Актьорът Рон Герен се движил из Лос Анджелис в черна Mazdа MX-5 Miata. Наложило се бързо да смени колата, която обичал, защото приятелите му заявили, че Miata e „гей” автомобил и с него не бива да ходи на срещи с жени. Сега, когато излиза на среща, Герен е със своя Cadillac Escalade, пише вестник New York Times. Журналистката от същия вестник Мегън Даум си спомня, как отишла на среща с мъж и нищо не се получило, защото била със своя Subaru Outback и той си помислил, че Мегън......е лесбийка.
New York Times припомня не много успешната рекламна кампания на Subaru Outback, която станала причина от 2000 г. този модел да е известен в Америка като "Lesbaru".Тогава рекламно лице на модела станала тенисистката Мартина Навратилова, която не крие своята хомосексуалност. Слоганът на кампанията бил „Изборът не е друг. Просто сме такива”. Според сайта Caradisiac това е един от случаите, когато заради грешна рекламна кампания моделът е бил по-скоро бойкотиран отколкото да се повиши търсенето му. През 2003 г. концернът GM създава работна група, в която влизат и представители на хомосексуалните групи. Те участвали в маркетинговата кампания на групата и според GM това довело до повишаване на продажбите. Повишените продажби засегнали главно кабрио-моделите на Cadillac, Saturn и Saab, които най-често имат реклами в гей-списанията. Консервативна християнска организация оказа натиск върху групата Ford през 2005 г. заради реклама на Land Rover и Jaguar в гей списания. Най-новата класация за любимите на хомосексуалистите автомобили публикува списанието за автомобилисти-гейове Gaywheels.com. През миналата година начело на таблицата беше роудстера Saturn Sky (Opel GT в Европа). Сега начело е Toyota Yaris.

