IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mitsubishi възроди два модела от миналия век

Седаните са плод на сътрудничеството с Nissan и Infiniti

Mitsubishi възроди два модела от миналия век

Компанията Mitsubishi възражда два модела, от които се бе отказала още в края на миналия век. Седаните Proudia (на снимките) и Dignity, които би трябвало да станат новите флагмани на японската марка, се появяват на бял свят благодарение на сътрудничеството с Nissan и Infiniti.
Mitsubishi възроди два модела от миналия век
Всъщност Mitsubishi Proudia (името е комбинация от "proud" - горд, и "diamond" - диамант) е почти пълно копие на Infiniti M, от който се отличава само по предната броня, решетката на радиатора и ембемите. Вторият нов модел Dignity пък е базиран на хибрида M35h LWB (дълга база), който Infiniti произвежда за китайския пазар. Затова и Dignity се счита за по-луксозен седан от Proudia.

За Proudia се предлагат 3.7 литров, V6 мотор с мощност 333 к.с. и 363 Нм, както и 2.5 литров също V6 двигател с мощност 225 к.с. По-силната версия е достъпна със система за задвижване на четирите колела. На свой ред Dignity взаимства хибридния агрегат на Infiniti, който обединява 3.5 литров V6 с мощност 306 к.с. и електромотор с мощност 68 к.с.

И двата модела вече се предлагат на пазара в Япония, като цената за Proudia стартира от 40 700 евро, а за Mitsubishi Dignity - от 85 000 евро. Все още не е ясно дали двата модела ще се продават на други пазари.
 

0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Но ако изкате нещо изключително , тогава вземете си Мерцедес или БМВ , там агрегатите са само за Мерцедес и БМВ...щом това е толкова важно за вашите персони...
  • #22
    1 rate up comment 2 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Малко разяснение че бавно стопляте , Инфинити и Нисан ползват еднакви агрегати , което означава че Инфинититу е един *** Нисан....
  • #21
    2 rate up comment 2 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Сеат Ексео , го направиха на платформата на старото А4 , за ранообразие в гамата..НО ТОВА НЕ Е ТОЛЕДО , Леон , Ибиза или Кордоба...DSG е наименование на автомат който монтират в VW-GROUP, но те са различни за надлъжно и напречно монтираните двигатели...Ауди не е Сеат , Шкода или VW...и ако си мислите че Инфинити и Нисан ползват различни "агрегати" в моделите си , сте по-наивни от три годишно дете...
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    преди 13 часа )И да не се заблуди пак спийдарт, говоря за новия Толедо - Ексео! .....Толедо и Ексео са два коренно различни модела , много сте зле , трагедията ви е пълна , но това е нормално за японски фенове...а на другия капацитет с предишната генерация на Ауди , само ще му кажа че А4 няма стара генерация с макферсон окачване...и ако за теб надлъжно и напречно монтиран двигател ползва една и съща скоростна кутия , то ти си мъж с женски хормони ( ***)..не бъркайте Ауди със Сеат и Шкода..
  • #19
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    На speedart не му обясняваите за автомобили, няма да ви разбере.Незнам колко пъти е писано за похвата на ВАГ да продава един и същ *** покрит с различни тенекии той не възприема горкия.То да беше нещо надеждно с добри технически показатели майната му, ама то е *** пак казвам убитаците упорито отказват да си подобрят качеството, а шараните тука се връзват на евтините им номера с десетилетия.
  • #18
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И да не се заблуди пак спийдарт, говоря за новия Толедо - Ексео!
  • #17
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Базата на Сеат Толедо не е Голф 4,а Ауди предишната генерация- демек вземи таяа стара база! Второ, това,че двигателят е надлъжно , не означава ,че не се монтират еднакви двигатели - монтират се, Трето - Скоростните кутии са еднакви, включително DSG,което се монтира от Шкода ,през Фолксвагени ,Сеати до Ауди. Четвърто- При Сеата окачването е прекопирано окачване на предишното поколение А4 - демек вземи старата технология и се разкарай . Външният вид е най-малкия проблем! Виж таблата също.
  • #16
    2 rate up comment 6 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Вземете да покарате малко коли преди да коментирате....
  • #15
    3 rate up comment 7 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Базата на сеат толедо е на голф 4 , скоростите са на голф 4 , при Ауди двигателя е надлъжен не е напречен , демек скоростите са различни , окачването е многораменно с носачи , не е макферсон като при сеата , външния вид ( за което говориме ) малко се различава , при малките мотори има засичане но това не прави колите идентични....казах ви да отворите мобилето за да ги видите на снимка поне..
  • #14
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хората поне казват,че са копия двата модела и не лъжат клиентите си.Други обаче изкарват уж все нови модели от различни марки,а като погледнеш по капака те все едни и същи.Дори имат наглостта да пробутват и обикновени модели,като премиум марка.Всеки се досеща кой концерн е това,нали?