За да спечели доверието на клиентите свикнали с традиционните марки в сегмента на луксозните автомобили, Renault ще разчита на повишени стандарти за качество и впечатляващ дизайн, една стратегия, която проработи добре при подразделението на Nissan Infiniti. Целта е да се избегнат грешките допуснати при създаването на екстравагантните луксозни модели Vel Satis и Avantime.
Вицепрезидентът на Renault отговарящ за дизайна, Патрик Льо Кюмен описва Avantime „като автомобилен еквивалент на това да носиш костюм, без да махнеш закачалката”.
Сега от Renault са решени да пуснат няколко модела от луксозния сегмент, които да постигнат по-голям успех.
След появата на Koleos в началото на идната годна, според Just-auto, Renault ще покаже и по-голям автомобил 4х4 и нов луксозен седан, който ще бъде новият флагман на фирмата.
Производството на SUV автомобили ще става от Samsung, където има капацитет за за 300.000 автомобили годишно.
През втората половина на идната година се очаква Renault да покаже новото поколение на седана от средния клас Laguna, а на негова база и ново луксозно купе.

