
При най-малките и малките води обновения Audi А2, пред MINI на BMW и Renault Modus.

В компактния клас начело е BMW Серия 1 пред победителя от миналата година Mazda 323 и Audi A3. Golf-ът на VW е останал на 4-то място в тази категория. В средния клас автомобили на първите три места в класацията са съответно Audi A4, Mercedes C клас и BMW Серия 3.


В горния среден клас статистиката говори отново в полза на Audi с модела А6, следван от Mercedes E клас и BMW Серия 5. В класа на моделите с повишена проходимост BMW X3 и Mercedes ML са изтласкали Toyota RAV4 на трето място.

При вановете победители са Mazda Premacy и Mitsubishi Space Star пред VW Touran и Caddy. Най-малка честота на повреди през 2006-та статистиците са изчислили при Smart Forfour (0.9 повреди на 1000 автомобили от еднакъв тип, произведени в една и съща година), Opel Signum (1.0), BMW X3 и Mercedes SLK (по 1.2), както и при Fiat Punto и BMW 1 (по 1.6). Много зле се представят по-старите модели на Renault, които през последните години обаче, бяха чувствително подобрени и при по-новите са нагоре в класацията. Като най-често срещаната причина за принудителен престой на пътя ADAC посочва празния акумулатор (460 876 случая). Около половината от случаите са причинени от проблем в запалването или електрически проблеми, следват повреди в мотора (7.9% от случаите), колела и гуми (6.7%), инжекциони (6.6%), охлаждаща и затопляща системи (6.0%) и горивна система (5.9%). Трябва да се има предвид и че когато на пътя закъса например Ford Fiesta, нейният шофьор има доста по-големи шансове, а също и готовност да си помогне сам, отколкото ако шофьорът на BMW 7.

