #64
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Я покажи в коя авторитетна организация,занимаваща се с проучване здравината на колите Ауди е символ за здравина като във всички класации Тойота е по първите места с всичките си модели,а не Ауди,нито ВАГ,които са средняци и по последните места. Включително в ТЮВ, както ти казваш не можеш да купиш органите за контрол в една държава.
  • #63
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ауди е символ за здравина само за теб. В германските технически прегледи, които както ти самия каза не можеш да купиш органите за контрол в една държава по първите места е само ТОЙОТА. ГЕРМАНЦИТЕ ГО ПРИЗНАВАТ. Така е и в 100 000км. тестове, така е и в американските класации за здравина и т.н. Тойота правят сервизна безплатна за клиента акция. Фолксвагените се трошат като луди, но клиента си плаща!
  • #62
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Виж колко си ***.Шарана се чупел ок ама другите коли на Ваг ги няма.Ауди последните години е символ на здравина в почти всички класации за разлика от тойота например....ама *** като теб си лаят че жагените се чупели докато тойота правят сервизна акция номер....
  • #61
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какъв Хюндай бе, при най-големите трошки 1/3 годишни освен Хюндай,Пежо,Рено,Фиат е и Фолксваген Шаран,БМВ X3 и Мерцедес S класа,която е на 100-тно място по здравина.То не става с купуване на журналисти и политици да си правиш реклама на немските премиуми, можеш да купиш няколко журналисти,но не можеш да купиш органите за контрол в една държава.
  • #60
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да бе това да не ти е Хюндай, който още излязъл от магазина и не покрива изискванията за движение по пътищата ха ха. Спорд ТЮВ в категорията от 1 до 3 години, Хюндаите не могат да минат технически преглед. Бати смотаната марка, то не става с купуване на журналисти и политици да си правиш реклама, можеш да купиш няколко журналисти, но не можеш да купиш органите за контрол в една държава. Не напразно съдиха шефа на Хюндай за дадени над 1 милиард долара подкупи.
  • #59
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе махни ги тия японски коли бе.Те са качествени и надеждни.Купи си един Фолксваген или деривата му - Алуди.С тях ще си гъзар.Това са еднодневки, в които сее налиоват пари за ремонти постоянно.С тях ще си вървежен, защото ще те мислят за паралия, защото всеки знае, че за ад се движат в тия германски кошове трябва да се наливат пари ежемесечно.
  • #58
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ТРУДНО Е ДА СЕ ПОДОБРИ НАЙ-ДОБРОТО! И ГОН ГО ЗНАЕ!